hoi gemke, ik zie jouw banner wel gewoon hoor, en die van ons staan er ook! raar dat jij ze niet ziet dan...zie je die van je zelf wel???
huh wat gek dan ik ga er toch eens effe naar vragen in het help topic dan want dan klopt er iets niet ik zie helemaal geen afbeeldingen van banners ook niet als ik er 1 wil maken heb mijn cache geleegd enz maar niks
nou wat raar zeg!ik kan je er niet mee helpen....zal niet weten wat je er aan moet veranderen...maar in help topic zullen ze het vast wel weten
Zie mijn vorige bericht voor uitleg. He dames ik ga nu echt tv kijken klussen en lekker slapen Nog 7 dagen werken en dan lekker meivakantie
dat was het ook niet susan mijn man heeft net wat gedaan (wat moet je me niet vragen) maar nu zie ik ze wel had niks met het forum te maken in elk geval maar met mijn explorer pro zegt ie
Wow muurtje, Wat ongelofelijk gaaf!!! die muurschildering!!! Die wil ik ook!!! Mmm, zou wel leuk zijn. Hebben namelijk slangen thuis (nou ja, we, meer manlief), dat zou hij helemaal toppie vinden!
ik zit hier eigenlijk helemaal fout mits ik tenminste gelijk heb want dan zou ik in april moeten zitten met mijn nod nouja zit nu hier en klets hier gezellig mee hoor testen doe ik dan toch pas in mei waarschijnlijk mocht het zover komen dan want ook ik weet eigenlijk nog niks net als desi pas net de mirena verwijderd
ik ga er ook vandoor....krijg zere ogen hahahaha van het beeldscherm! nee ga ff film opzetten ofzo, en dan morgen ff werken en naar therapie,..en dan spreek ik jullie morgen avond wel weer! fijne avond allemaal!! gemke fijn dat het nu gelukt is!
hallo meiden, kan ik me nog aansluiten bij jullie? mijn volgende NOD is 20 mei. ronde??? ik heb geen idee, wel is het de 4e ronde na een MA. groeten laura
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: 15: 16: Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 44 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Laura28, je staat erbij!
Hoi allen, Allemaal genoten van het prachtige weer? Hier werden we zonet opgeschrikt door een enorme onweersklap......Grrr, hou er echt niet van! Maar nu is het alweer voorbij! Het is wel rustig hier....Ben er zelf ook medeplichtig aan, kijk niet meer iedere dag op het forum.....Ben veel te druk met andere dingen en wil ook proberen er iets minder krampachtig ermee bezig te zijn......Er zijn net weer een aantal baby's in mijn omgeving geboren en dan doet het toch ff zeer.......Ben natuurlijk "pas" 8 maanden bezig, maar ja, iedere maand is er een te veel!!!
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: Saz667 15: 16: Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 45 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Nou, ik heb mezelf ook ff op de lijst gezet, ben vandaag weer ongi geworden, en we gaan nu ronde 8 (9e maand) in.. Hopelijk is het deze ronde dan een keertje raak, dan ben ik rond 20 januari uitgerekend Nouwja, de komende weken maar flink ons best doen met klussen
goedemorgen meiden! tis hier inderdaad rustig, zo is het in ieder geval nog wel mogelijk een beetje bij te lezen ik ben de laatste dagen ook weinig hier geweest, drukte met van alles en nog wat, maar ook als mn vriendje er is, zit ik weinig op het forum. Hij vindt het namelijk maar stom dat ik dit soort persoonlijke dingen deel met vreemden haha, maar goed, dat ik jullie niet ken maakt het alleen maar gemakkelijker om soms lekker even te zeuren en over de vieste details te schrijven Jammer genoeg komen er nog steeds meiden bij... Ik hoopte dat mei verder leeg zou blijven en dat iedereen lekker zwanger was, maar helaas helaas... Hier nog even geklust gister. Denk wel dat mn eitje is geweest, maar dat dacht ik de vorige cyclus ook, en toen kreeg ik opeens een week later nog een ei, dus mn eerste ei was geen ei, want ik had ook opeens een langere cyclus... Dus blijf het maar in de gaten houden gewoon en anders vrijdag gewoon weer klussen, mooi om de dag, dan liggen er altijd zwemmertjes klaar Ik ga nog even spieken in april of ik kan ontdekken of er nog zwangeren bij zijn gekomen de laatste dagen...
OEOEOEOEOEOEOE dankjewel Fl3x! Ik heb alles gevangen hoor, en ik had nog een paar envelopjes van je liggen die heb ik ook meteen maar allemaal opengetrokken, kan ik wel gebruiken haha, volgens mij zit ik deze maand weer op een normale cyclus, dus het is nu 2 weken afwachten of je hcgtjes hebben geholpen...
@ surf ik zit nu in de duim stand! zijn gisteren met esmay naar het strand geweest ze vond het heerlijk dat wroeten in het zand hihi
goede morgen dames het was heerlijk weer gisteren veelste lekker om binnen te zitten ben toen naar de stad geweest lekker shoppen en toen lekker naar men mams toe met zen alle lekker bbq was wel behoorlijk laat geworden nog wel wat moe. Hier@ ik denk dat ik nu dat men ei begint te komen heb sinds gisteren wat doorzichtig slijm nou flink klussen dan maar en we zien het wel hihihi hoe ist het verder hier heb ik nog wat gemist