Ik had een smile van oor tot oor, haha. De gyn zei dat kan niet en ik zei ik voel het toch.. Dus na aandringen eindelijk progestron geprikt op 5 dagen na ei, en ik had gelijk.. Ik hoop natuurlijk ook dat het raak is maar ja maandags geklust woensdags (op de dag van ei) en verder niet meer. Dus ja de kans is er wel want ja 1 keer kan genoeg wezen. haha. Ahh we zien het wel, maak niet al te grote blaren want verwacht er zelf niks van..
Tante Mars, dat klinkt wel goed, nu inderdaad maar hopen dat het raak is! hoe ben jij erachter gekomen dat je teveel mannelijke hormonen hebt. door bloedprikken of ook uiterlijke kenmerken?
@crash: van harte gefeliciteerd meis wat goed zeg meteen al raak geniet er maar lekker van @susan: balen meis veel succes in de volgende ronde @redirosoe: ik heb je foto bekeken en moet bekennen dat ik ook een vaag streepje zie dus voorzichtig gefeliciteerd ik zou hem zelf alleen nog effe op twijfeltest zetten in de lijst en vandeweek nog eens een test doen @nega testers: shit man maar geen bloed geeft moed misschien later nog eens testen en dan wel positief hier is het wachten op het eitje duurt lang hoor dat wachten pff waren er nog andere testers vandaag of niet
daar was ik dan alweer, mijn mannetje is net de deur uit gegaan, dus ik ben alleen. en wat ga ik dan doen......zp niet verslaafd hoor hey tante, ik ga ook voor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn, en er geen operatie nodig is. *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84& vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 127 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 11 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Bij mijn apotheek zeggen ze dat er alleen een streep (vaag of duidelijk) kan komen als er hcg in je urine zit. Dus streep is een streep!!! Als er na een paar uur pas een streep komt (had ik paar maanden geleden, kwam door ontpillen, dacht dat ik zwanger was) dan is het vals. Ik ga er vandoor, ik zie jullie morgen weer!!! Dus ik ga je gewoon feliciteren redi!!!!!! Groetje brigit
ik heb me toch steeds een gerommel in mijn buik! denk ik dat ik honger heb, heb ik gegeten blijf ik nog met een soort van leeg gevoel zitten daarna, terwijl ik op het moment zelf genoeg gehad heb. ook weer wat last van steekjes onder in mijn buik rechts. jaja de onzekere dagen zijn weer aangebroken, bah bah
ik zou het niet weten, zowel vorige maand als deze maand niet echt gevoeld. ik gok op maandag of dinsdag, omdat ik toen ook lichte steekjes had.
wat vervelend die onzekerheid, ook nog geen duivels?? snap niet veel van dat temperaturen, maar jou kaartje ziet er wel goed uit toch??
ik ga nu weer even verder met werken, mijn collegaatje komt ook zo. en moet toch nog vanalles doen hier, voordat ik naar huis kan. zodra ik thuis ben, kom ik weer meekletsen, zal rond half 4- 4 uur zijn. x
ja dat zeggen ze hier ook bij de apotheek streep is streep maar goed ik denk dat ik er wel vanuit mag gaan dat ik zwanger ben en ga vande week gewoon nog een test doen en dan maak ik er ook weer een foto van ik ga er nu gewoon vanuit dat ik een mooie test mag krijgen ik ga even de stad in om wat muntblad te halen wie weet helpt dat iik een beetje tegen de weeigheid in me maag en ff testen kopen voor vande week dan kijk ik vannavond of morgen nog even hier iedereen bedankt voor de voorzichtige felicitaties en voor het kijken naar me vage test laten we hopen op een eerstvolgende knal test ga vannavond nog even bij een vriendin langs die ook hier heeft gezeten wie weet weet ze me wat te vertellen iedereen een fijne dag en tot zeker morgen dikke kus liefs redi
Crash en Redirosoe Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @redirosoe: Ik kan begrijpen dat het nog spannend is, aangezien je een licht streepje had. Gewoon van de week nog een keer testen en dan heb jij ook een knallende streep! Laat je het ons dan wel weten?! Liefs Niene
@niene ja natuurlijk laat ik het hier weten denk dat jullie na mijn vriend de eerste zijn die het horen van me erg spannend dank je voor je felicitatie
@ aecatz: Gezellig dat je nu ook in de hummer zit. Ik moet zeggen dat ik ook meer meelees dan ik reageer, maar het is erg leuk en spannend omdat we allemaal hetzelfde willen: zwanger zijn!! Ik zag dat jouw NOD ook op 16 mei is. Ga jij de zestiende testen of misschien al eerder? In ieder geval; welkom in de hummer!
haha, Leuk he zo'n forum. Alles wat je niet tegen je beste vrienden en naaste familie kwijt kan, kan hier lekker wel!
ja dat is het fijne van hier je wil er gewoon zoooo graag over praten en dat kan gewoon lekker allemaal hier daarom ben ik blij dat dit bestaat hoe gaat het verder met jou ?