Ja wat is serieus, de HA die mij telkens heeft afegescheept die heeft vlak voor ik daar heen ging om een voorholteontsteking(ofzo) en vroeg wat ik aan moest met die vreemde testen. Een hele zware hartaanval gehad, dus eigenlijk is het best wel geluk dat het is gebeurt, anders had ik nooit een afspraak mogen maken voor een echo en intake (wat niet nodig was) . Maar goed, de gyn heeft m onlangs een brief gestuurd dat het wel degelijk nodig was om mij door te sturen want al hoe jong je ook bent (nu 21) meer dan drie jaar bezig zijn voor een wondertje is niet normaal.. Nee mij is ook niet verteld dat je er zo deprisief van werd, dit was de eerste ronde niet echt heel erg, maar de tweede poehhh bah niks aan.. Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen of ik bel gewoon de gyn voor een test want ook daarvan word ik deprisief .
Damn Sen wat ben jij verslaafd haha, ik ben 'gelukkig'' van me grootste verslaving hier af , het was ook wel heel erg. Ow ja dat had ik nog niet verteld, door alle omstandigheden krijg ik nog een extra half jaar dus tot januarie de tijd om mijn opleiding af te ronden ipv volgende maand examens . Ben er best wel blij om want ging het echt niet halen denk ik .
GEFELICITEERD AAN DE NIEUWE ZWANGEREN!! Ben ik een dagje niet op het forum hebben we twee nieuwe zwangeren, leuk hoor!! Ik ga morgenochtend nog maar eens testen, kijken wat daaruit komt, daarna door naar een workshop Quantum Touch, dan de hele dag niet op het forum, ben benieuwd of er dan 's avonds weer nieuwe zwangeren zijn, ik hoop het maar!!
@ Tante Mars: wat goed van je gynaecoloog dat hij die brief gestuurd heeft naar je huisarts! 3 jaar is inderdaad lang en hij had toch moeten beseffen dat je het erg graag wilde en niet naar je leeftijd moeten kijken. @ Rapoenzel: hahahaha klusze @ hier. Ik ga voor vanavond stoppen met ZP. Begin erg moe te worden, dus ik duik maar lekker vroeg mijn bedje in denk ik. Fijne avond allemaal! Tot snel.
Gisteravond en vandaag geen tijd gehad om hier te kijken, dus ik heb vast één en ander gemist, dus sorry als ik iemand vergeet . @ Crash & Redi: Gefeliciteerd!!! Echt super leuk voor jullie! @ Tante: Spannend meid, je kunt bijna testen zag ik. Ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooie posi test hebt straks. @ hier: Zit nu echt op t wachtbankje..... Vanavond ben ik ongezellig alleen. Mijn man is vandaag met zijn voetbalteam kampioen geworden. Ik ben vanmiddag dus bij de wedstrijd wezen en kijken en ze zijn nu ongetwijfeld de overwinning aan t vieren. Ik krijg een telefoontje als ik m, ongetwijfeld dronken , op kan komen halen. Dat wordt dus laat opblijven vanavond. Het is trouwens een vruchtbare maand volgens mij, er zijn al best veel meiden zwanger. Hopen dat deze lijn zich de rest van de maand voortzet
oh ja en de andere testers die morgen testen natuurlijk ook!!!! DUIM DUIM DUiM DUIM DUIM DUIM DUIM!!! Tot snel doeidoei
Laatste bericht dan (wordt volgens mij ook verslaafd aan dit forum). Ik hoop voor je dat je volgende week een positieve test krijgt! Ook voor jou ga ik duimen
ik zou morgen graag willen testen (moederdag) maar ja ik weet dat ik een groot risico loop op een nega test terwijl het mogelijk wel positief kan zijn over een paar dagen. Dus nee ik wacht even af
Ja erg he...moet ook nodig afkicken hoor...ihihhihihih Maar dat gaat vast wel goed komen...want als het goed ik heb ik vanaf dinsdag weer werk! Dus dan kan ik mijn gedachten weer ergens anders opzetten!! Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nog een half jaar extra krijgt! Zijn er volgende maand alweer examens dan?..Wat gaat dat snel zeg!
Ik weet het niet meer wie moet winnen ze zijn allemaal zo goed, al heb ik zoiets van Rachel komt er wel hoe dan ook.. Maar ik heb zelf een licht voorkeur voor Jamal maar Lisa is ook goed. Maar ja kijken wat nederland doet haha .. Jaa SENNEKE volgende maand zijn de examens alweer op het Middelbaar onderwijs hihi. Ben eigenlijk best wel gerust gesteld dat het nog een half jaartje langer mag duren. Enne Wat spannend, hoop dat je dinsdag aan het werk kan wat van werk is het ?? Liefs