Dames, mijn voorgevoel klopte toch ik mag op rood en goed ook. Jeetje eerst een aanloop van 3dagen gehad maar nu barst het los. Helder rood en veel rood. Op naar het juni huis, kom af en toe nog wel even spieken hoe het hier gaat. Gefeliciteerd Crash en Redi voorzichtig gefeliciteerd
CRASH! Wat geweldig! Gefeliciteerd meid en geniet ervan!! xxx Hey Bink! Dankjewel! Is dat zo? Mijn VK (die ik sowieso inwissel voor een andere de volgende keer, ik kon haar 4 uur lang niet bereiken gisteren, medelijden met de vrouw die op het punt stond te bevallen want die zou haar dus ook niet kunnen bereiken) zei dat je na je mk een volgende ongi moest afwachten. Op 2 maart had ik ook al een mk en tussen 2 maart en 2 april hebben we ELKE dag geklust omdat ik ook dacht dat het zo werkte. Maar helaas niks en de vk dacht dat dat was omdat ik de volg ongi moest afwachten. De cyclus die 2 april startte werd ik dus weer zwanger en dat is nu dus weer een mk. Dus ik dacht dat ik eigenlijk nog maar 2 rondes had gehad sinds 21 jan. Ik ga er eens over lezen, want de vk dacht dat mijn bm nog zo van slag was dat het dit keer ook niet lukte met vasthouden. Maandag belt ze me voor een inwendig onderzoek en chromosomen onderzoek en dan vraag ik ook of ze wil kijken of ik alweer eitjes heb en dat ik verder kan. Thanks voor de bemoedigende woorden, hopelijk geldt dat voor mij ook. Wel fijn dat ik makkelijk zwanger raak, maar dit hoeft niet nog een paar keer te gebeuren, bah! Duurde het bloedverlies bij jou lang? De eerste keer bij mij 10 volle dagen. Hopelijk nu wat minder want ik voel me helemaal slap. Hoe gaat het nu met jou? Goed gevoel deze ronde? Ik duim voor je! Dikke kus!
ik heb de kortste cyclus genomen, maar heb mijn ei gespot, dus vandaar dat ik weet wanneer mijn nod is, maar ik heb net al iets roze gespot bij het plassen, dus denk dat het deze maand weer niet gelukt is
Hallo allemaal! Ben er weer... Douchen samen.... erg leuk!!! Redi, vage test. Echt dat je zo'n voor gevoel had dat je er zo een zou hebben. Knap hoor. Maar ik zie een,inderdaad dun, lijntje en toch betekend het dat er hCG in je bloed zit! Dus je bent ZWANGER! Een beetje zwanger zijn kan niet. Dus... Van mij ook gefeliciteerd! En als je een voorzichtig gefeliciteerd wil hebben is dat ook goed. Haal anders nog van die testen van de kv. Die staan heel goed aangeschreven. Hoe dan ook ik begrijp de frustratie! Heel veel sterkte! *KNUFFFFF!!!*
@wgev ahhhhh nee toch ? komt er nou hellemaal geen roze meer? ik word er niet vrolijk van weet zelf ook niet meer wat ik moet denken
@muurtje het heeft nu geen nut om weer te testen deze test moet gewoon goed zijn een predictor is toch een goede test lijkt mij dus ik moet gewoon twee dagen wachten pffffff heb er geen zin in
hey redi hier zat je niet op te wachten he!het is inderdaad een vage test, je ziet wel wat maar zoals je zelf zegt is het erg licht!!maar ja er staat toch een streepje, en dat kan volgens mij alleen maar als er hcg in je lichaam zit, dus zal over paar dagen gewoon weer testen, of inderdaad wat muurtje schrijft, die kv test voor 5 uero(2stuks) daar hoor je altijd goede verhalen over...misschien is dat een idee..?? ik heb ze net bij de kv gehaald!ahahhaahh
nee, nog niet doorgezet, maar dat kan natuurlijk nog vandaag, en dat gaat ook vast wel gebeuren @redirosoe --> ik zie hem ook!!! GEFELICITEERD liefs
ok ik en me vriend zijn toch niet gek wij dachten dat wij hem alleen zagen zeg maar omdat we hem graag willen zien maar das dus niet het geval
Houd moed! Meiden, ik ga naar bed. Niet teveel kletsen in mijn afwezigheid, dan moet ik morgen zoveel bijlezen Truste!
@ REdi; meisie toch... serieus je hebt een heel vaag streepje maar dat is positief!! Het is inderdaad jammer dat het er niet af knalt. Maar dat kan en dat weet je daar heb je vast al genoeg over gelezen. Dat sommige vrouwen pas laat positief testen. Niet te negatief zijn jij hebt tenminste een streepje! @ Wgev; roze veeg is geen rood.... Hoop dat het niet doorzet! Dikke knuf voor jullie allebij!!! @ Susan; Kl*te! Volgende keer beter!!! KNUF!!