NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Hoi Meiden,

Ik kom hier ook mee kletsen.
    Ben in de eerste ronde en als ik een cycles van 28 dagen heb zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar omdat ik pas net met de pil gestopt ben kan het natuurlijk ook heel anders uit pakken als ik hier ervaringen van andere meiden lees.
    Kreeg gister een zwangerschapstest van een vriendin, want die had ze niet meer nodig en kon het niet laten om hem vamorgen te testen, negatief natuurlijk.
    Heb in de tijd van me ei (denk ik tenminste) van die ongi krampen gehad paar dagen en wat bruin bloesverlies, dus had de hoop dat het misschien innesteing was, maar ik weet ook wel dat het van alles kan zijn.
    Maar je zit jezelf toch gek te maken, omdat je er toch veelste veel dan goed voor me is mee bezig ben.
    Ik ga nu gewoon geduldig afwachten.

Liefs priscilla

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    he meiden. Wow weer zwangeren!!!! GEFELICITEERD! Super zeg.
    Ga straks weer verder bijlezen, nu weer xfactor. Alle mensen die enigszins verstand van muziek hebben mogen toch wel doorhebben dat er maar 1 zit met echt een talent een gave!!!
    GO LISA!!!!! Ja de anderen zijn echt goed, maar de diepgang warmte stembeheersing en controle..SHE's my girl!

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

banner check

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hee meiden,

Pris, euhm ik heb de laatste tijd ook iedere keer bloedingen, en mijn gyn zei me dat het eisprong bloedingen waren....dus misschien bij jouw ook zo...als je rond de tijd van je ei zat! Duurt bij mij vaak 3 a 4 dagen...wat rozig en bruin verlies....net niet te weinig om geen inlegkruisje te dragen....

Groetjes,
    Miranda

5. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Ja klopt, had voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan, maar waren maar een paar druppels. En idd 3 a 4 dagen. Moet je rond die tijd dan juist klussen (als ik hetzelde heb) of dan al te laat?
    Ja ben echt nog een leek.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaha ja wou dat ik je dat kon zeggen...vraag het mezelf namelijk ook af! Tis voor mij pas de 2e keer in mijn leven...dat ik bewust...een eisprong heb gehad van mezelf........dusseuhhh als er iemand antwoord kan geven op die vraag hihi...

Vorige ronde namelijk op de dag dat bloeding begon nog geklust en 2 dagen erna weer....en 3 dagen daarvoor....mannetje wil niet iedere dag en ook niet om de dag...dus probeer ik zo vaak mogelijk hem te verleiden. Maar toen is het niet gelukt...en nu weet ik het niet...ik wacht nog af...

Heb een bloeding gehad van dag 18 tot 21..............18 + 14 is 32...zit op dag 34 al....dus wanneer zou dan je ei zijn whahaha...had woensdag getest...die was negatief...en nu durf ik niet...omdat ik al vanaf maandag roze verlies heb...en soms wat bruin...en vandaag wat meer bruin...in 2 uur was mijn inlegkruisje redelijk vol....dussss....

wat denken jullie?

Groetjes,
    Miranda

7. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Ik weet niet wat ik er van moet denken hihi,

het is voor mij allemaal nog 1 groot raadsel, heb er al zoveel over gelezen. Bij iedereen is het weer anders geen touw aan vast te knopen :rolleyes:

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Thuishulp...dus bij oudere mensen schoonmaken in de huishouding ;)
    Heb er wel zin en het verdient ook nog goed...ben benieuwd hoeveel uren ik moet werken ;)

Jamal is er al uit!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ook een aantal dagen bruin/rose verlies gehad
    En nou is er niks meer aan de hand...en had gister een nega test

En als ik ongie ben...dan is het echt heel veel bloedverlies... :(

Hoop dat je over een paar dagen posi test!!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ook...en tis idd bij iedereen anders!

Kan ook niets officieels terugvinden over eibloeding of innestelingsbloeding...das wel jammer.

Groetjes,
    Miranda

11. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Mgwc: Heb je die bloeding vaker gehad? Of alleen de afgelope keer geweest?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou bloedingen genoeg..maar enkel laatste keer echt zo tussendoor en zo licht...Heb namelijk PCO...en ik had vorige cyclus ook een positieve ovutest...wel 2 dagen voor de bloeding....

13. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Ja die lichte bloeding tussen door bedoel ik, hopelijk dat het iets positiefs betekent.

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik hoop het ook, zowel voor jouw en voor mij...en voor alle anderen die het mogen ervaren...

Groetjes,
    Miranda

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Breekt in....

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee Redi, zwanger!!!!
    Ze zei gister dat ze vandaag zou testen en ik maar bij nod mei moest kijken of het raak was. Vandaar dat ik even heb ingebroken.
    Redi, maar ook alle andere meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!!!
    Alle wachtenden: vol houden meiden!
    Alle ongi-dames: Balen, volgende ronde hopelijk raak!

Breekt uit....

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woehoeee Anniee, Are you back from Italie??? haha

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Goedemorgen dames :)

Hier nog 11 dagen tot testen... Duurt allemaal veel te lang :( Afijn, de tijd verstrijkt wel. Succes gewenst aan alle testers vandaag!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Waar is iedereen? Klussen? Mijn mannetje komt pas om 1 uur snachts. Ik ga op hem wachten, want ik wil mijn EI nie missen!!!

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0

Toevallig heb ik van de week hier op het internet over gezocht. En het blijkt dus dat er genoeg vrouwen zijn die bloedingen hebben bij de eisprong. Dus dat is niet zo gek. Vooral als je weet dat je menstruatie nog nie dan had moeten komen, kun je daarvan uitgaan.

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Is er nog iemand of slaapt iedereen..

Deel Deze Pagina