HA!SUSAN71!gefeliciteerd!!JOEHOE!!!super!! hier heb ik zo stom gedaan misschien....ik heb toch maar getest vanmorgen....maar ja misschien veel te vroeg ahaha, omdat ik mijn eitje later heb gehad, misschien ook de lf dagen wat langer zijn...nou goed ik dacht ik gooi er een test tegen aan op lf11(vandaag)(met vorige cyclus zou ik vandaag ongi moeten worden) die van de kruidvat, nu komt er een heeeeeeeeeeeeel maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, je moet echt goed kijken, met een foto zie je hem niet dus kan hem ook niet plaatsten, mijn man zei dat hij hem ook zag maar dat het echt minimaal was, en echt goed moest kijken, hij is wel net zo breed als de controle streep maar alleen dan super super super licht!! nou ja ik ga maar gewoon weer terug op de wachtbank ahhaah, en dan probeer ik het dinsdag of woensdag nog wel een keer als ik dan nog niet ongesteld ben ooooh had ik het maar noooit gedaan hahaha
hey ladies hoe is hier zie dat er wat zwangeren zijn bij gekomen ladies gefeliciteered. dacht kom effe kijken hoe het gaat moet opstaan moet veel gaan doen moet naar men mams en er is een of ander verassing dus spreek jullie later
Wij gaan ff douchen, aankleden strijken bla bla bla, dan naar mijn moeder die is op de camping en vanmiddag gaan we uit eten met mij hele familie
hoi tante ja die van 5 euro! het streepje blijft ook staan...is zo frustrerend ahhahah ik weet dat ik er nu niet meer naar mag kijken hoor....maar elke keer denk je,....heb ik het me verbeeld..hahaha
weet je tante....ik word erg gewoon nog zenuwachtiger voor dan dat ik was... zeke als je dan ook de bijsluiter leest, dat je dat ding na 5 min in de prullebak moet gooien, nou ik zit vanaf min 5 alleen maar te staren word nou donkerder hahahaha maak mezelf wel een beetje gek ahhahah nu zijn we anderhalf uur verder en zit nog te turen ahahaha, terwijl kv zegt niet doen, kan vals posi zijn!bleh!!!word er gek van hahaha
@leeuwtje: je onzekerheid weghalen is moeilijk meis want dat kan niemand bij je doen alleen jij zelf mijn oma zei vroeger altijd waar er 2 eten eten er ook 3 en ga zo maar door wij hebben het financieel ook niet breed en moeten al elke eurocent omdraaien voor we het uitgeven maar toch we redden het en waar veel liefde huist hoeft geen geld te vloeien toch @susan71: hey meis wat goed gefeliciteerd geniet er lekker van joh @desi: een streep is een streep meis dus voorzichtig gefeliciteerd als je nog twijfelt zou je jezelf op twijfeltest kunnen zetten op de lijst maar volgens mij ben je gewoon te vroeg met testen en dus gewoon hartstikke zwanger
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 && Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84& vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Bloempje83 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 & Antologias TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 129 dames voor de ROZE HUMMER 10 Zwanger, 14 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu effe de zwangere met dik roze gezet voor de duidelijkheid
@ Desi haha ,, Je mag turen hoor, maar als die lijn er binnen 5 minuten stond hoef jij je nergens zorgen over te maken.. Leg m in een la en niet meer turen en doe dr morgen nog 1 of overmorgen dan is die vast meer en meer positief
@gemke: Thanks, je hebt groot gelijk. We zullen het wel redden en mijn man steunt me gelukkig door dik en dun @De zwangeren: GEFELICITEERD!!! Strooi wat HCG voor ons rond @De ongestelden: Bleh, bleh, bleh... Ik baal solidair mee. Sterkte en veel moed voor de volgende ronde @De wachtenden: Potje kaarten om de tijd te doden?
Susan71, van harte gefeliciteerd ! Wij vieren Moederdag vandaag. Heb een mooie plant, en een zelfgemaakte sieradendoosje van Collin gekregen !!
goeiemorgen, kwam even kijken of er nog getest is vandaag! gelukkig zie ik naast een paar ongestelden ook nog ZWANGEREN!!! joehoe! gefeliciteerd! ik zal voor alle anderen even wat hcg strooien (het gaat hier namelijk nog steeds goed ondanks bloed en bruin vorige week ) hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg etcetc zakken vol hcg, pak wat je pakken kunt en kom allemaal naar de januarimama's!!!
@ Susan71! Gefeliciteerd!!! Dat is nog eens een leuk moederdag cadeau voor jezelf! Foto!! We willen lijntjes turen! @ Desi; wat maak jij het spannend zeg! Live test maandag??? @ Wanneer heeft Knorretje getest? Heb ik helemaal gemist... Had ze ook een vage test? Hopen dat die lijn snel dikker wordt en die lijn van Redirosoe ook! Trouwens van alle twijfeltesters! Hopelijk hebben jullie ondertussen een dikkere lijn!
@ Muurtje: Je gaat me toch nie vertellen dat je aan een andere man denkt tijdens het klussen?? hahaha. @Egobericht: Test was vandaag weer lichter. De eerste was iets lichter dan de controlelijn. Heb er vandaag 2 gedaan en de tweede was weer veel lichter dan de controlelijn. Dus we hebben op tijd geklust. We wachten nu af....
MamaT; Môge Dan weet je nu in ieder geval dat je gister ovuleerde. Joehoe!!! Enne ff over dat fantaseren...da's niet gelukt. Was totaal niet nodig. Het lampje ging bij mij gister avond nl erg snel uit. hihi. Ik was kapot. En tot nu toe is het toch echt mijn eigen man die ik in mijn fantasietjes gebruik. hihi. Blonde god niet nodig. Maar wel leuk om naar te kijken. Ik bedoel... kijken mag toch?
Weet je wat ik ga er ook ff een testje tegen aan gooien. Heb gister weer een lading gehaald... Ben zo terug.
Crash: Been there! Ik werd zwanger van Rayyaan toen mijn mannetje net zijn eerste dag in NL was. Ik had toen ook een baan op detachteringsbasis en ik was nog 2 studies aan het afronden. Al met al een hele drukkte tijd en heb door de stress ook weinig kunnen genieten. Eind december zat ik dus zonder baan, maar omdat ik ziek uit dienst trad kreeg ik toch nog 100 procent van mijn laatst verdiende loon doorbetaald. Omdat ik een hele zware bevalling had, kon ik pas begin september weer aan het werk. Laat het nou net zo zijn dat ik in de periode mei tot 1 september 3 keer ben gebeld door mijn oude werkgever om weer terug te komen. Dus per 1 september ben ik weer bij hen begonnen. Ook mijn studie ronde ik 5 dagen voor de uitgerekende datum af, dus ook dit probleem was opgelost. Het was een hele moeilijke tijd, maar we hebben ons er toch doorheen gesleept. Zelfs het geld was geen probleem. Over je werk: Je bent een vrouw. Vrouwen worden zwanger. Dus daar wordt al rekening mee gehouden. Dat is helemaal niet erg. Weet je wat iedereen tegen mij zei toen ik vertelde dat ik een missed abortion had. Ik had het note bene nog nie eens verteld dat ik zwanger was. Ze vroegen hoe oud mijn zoontje was. Toen ik vertelde dat hij 2 was, adviseerde ze mij weer aan een tweede te beginnen omdat het zo leuk is als je ze achter elkaar kreeg. Ze adviseerde me. Ik was echt verbaasd. Ik heb namelijk ook net (sinds 1 nov) een nieuwe baan en was dus ook bang voor de reacties. Over je relatie: Emigreren brengt veel stress met zich mee. Vooral ook daar ook nog eens wat geldzorgen bij komen. Het zal dus sowieso een wat zwaardere periode worden, omdat jullie problemen op elkaar af zullen reageren. Dit is niet altijd leuk, maar ook even door deze zure appel bijten. hoop dat het bovenstaande je wat moed inspreekt. Liefs. mamaT