Wow super zeg,, had je zo lange training dan?? een maand (6april begonnen?) wij werden in drie dagen klaar gestoomd en de belvloer op de schopt haha.. =D> voor jou
tante: jeetje!maar ja als dat inderdaad de kans op spontane zwangerschap vergroot, dan moet het maar he!leuk is het niet..... nou ik blijf je volgen hoor.....succes iedergval!!
Ik weet de naam niet zo goed, want LEO is met laser, en ik krijg dus met stroom.. Goed ik weet in ieder geval hoe het in elkaar zit, zal van de week ff de papieren scannen dan stuur ik het wel ff naar je mail..
ja eerst theorie met test...als je die gehaald had kreeg je bellen maar dan intensive care....dus veel hulp...2 weken..maar na die 2 weken kregen de meeste nog een week verlenging... Maar omdat ik dat vrijdagmiddag te horen kreeg...kon ik maandag niet meer opvang regelen he...en woensdag moest ik naar het ziekenhuis naar de gyn...en die ga ik niet verzetten! Had em al verzet naar 6 mei....kon eigenlijk 8 april al... Groetjes, Miranda
Goh, lekker laat gemeld dan van hun.. Indd nit die afspraken af zeggen had ik ook niet gedaan.. Maar je heb het gehaald.
oh spannend mars, met stroom....brr...nou laten we hopen dat als het toch nodig is dat het heel veel effect heeft hoor!!!
We kunnen alleen maar hopen op dat het helpt. We zien het wel, alle onderzoeken zijn gedaan bloed e.d. en ik was goed gezond verder haha . Was ook nog 4 kilo afgevallen :S raar maar waar haha. Ach we zien het allemaal wel..
@ Crash: GEFELICITEERD....Super!!! Ga er lekker van genieten!!! @ Redirosoe: Een streep is een streep....Hopelijk knalt de test over een paar dagen helemaal!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!! @ Ongie's: Kl*te......Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!!! (Knorretje duimt voor jullie) @ Ego: Toch vandaag getest.....Was niet met mijn eerste urine maar had nog niet gedronken (al wel 3x geplast....) maar negatief......K*tzooi!!! Baal echt als een stekker....Mijn lichaam speelt echt een spelletje met me.....Voel me zo anders (uhhhh zwanger).......Echt irritant! Ben moe, hoofdpijn, misselijk, zere/mega boobs, blauwe aderen, opgezette buik (mijn broek wil niet dicht)...........Pffff, wanneer gaat mijn lichaam zich nou eens gewoon gedragen!!! Hopelijk kan ik van de week nog eens testen....Aan de andere kant, laat de ongie maar komen.....zit niet te wachten op een nog langere cyclus!!! Grrrrrr, sorry....ben enorm aan het balen!
@senna had jij ook een vage test zoals ik ? of hellemaal niks? wie weet kunnen we samen goed nieuws melden
Knor: Hier word je niet vrolijk van , wat ontzettend balen zeg dat je lichaam je zo in de steek laat bah..
@ iedereen: Zou het kunnen dat ik nu al mijn eisprong heb? Nou ja eisprong voor het gevoel zijn ze aan het pingpongballen!! Gossiedikkie Ik heb dit gevoel (meestal minder heftig) eigenlijk altijd wel na mijn menstruatie, maar dacht altijd dat het mijn darmen waren of nog wat naweeen van de menstruatie. Maar nu ik er over na denk is het wel heel toevallig steeds na mijn menstr. En tijdens menstruatie heb ik alleen last van hoofdpijn verder geen buikpijn of zo. (nou ja alleen hoofdpijn, die is ook vrij vervelend) Mijn temp is altijd tussen de 36,1 en 36,3 nu is ie 37,1. We zijn al flink bezig geweest hoor dus daar maak ik mij niet druk om hihi brigit. ps: zo ga nu ff alles terug lezen...
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84& vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 11 Ongesteld, 7 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Heb mezelf op groen gezet.....Vanmiddag negatief getest....... Heb mezelf ook bij testmarathon afgehaald. Ik wacht nu ff rustig af......Hopelijk mag ik van de week nog eens testen....Anders laat die ongie maar komen....Zit niet te wachten op langere cyclus........
@ Brigit: Dit zou zeker je eisprong kunnen zijn......Veel klusplezier.....Ennuhhhh wat heerlijk zo'n korte cyclus......23 dagen!!! Ik teken ervoor.......
@ Tante Mars: Tijdje niet gezien...... Maar zie dat je een ei hebt gehad.......Ik ga blaren op mijn handen voor je duimen dat het deze keer allemaal goed verloopt.....Je hebt het echt mega verdiend!!! (Knorretje begint met blaren kweken.....) Heel veel succes met wachten.....SPANNEND!!!
Als iemand op roze komt en dan op oranje is het foute boel! Suekes, Heel veel sterkte (ik zag het net pas op de lijst) DIkke Knufff