zoo hele dag gewerkt, net pizaatje besteld, dus hopelijk komt die snel... vriendje zit in de auto op weg naar huis, dus de avond kan bijna beginnen... vanochtend toch al helder slijm gehad en mn buikpijn is sinds een paar uurtjes weg, zal mn eitje dan gesprongen zijn? vanaaf voor de zekerheid nog maar eens klussen... hoe is het hier verder, hopelijk alles nog goed! IEDEREEN SUCCES MET KLUSSEN, WE GAAN DEZE MAAND ALLEMAAL ROZE (oeps de kleine zit met de antenne van digitenne in zn mond, even er naartoe)
ach ik kijk het ook niet altijd....het wordt een beetje vaag....ahahahhaa maar het is afgelopen... heb net maar ff een plaatje gezocht om bij me naam te zetten, je moet wat he! kind en man liggen te pitten ahahahah manlief komt uit de nachtdienst vandaan, en die was moe...ahhaah dus ja zit ik beetje achter de comp en tv te kijken het is hier wel rustiger, dan in het april forum...maar ja misschien omdat er nog niet zoveel meiden met een nod in mei zijn ofzo..??
De lijst is aardig vol maar volgens mij komt er niemand kletsen. Of iedereen is van het voorjaar aan het genieten. Je hebt wel een super korte cyclus zeg, net ongi en nu nog maar een week tot je ei
Hallo dames mijn melkflessen zijn gelukkig weer een beetje bruin.. Ik heb met pasen gewerkt en ben nu lekker vrij!!! Zondag moet ik pas weer werken...Heerlijk!! Dagen wel weer helemaal volgepland genoeg te doen dus. En niet te vergeten druk met klussen!! Hoesit hier??
Hier lekker rustig, niks aan. Heb echt weer last van mijn tepels, zijn de hele dag al gevoelig en opgezet Niks waard met en tshirtje aan, zelfs met een hempje eronder zie je ze nog
susan..ja echt vet korte cyclus...bizar!hahaha maar ja ik weet ook nog niet helemaal zeker hoe het loopt, 24 maart ging mijn spiraal eruit, toen ong 4 dagen bloedverlies gehad, week later eisprong, en nu anderhalve week later al ongesteld, maar ja de meeste worden zo ongeveer 14 dagen na eisprong ongi..dus ja heb ik een cyclus van 22 dagen geloof ik!maar ja we wachten het maar weer af ahaha (maar is moeilijk rekenen want met mirena werd ik nooit ongi)
Nee das waar. Hopenlijk heb je snel meer zicht op je cyclus of ben je zwanger natuurlijk. Heb hier een koperspiraaltje liggen die wilde ik laten zetten als de pil op was maar besloten toch maar voor een kleintje te gaan. Deze gaat er dus in na de bevalling. Heb je helemaal geen hormonen meer in je lijf maar word je nog wel ongi schijnt maar ach dat went ook wel. Hoop dan wel op een regelmatige cyclus want zo als ik het nu heb is ook niks. Ik weet ook niet of dit mijn cyclus al is.
goedeavond dames ook ik ben achter de tv (gtst) uitgekropen en nu vroeg ik me na het lezen van de berichten die er bij zijn gekomen desi en susan hebben jullie banners van hier ofzo en zien jullie die wel ?? want ik zie geen banners
Oh mijn vriend gaat achter zijn XBOX weg, dus ga ook maar afsluiten. Lekker samen tv. kijken. Weltrusten alvast en tot de volgende keer. Klusze vanavond
Ik heb mijn banner aangemaakt hier boven aan de pagina. Ik zie ze wel. Misschien moet je iets veranderen in je profiel waardoor je ze ook ziet dat weet ik niet. Zie jouw banner ook wel. Bij gebruikerspaneel en dan forum instellingen en dan forumweergave daar moet je dan ja invullen