@ Desi; spannend hoor. @ lievemama; ik begrijp m wel. Het advies van Crash is wel goed. Om de ha maandag dan te bellen als de posi test uitblijft. Heel veel sterkte! *knuf!*
ik blijf wel nog online, maar ga even orde scheppen in huis, ruben heeft daadwerkelijk al zijn speelgoed uit de kasten getrokken!!! oh oh oh oh, en moet ook nog ff flink door het huis heen, want ruben die wordt vrijdag 2 jaar!!zo leuk! hij zegt het ook zelf dat hij twee word ahahaha
@Crach super GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat een goed begin van de dag. Hier straks op weg naar verjaardag. Mijn kwaaltjes worden volgens mijn wat minder pff raar allemaal gewoon afwachten maar.
Crash!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd, welkom bij de januari mama's!!!!! En Rediorosie?? (ofzoiets ) HEbben jullie daar al wat van gehoord?
ja muurtje gaat echt super snel!klinkt echt cliche, maar het is gewoon echt zo hahhaa nee nog niets van redirosoe gehoord, me plaatsgenootje!!
@Crash Van harte gefeliciteerd! Ik had vanochtend minder geluk. Heb negatief getest. Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht, dus niet heel erg teleurgesteld. Nog niet ongesteld, dus ik wacht gewoon rustig af. Fijne dag allemaal!
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 & Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 11 Mei: Knorretje84 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 10 Ongesteld, 6 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Anne19791980, ik heb je op rood gezet. Sterkte meis.
hoi hoi, ben aan het werk, maar kom nu gauw even spieken tussendoor... CRASH GEFELICITEERD \/ \/ \/ ligt redirose nog in bed? ze zei gister dat ze uit zou slapen.... nega-testen, jammer zeg! maar zoals al eerder gezegd: geen bloed geeft moed!
ikke ook niet, ik zou niet eens kunnen slapen, laat staan uitslapen! muurtje, hoe was je avondje gisteren? (heb niets gelezen, mocht je al iets geschreven hebben)
Jep, ik had wat geschreven. We hebben lekker gegeten en eh... dat andere is ook heel goed gegaan. Heb zelfs spierpijn er aan over gehouden Morgen weer een dag. Mijn man is nu al aan het bedenken hoe hij het morgen met mij gaat aanpakken... hihi *boos!* Ach, het houd hem van de straat... hihi enne we hebben het maar omgedoopt tot sporten. Doet ie dat tenminste ook hihihihi!
Hoe dan ook ik vind het allemaal zooooo lang duren. Ik heb mijn ei nog niet eens gehad. En ik wil al testen... hihi
Ik ga douchen! En dan even door het huis stieren. MAar ik blijf wel online. Ik kom dan af en toe spieken...