hoi hoi, de badkamer stond helemaal vol met kaarsjes, radio met een rustgevend muziekje erbij, helemaal top. niet lang in bad volgehouden, rest mogen jullie zelf invullen! vanaaf finale van de x-factor kijken... hoop dat Lisa wint!
Ik wist helemaal niets!! Ik ging voor de echo en toen bleek dat er geen vruchtje in de vruchtzak zat. Dit wordt ook wel een windei genoemd. Was toen 9 weken en 1 dag. Ik had helemaal geen bloed verloren of wat. Het was dus een missed abortion. Ik heb toen gekozen voor een curretage. Het zat niet goed en ik wilde het dan ook maar afsluiten. We zijn meteen weer doorgegaan. Zwangeren, maak je niet al te druk. Als het misgaat, dan kan je er toch niets aan doen. Dan is er kennelijk iets niet goed geweest en dan heeft het lichaam zijn werk gegaan door het af te stoten. Maar als het goed gaat, dan is het zonde als je niet hebt kunnen genieten. Dus geniet ervan en ga van het beste uit. Liefs, mamaT. P.S. Omdat ik de zw test bij de gyn niet heb gezien, heb ik nu mijn beste vriendin (dies nu onderweg hierheen) ff naar de winkel gestuurd om een test te halen. Mijn zoontje slaapt nu en kan m niet alleen laten. Ik ga dus even kijken of alle hcg uit het lichaam is. Als dat zo is dan neem ik de ovutest aan als 'vruchtbare dagen'. Goed idee, toch?
tessa? niets meer van gehoord eigenlijk... mischien heeft ze het te druk om zich hier even te melden!
hahaha, leuk hoor zo'n badkamer met kaarsjes. Dat ziet er altijd super romantisch uit. Ik vind Lisa ook de beste. Van mij mag zij ook winnen.... En in Engeland mag Susan Boyle winnen. Wat een stem! Hebben jullie al beelden van haar gezien?
Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Ja waarom??? Uhm hij heeft echt van begin tot eind vele stappen vooruit gemaakt qua zang en uiterlijk. Ik stond echt te springen op de bank als die door was naar de volgende ronde of bij een sing off haha.. Zo stom, het lelijke mannetje met bril en pipostem is omgetoverd tot een lekkere kerel met een pracht stem. Maar moet ik uitgaan van all The Shows, pff Alle drie Vind ze alle drie super
MamaT, bedankt voor je reactie! Ik vind het echt ontzettend vervelend voor je dat dit zo gebeurd is. Ik hoop dat je deze maand weer opnieuw zwanger mag worden en dat het dan allemaal goed gaat. Ik moet wel zeggen dat ik je erg sterk vind! Ik heb geen ervaring met ovutesten, maar als je geen hcg meer vind via een hele gevoelige zwangerschapstest, zou het best om je vruchtbare dagen kunnen gaan. @hier. Ik maak me vooralsnog geen zorgen. Wel hoop ik snel die 5 weken voorbij te zijn, omdat het hier al een keer eerder mis is gegaan. Omdat het zo vroeg was zal ik nooit weten of het nu wel of niet wat was. Ik kreeg een heel dun lijntje en twee dagen later toen ik opnieuw wilde testen werd ik heel hevig ongesteld met veel pijn. Dit was op cyclusdag 31 (had op dat moment een cyclus van 28 dagen). Daarom heb ik deze keer toen ik sterk het vermoeden had ook gewacht tot cyclusdag 32 met testen.
die susan boyle is inderdaad super, lijkt sowieso wel of engeland meer echt talent rond heeft lopen, ook die paul potts, super gewoon, daar had ik zelfs kippenvel en traantjes van...
hahaha ja dat filmpje van susan boyle heb ik echt wel een aantal keren bekeken. Aantal dagen terug stond er op de site van telegraaf een linkje naar een andere kandidaat, Die was super verlegen. maar ook hij had een hele goede stem. Ik weet alleen even niet meer hoe hij heet
Hamtaro: Ook PCOS ??? zag ik staan bladzijde hiervoor, ben je zwanger geworden met behulp van Clomid? Of gewoon spontaan?
Ja hier ook PCOS. Dit werd bij mij onderzocht omdat ik ineens allerlei hormonale veranderingen kreeg. Toen bleek de hormoonhuishouding goed overhoop te liggen. En ze zagen cystes in mijn eierstokken. Omdat ik op dat moment volgens de gynaecoloog blijkbaar toch een eisprong had gehad, gaf hij aan dat ik het eerst een jaar moest proberen zonder medicijnen. Ik heb mijn temperatuur bijgehouden om te kijken of en wanneer ik een eisprong zou hebben. Het is hierbij wel gebleken dat ik niet elke maand een ovulatie heb. Wel kreeg ik altijd een soort van ongesteldheid. Omdat ik een keer eerder een dun lijntje heb gehad, voordat ik ongesteld werd wist ik wel dat er in ieder geval 1 keer een ovulatie is geweest. Tot onze verassing is het deze maand dus spontaan gelukt. Een vriendin van mij heeft ook CLomid gebruikt om zwanger te worden. Zij kon hier niet zo goed tegen. Heb jij bijwerkingen van CLomid?
hey hallo meiden nou heb net ff een lekker tukkie gedaan en ga zo me opfrissen en met me mannetje op bezoek bij een vriendin die ook wel eens op het forum op deze site was ik ga het haar wel vertellen omdat ik tegen haar me mond echt niet kan houden ze vraagd me de oren van me kop af ahhhh en ? en ? en ? haha ik ga zeker aan haar ff vragen wat zij met die test zou hebben gedaan we gaan het vanavond toch even stiekem vieren haha ben stiekem hartstikke blij maandag maar ff testen en word idd een live test dus hoop dat jullie er allemaal zijn ik ga er vandoor en wens jullie een fijne avond liefs redi
http://www.youtube.com/watch?v=60YFeAJmbuo Hier is die link van de concurrent van Susan Boyle. ZIjn naam is Jamie Pugh
Hamtaro: wat irritant dat je dan eerst weer zelf moest proberen, gelukkig is het gelukt . Wij waren al ruim drie jaar bezig, meerder ha bezoekjes en steeds maar afgescheept worden. Want wat ik ook deed ik was te jong bla bla bla bla . Maar goed om een lang verhaal kort te maken raakte ik in november zwanger maar kwam er pas laat in januarie achter na pos neg pos neg pos neg pos test, dus toen heb ik dr maar wat vaart achter gezet om een echo te krijgen, hier bleek alleen een vruchtzak van ruim twaalf weken te zitten. Maar goed we werden dus toen (eindelijk) door gestuurd naar de gyn, en die liet bloedprikken en al vrij snel was duidelijk dat het PCOS was, alleen ik werd gewoon elke maand soms sloeg ik dan 1 of 2 maand over ongesteld. Begin maart begonnen met clomid, Helemaal blij goeie actitiviteit een ei van 15 mm op dag 10 en op dag 14 is die gesprongen een heel hoog progestron gehalte, en een vaag positieve test na drie dagen overtijd (wat niet hoort) kreeg ik ineens roze verlies en de volgende dag had ik zo ontzettend veel pijn en stolsel verlies dat we de gyn hebben gebeld, die dacht toen een vmk wat het ook bleek te zijn. vrijdags mocht ik langs komen en moest meteen die avond weer beginnen met clomid, gedaan en geen activiteit meer.. :S Er werd meteen gesproken over een laproscopie om de ouwe ei blaasjes weg te krijgen en toen bleek dat ik vorige week maandag nog geen eisprong had gehad heeft ze primolut voor geschreven, maar toen ik aangaf dat ik toch echt vorige week woensdag een ei sprong had gevoeld mocht ik afgelopen maandag weer bloed laten prikken, en ik had gelijk had een progestron van 50 5 dagen na ei. Helemaal supper.. Bijwerkingen ??? Woow praat me er niet van: Ik was heel emo, erg kort af, kon niet slapen snachts wat me oververmoeid maakte en op een gegeven moment zag ik gewoon het hele leven niet meer zitten. Ik heb gejankt gejankt gejankt, dit was ook voor de gyn een reden om niet meer verder te gaan met clomid.. Bah
Poeh jeetje wat een verhaal tante Mars. En wat vervelend dat zo'n huisarts je dan ook nog een beetje afscheept. Neemt hij het nu inmiddels wel serieus? Wat goed dat je progesteron gehalte hoog is en je eisprong is geweest! Ik hoop zo dat het ook raak voor jou mag zijn! Ik denk dat er heel veel mensen hier voor je zullen duimen de aankomende 4 dagen Die vriendin van mij werd ook helemaal depressief van de CLomid. Haar hadden ze niet verteld dat dit een bijwerking zou kunnen zijn. Ik weet niet wat zij uiteindelijk is gaan gebruiken. Dat heb ik eigenlijk niet meer gevraagd.
hihihi daar was ik weer Mijn vriend is weer even weg...en ik kruip gelijk achter de pc om hier ff te kijken hihihi