dat wachten is inderdaad het meest slopende... ik ben blij dat wij komend weekend 4 dagen weg zijn met mijn ouders zussen en aanhang. dan hebben we tenminste afleiding! en ja, ik zeg 'we', omdat ik merk dat vriendjelief het ook steeds spannender vindt! oh, we willen ook zoooo graag!
maarre ik moet nu echt weer aan het werk. gelukkig liggen 2 kids nog in bed, heb ik rustig de tijd om mijn pc-werk te doen.....
ja tuurlijk ik heb een hele rare test heeel licht 2e streepje hij word wel steeds iets duidelijker maar niet genoeg om een foto van te maken ik heb zo nu en dan pijn in me buik en die steekjes rechts onderin me buik me ongi is er ook niet dus ik moet snel weer gaan testen maar wanneer? @crash GEFELICITEERD!!!!
een licht 2de streepje betekent wel dat er hcg is. ik zou over een dag of 2 dan weer eens testen.. heb je wel ochtendurine gebruikt?
ja altijd en deze test is van predictor die je elk moment van de dag kan uitvoeren maar heb het gelijk gedaan toen ik wakker werd
nou ik denk het wel ik zou niet anders weten waar dat streepje anders vandaan komt hier was ik wel bang voor weer zo een vage test maar nu ben ik wel 8 dagen overtijd met een cyclus van 33 zoooooo k*t