Ik ben nog online Me vriend zit met z'n maten op de playstation (dan zijn het net kinderen) Dus ik ben achter de laptop gevlucht haha.
Ja ik denk idd dat, dat het eerder is dan innesteling, want daar was het voor mijn gevoel dan te snel voor..
Nou, hier is lekker niemand meer... Dan maar ff lekker ego-en. We zijn met een stel vrienden bij Sijf in Rotterdam wezen eten. Lekker en niet al te duur. Verder daarna na Star Trek wezen kijken in de bios. Was nog leuk ook. We hebben echt wel lol gehad. Daarna lekker nog wat wezen drinken... ik cola light... Alleen mijn man heeft gin-tonic op... En hem dan achter op de motor mee terug nemen... was een uitdaging. hihi. Nee hoor hij had maar 2 glaasjes dus dat valt heel erg mee. Maar hij wordt dan wel heel knuffelig. hihi Ik hoop dat iedereen lekker aan het slapen is of lekker aan de klus is. ik geloof dat ik zo maar eens mijn bedje in ga duiken. Heb gister al niet al te veel geslapen... Oh ja ik ga morgen ook een testje doen... haha ovu testje. KUS!
Mama, ik las een eindje terug een vraag over ovu testen. Maar wat bedoel je met of het door een ma kan komen? Ik weet niet wat je met ma bedoeld? (miskraam?) Je temp is hoog gebleven of nog verder omhoog gegaan? Hoe was ie gister en eergister ook al weer? Meestal als allebei de strepen gelijk zijn dan zit je tegen je ei aan te hikken of je hebt m net gehad. Dan ben je nog wel vruchtbaar.
Ah, een gezellige avond dus. Nou hier was een van mijn beste vriendinnen langsgekomen. Helaas zonder zw test. Ik had namelijk gevraagd of z elangs de winkel wilde rijden, omdat de kleine op bed lag, maar ze had haar portemonnee nie mee. Ik weenie of je mijn verhaal gelezen hebt, maar ik had dus vandaag positieve ovulatietest (vanmiddag rond 1 uur een met een testlijn gelijk of nagenoeg gelijk aan controlelijn en vanavond een testlijn die donker was de controlelijn). Na de curretage heeft de gyn afgelopen dinsdag een zw test gedaan en die was negatief. Maar ik heb hem niet met mijn eigen ogen waargenomen. Dus ik durf nie helemaal te vertrouwen dat alle hcg uit mijn lichaam is en dat de positieve ovu test betekent dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Ik zit hier dus maar te tobben. KOmt nog eens bij dat ik binnenkort mijn beoordeling krijg (voor promotie) maar dat ook steeds wordt uitgesteld. Nu heb ik hemn niet aankomende week maar de week erop. Dus ik word helemaal gek hier. Mijn temp was een 3 dagen 36.9, toen 1 ochtend 37.1 en vandaag 36.9. Maar ik ben af en toe ook koortsig of verhoging, dus ik geloof mijn temp nie zo.
Mmm, ik zou het helaas niet weten. Wat is je normale lichaams-temp? Bij mij is rond 36.6 normaal en als ik dan 36.8 en hoger heb dan heb ik mijn ei gehad. Gezien je temp zou ik zeggen jij hebt je ei al gehad. Maar de ovu test spreekt dat je nu of morgen je ei zou hebben. Voor mij is dit dus ook een raadsel. Het gene wat ik veel dames hier heb zien doen is dat ze de datum en tijd op het testje schrijven en deze bewaren en op de foto zetten. Zodat andere mee kunnen kijken. Maar er wordt ook geadviseerd om met de testen te beginnen op een uit te rekenen aantal dagen na je ongi. In jouw geval de curatage. B.v. ik heb een cyclus van 23 dagen en moet dan 7 dagen optellen bij de 1e dag van mijn ongi. V.a. die dag ga ik dan testen tot bij mij de streepjes donker zijn. Dan weet ik zeker dat ik een ei heb gehad. Jij hebt een cyclus van 28 dagen normaliter? Volgens mij (maar zoek het even op op de bijsluiter...) moet jij dan 12 dagen tellen van af je 1e dag ongi.
Snap je m een beetje? Hou je trouwens je temp ook bij op fertilityfrien.com of op mijnkalender.net? Best handig. Ik doe het bij allebij. Bij mij kan mijn ei verschillen tussen dag 10 en dag 16... Wordt dus een spannende en dure aangelegenheid al mijn ei deze keer weer laat valt.
Oei, mijn baarmoeder voel ik rommelen... Heb ik sinds ik aan die Etos Zwanger word pillen zit. Voel ik daar beneden veel meer gerommel. Mag je trouwens niet gebruiken als je aan de clomid zit.
ja, maar kwam pas eergister bij me op om ovutesten te gebruiken. Als het goed is, moet de test overmorgen weer lichter zijn, toch? Of in ieder geval anders zijn, toch? Want dan weet ik dat er beweging in zit en dat het wel degelijk met eisprong te maken heeft. Als de testlijn aankomende dagen precies hetzelfde blijven, dan kan ik ervan uitgaan dat het nog met mijn vorige zw te maken had. Zit er aan te denken om morgen toch ff een zw te halen bij de apo, voor mijn gemoedsrust. Ik word echt gek van mezelf. Wat is clomid?? Ik weet nie wat dat is. En ik hoor idd ook over etos zwanger, ik gebruik gravitamon. Ik heb van ha ijzertabletten gekregen, maar die moet ik nog ophalen bij de apo.
Zou wel mooi zijn als je darmen nog beter gaan werken trouwens.. Denk dat je daardoor minder snel aankomt. Dus ook wel goed voor tijdens je zwangerschap.
Ok... eh... Het kan ook zijn dat je ovu test morgen al lichter is van kleur. Dan heb je je ei vandaag gehad. Is de test morgen hetzelfde van kleur dan heb je morgen je ei. Maar is ie overmorgen ook nog het zelfde van kleur dan kan het zijn dat je idd nog te maken hebt met je vorige zw. Waarom zou je een zwtestje halen? Heeft toch geen zin? Clomid is iets waardoor je cyclus opgang geholpen wordt. Als ik het goed het de rijping van het ei ten goede komt. Etos zwanger word pillen. Zijn pillen die je bij de etos kan halen. Daar zit foliumz in en alle andere benodigde vitamines en mineralen + iets extra's cactus vi(nog iets...) wat zou moeten helpen om de cyclus meer gelijkmatig te maken. Mij heeft het geholpen om mijn luteale fase langer te maken. Deze waren eerst maar 10 dagen.
Man oh man! Mijn man en ik hebben het klussen nog voor de boeg en ik wil nu al weer aan het eind van mijn cyclus zitten om te kijken of het dit keer raak is... Suf he? We hebben in ieder geval weer lol met elkaar en met het klussen. Is ff wat minder geweest. Ik ga zo mijn man volgen naar bed. Ik ben gesloopt.
Zw om zeker te weten dat het negatief is en dat het dus niets te maken heeft met mijn vorige zwangerschap. Als de test namelijk negatief is, dan kan ik ervan uitgaan dat de positieve ovulatietest met mijn eisprong te maken heeft. Goed dat ze vandaag de dag van alles hebben om de vrouw te helpen. Manlief is binnen. Ga me even bij hem voegen en dan nog klussen. Morgen vroeg op want mijn zoontje die wordt vroeg wakker. Tot morgen!! liefs, mamaT
Lieve MamaT, mochten er nog vragen zijn dan wil ik deze met liefde en plezier morgen proberen te beantwoorden. Maar voor nu ga ik vaarwel zeggen. Ik ga een fantasie-filmpie projecteren op de binnen kant van mijn oogleden en deze aandachtig bestuderen. Misschien wel van een lekker blonde god die mij op al mijn wenken bediend of zo... hihi Ik wil jou ook een heerlijke nacht (rust) toe wensen! En tot morgen! Liefs Muurtje