Hoi hoi, Oh Wgev, balen! Succes in de volgende ronde!!! Senna... en breekt t bij jou ook door? Nee toch?
Whahaha! Waar ken ik dat van? hihi Gelukkig heeft die van mij zich nu met wasjes bezig gehouden terwijl ik naar de winkel was. Dus ik klaag vandaag niet te veel. Maar ik heb natuurlijk veel meer al gedaan in huis...
@ Crash; ja... die lijntjes zijn overduidelijk. SUPER GEFELICITEERD!!! KUS!!! Ik ga nu pleite... we gaan uit eten met vrienden en dan door naar de film! Doei doei! Teste Knor nou morgen? Ben er dan weer! KUS!
@ wgv: balen joh, op naar de volgende ronde. @ nieuwelingen, welkom hier. Zo de tuin is gedaan en de boodschappen zijn gedaan. Nu is het tijd om effe te zp-en en dadelijk eten te koken. Vanavond een verjaardag maar daarvoor nog even klussen want ik heb waarschijnlijk vandaag mijn ei gehad dus...Mijn mannetje vindt het nooit erg. Hij is vandaag de hele dag weg geweest en morgen zijn we samen de hele dag weg dus geen tijd om dan te klussen. Gaan er morgen nog mensen testen?
O spannend voor Knorretje. @ Rapoenzel: ik heb geen nieuw setje gekocht maar wel vandaag een erg leuk setje aangetrokken voor als hij dadelijk thuis komt.
Nee er nog steeds niks te zien Hoop morgen en aankomende week natuurlijk ook niet hihihhihi...dat ik volgende week gewoon een posi test heb [-o< Veel plezier vanavond!
Mijn vriend is er nog niet...dus ik pak snel ff een broodje...anders word ik weer zo beroerd Na het eten ook maar dan is het minder Tot later
Hallo dames, Ik ben wat ziek dus k heb nog niet alles kunnen teruglezen. Ik sta op instorten, maar ik heb eerst nog een vraag (voor mijn gemoedsrust). Ik heb vandaag sensitesten (ovulatietesten) in huis gekregen en heb meteen maar een test gedaan. De testtreep was geheel of nagenoeg geheel identiek aan de controlestreep. Betekent dat dat ik in mijn vruchtbare periode zit?? Ik zit even te denken of je ook positieve ovutesten kan krijgen als je net een ma hebt gehad? Ik heb wel al een zw test gedaan in het ziekenhuis en die was negatief. Kan iemand me helpen? Ik vind het ook vreemd dat als het dan mijn vruchtbare periode is ik helemaal niets voel. Voor de vorige zwangerschap (februari) had ik slijmverlies in mijn vruchtbare periode.. nu helemaal niets... liefs, mamaT
Hoi MamaT Sorry ik kan je geen antword geven op je vraag...ik heb namelijk geen ervaring met ovulatie testen
ik weet niet of ovutesten reageren na een Mk maar dat denk ik niet LH in je urine zou je echt denken dat je ei er aan komt. ik gebruik ook deze testen en ze bevallen prima..
ik weet niet meer wie het een flink aantal pagina's terug vroeg, maar indien geen ongi dan denk ik dat ik donderdag test. ik heb de laatset 2 cyclussen een LF van 11 en 12 dagen gehad zit nu op dag 10, teste in februari ook pas op 15 dpo dus wil niet te vroeg testen..