hoi meiden ik kom hier even melden dat ik niet meer mee doe deze maand ben deze morgen ongesteld geworden
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 & Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 8 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 & Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 8 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu heb effe het aantal zwangeren aangepast waren na het vlindertje van suekes helaas 7 nogmaals sterkte meis
Ach Sueskes een vlindertje sterkte meid. Ben bang dat ik toch echt op rood mag en een vroege ongi heb gekregen. Vandaag weer bruinverlies, dus lange aanloop naar een ongi denk ik. Steken in de onderbuik die ik ook met mijn ongi voel. Maar zet nog steeds niet echt door dus ga nog geen nieuwe banner maken. Verder nog iets gemist had geen zin om 30 blz terug te lezen....
Nogmaals thanks meiden, doet me goed zoveel medeleven. Ik voel me alweer wat beter, samen met mijn vriend en gelukkig is het weekend. Ik wil graag kindjes omdat het met hem is en wij hebben elkaar nog steeds. We gaan er gewoon van uit dat het de chromosoompjes waren die niet klopte en dat onze lijven verder helemaal goed werken. Hopelijk kom ik jullie niet in juni tegen maar anders.. Tot dan! Ik blijf nu even weg van het forum tot ik een echte menstruatie heb! Jullie allemaal veel succes en geluk, want ook dat heb je blijkbaar nodig! Dankjewel lieverds! Heel veel kusjes Sue
@suekes: Jeetje wat ontzettend kl*te voor jullie! Ik weet wat je voelt meis, heb ook laatst een miskraam gehad half april met 5 wkn en 3 dagen..Die bewuste dag voelde ik me wel ontzettend rot en heb wat afgejankt, maar de volgende dag heb ik mezelf bijelkaar geraapt en opgepept en toen ging het weer goed... Ik had zelf zoiets van gelukkig dan maar al vroeg in de zwangerschap dan dat je er pas achterkomt bij de twaalf weken echo..Verder zei mijn gyn dat ik de start van de miskraam als eerste dag van de menstruatie kon rekenen. Een week erna was er alweer een eitje aan het groeien(gezien met de echo) Dus ht hoeft niet zo te zijn dat je cyclus in de war is. Verder hoef je tegenwoordig niet te wachten met verder gaan voor een kindje, mocht gelijk weer proberen zwanger te worden. Hebben dus afgelopen week weer errug ons best gedaan! Hoop dat het bij jou ook zo vlot weer op orde is meis dan voel je je ook snel weer beter! Groetjes bink
@suekes: ik was even na twee dagen 40 pagina's aan het terug lezen en had een stukje over je vage streep en je twijfels gelezen, ik ben maar 30 pagina's door gegaan om te melden dat ik niet alles ga lezen, zie ik dat het toch mis is gegaan.... heel veel sterkte lieverd en tot snel! x
Dames, help Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren een ovu test gedaan en de streep was donker. En vandaag heb ik nog een test gedaan en vandaag is het streepje veel lichter. Zie foto in mijn album. Ik heb er 3 gezet, kijk maar goed naar welke duidelijk is. IK hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb geen verstand van ovutesten, wat betekent dit. Dat ik mijn ei heb gehad of dat het nu nog komt. En is dit normaal dat de volgende dag een lichte streep is.
ah nee suekes wat lees ik nou?he meissie toch!wat kl*te voor jullie!echt veel sterkte!ik leef met je mee..........
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) Tante Mars (ligt er wel aan waar.... moet over de grens vandaan komen Friesland nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 /4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) - Utrecht 1 / 2 / - Amsterdam 1 / 2 /15 ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Goed om te zien dat de lijst vol begint te raken!!!
muur: je kan zien dat je weer back in town bent hahahahaa er wordt behoorlijk geschreven hahaahahahaha! vandaag dus weer beter gewerkt gelukkig!ik las dat het gister niet zo best was,....balen... als goed is heb je een romantisch diner voor 2 vanavond ahaha dus zzal je niet meer spreken, morgen weer een dag
Ben 6 dagen weg......en moet meer dan 100 pagina's bijlezen....Beetje teveel van het goede.......Zie in de lijst dat er een vlindertje is..... @Suekes: Kl*te voor je meid....Heel veel sterkte met alles.....(ben sprakeloos).... @Ongie's: Grrrrr, had de duivels verboden langs te komen.....ze luisteren echt nooit!!! @Zwangere: GEFELICITEERD!!! Super........ @Ego: Pffff, ik weet het allemaal ff niet........Heb mega-veel "kwaaltjes"........Wil morgen testen, maar heb geen testen in huis (net thuis van vakantie, dus winkels dicht)......Dat wordt dus maandag pas (morgen loge in huis.....ga dus nie zondag testen).....Pffffff, ben op van de zenuwen......
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 & Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 11 Mei: Knorretje84 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 8 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Heb mijn testdatum verandert naar 11 mei.....Heb geen testen in huis, zaterdag op zondag een loge in huis.....Dus maandagochtend maar testen (mits ongie er niet is).....Vind het vreselijk spannend, voel van alles......maar mijn lichaam houdt me tot nu toe iedere maand voor de gek.....het voelt wel anders.....Pffff, HELP!
Hoi knorretje, terug van vakantie. FIjne dagen gehad.. En niemand over mijn vraag van de ovu testen...
lijkt mij dat je 7-5 een positieve ovu test had, bij mij was dat ook maandag licht streepje, dinsdag heel duidelijk en woensdag weer licht, ik ga er vanuit dat ik dinsdag een positieve ovu test had. succes meid x
sweetcandie: als ik het zo heb bekeken op je foto's heb je inderdaad 7 mei een positieve test gehad! en je kan inderdaad de dag daarna al een lichter streepje hebben, dan heb je de hooste piek al gehad ik heb deze cyclus 2 keer positief getest, alleen met 4 dagen ertussen, maar de laatste die ik deed, was echt super donker, en dag erna was hij nog maar licht....
Heerlijke vakantie gehad. Wel een domper dat je Nederland in komt rijden met storm en regen, terwijl we allebei in zomerkleding en verbrand van de zon in de auto zitten. Het was super in Frankrijk....Veel gezien, heerlijk gewandeld / geklommen, super gegeten, TOP! Heb geen antwoord op je vraag.....gebruik geen ovu-testen.....