jeetje bel net de dokter op voor de uitslag zit ze op nascholing wordt pas maandag gebeld moet ik weer 3 dagen gaan wachten heb er al moeite mee wil gewoon weten wat de uitslag is van die testen.
goedemorgen allemaal vanochtend opgestaan met een weeig gevoel in mijn onderbuik en steekjes in mijn lies en rugpijn rechtsonderin volgens mij geen ongi klachten althans niet zoals ik ze ken dan beetje vreemd gevoel misschien zijn het de zenuwen moet zo om 10 voor half 12 een uitstrijkje laten maken voor onderzoek baarmoederhals kanker
zo is het meis we kennen mekaar niet en dus is het juist makkelijk bovendien kun je er nog wat van opsteken al die ervaringen hier mijn mannetje zit vaak naast me aan zijn pc en leest soms stiekem mee moet soms wel lachen om sommige dingen en doet dan ongeintreseerd maar geloof daar niks van anders leest ie niet stiekem mee toch
ik blijf ook gewoon lekekr forummen, alleen houd ik er een beetje rekening mee dat als hij er is dat ik dan niet de hele tijd achter de pc zit... dus komt helemaal goed!
dankjewel!!! ik hoop echt dat je pendel uitkomt! lekker joh het strand! ik moest gister werken van tien tot half 7, dus helaas geen strand voor mij... maar leuk voor essie! hoe voel je je? misselijk? of wordt het echt al beter? ik hoop het voor je!
vandaag voel ik me goed niet eens hoeven spugen (tot nu toe ) *klopt af* balen dat je moest werken was zo lekker gisteren nu ook trouwens
Hoi Flex! Wat gaat het hard bij jou! Al bijna de 12 weken grens bereikt! En Surf, ik hoop dat die eerste 4 pendels uitkomen. Zou wel gaaf zijn in ronde 1 zwanger en tegelijk met Flex. @Gemke, succes met het uitstrijkje. Het is in principe een routinehandeling, maar je hebt gelijk. De consequenties bij een foute uitslag kunnen best heftig zijn.. Nou ik heb eens lekker anders geklust dan anders! Lekker aan het verven geweest. Geen paaseieren, maar de buitenboel!! De benedenverdieping achter en voor en de schuurdeur. Nu boven nog. Maar vandaag is er regen voorspeld, dus we stoppen er vandaag maar even mee. Zat de achterdeur net strak in de verf, komt er uit zo'n klein spleetje een heel spinnennest uit.. Dus 20 spinnetjes kleefden allemaal vast... Wat heb ik gelachen, dat verzin je toch niet?!
ja zou inderdaad geweldig zijn! bij de eerste was het in de tweede ronde al raak, en toen was ik 6 weekjes eerder dan Fl3x, dus zou leuk zijn als het nu ook weer tegelijk is! Maar dan is Fl3x een paar weekjes eerder! we wachten af, mn ei is geweest, dus nu maar hopen dat er iets gebeurt in mn buik... De komende twee weken gaan lang duren, dat weet ik nu al hihi hoe is het met jou? in ieder geval druk bezig geweest in en om het huis... beetje je zinnen verzetten... die spinnetjes, geweldig, lekkere timing
Ik hoop het voor je meid. Of je tweede ei nog spotten haha! Spannend weer he? Al is het nooit meer zo spannend als de 1e keer. Enneh, strijk ze! Ja, het gaat hier wel. Even een ronde rust is ook wel prettig en mijn ongi is eindelijk weg vandaag. Over een weekje ofzo nog even een zwangerschapstestje doen om te kijken of het HCG echt allemaal weg is. Denk niet dat ik nog zwanger ben, maar ik wil het wel even zeker weten! En idd zinnen aan het verzetten, paar daagjes vrij genomen, lekker bezig zijn, genieten van het weer en de kids. Ik kom mijn tijd wel door hoor!! Lief dat je ernaar vraagt.
zooo na 4 overhemden heb ik het wel weer gehad... loop een beetje achter, hij had niets in de kast meer , moet er nu nog 6 ofzo, maar dat doe ik morgen wel weer. Hij kan er in ieder geval morgen weer eentje aan. de eerste keer was spannend, maar ik moet zeggen dat ik ook nu wel weer nerveus ben om alles... maar dat komt mssn vooral door het idee dat ik straks 2 kleintjes heb rondscharrelen en dat ik me afvraag of ik dat allemaal wel kan... doen jullie één ronde rust of langer? kan me voorstellen dat nadat het 2x mis is gegaan je even een beetje rust en afstand wil, maar lijkt me ook wel erg moeilijk! ik zou idd ook nog even een testje doen voor de zekerheid dan weet je dat het allemaal schoon en goed is, zodat je weer bij een eventuele volgende ronde goed kan beginnen. hopelijk heb je wel nog gewoon je oude cyclus, en kunnen jullie (als je dat wil) weer snel aan de klus!
Goedemorgen oh nee Goedemiddag meiden. Hoe is het met iedereen vandaag? hier nog steeds de snotters en het einde ook nog niet in zich ach het hoort erbij. Ik ga even een lekker broodje maken en wat opruimen kom straks nog wel even spieken.
zo kom net van ha vandaan het viel idd allemaal mee niks gevoeld ervan ook heb nog gevraagd of hij kon zien of ik idd gelijk had wat betrefd de eisprong hij zei dat ie de eisprong niet kon zien(duh) maar wel dat ik idd al halverwege de maand zat voor de menstruatie dus dat het best zou kunnen dat ik midden in de ovulatie zat hij kon dat zien aan het slijm zei die (wat er dus ook vruchtbaar uitzag *mooi dacht ik
Hallo Dames Lekker lang vrij,maar nu is het niet zo'n mooi weer!! Nouja, klussen kan ook binnen. (ohw, ik bedoel echt verven enzo maar dat andere natuurlijk ook) hihi Gisteravond geklust en daarna in zijn armen in slaap gevallen als die zaadjes mijn eitjes niet gevonden hebben... Zou wel grappig zijn als we op deze manier zwanger geworden zijn. Volgens mij zij we echt allebij 5 min na de daad in slaap gevallen!! (lekker romanties) En echt fris ist niet geloof mij!! Tot vanavond xxx Breezer
hoi meiden! @Breezer: aaaahh wat romantisch is dat he. Wij hebben het ook wel eens. Wordt ik soms 3 uur later wakker met pijn in mn nek (omdat ik zo raar lag) en het licht nog aan. als daar geen mooi beebje van zou moeten komen dan weet ik het niet @1984: volgens mij staat daar ergens een topic over op deze site. Weet alleen niet waar Er zijn alweer behooilijk wat eitjes die op springen staan zo te lezen. Veel klusplezier allemaal . en jullie wete het he: ROZE, ROZE, ROZE @all: Ik voel hier nog niks ei-gerelateerds, dus denk dat het geen vroeg eitje wordt deze keer. Ben benieuwd wanneer ie weer komt, want de laatste tijd is mn cyclus steeds minder regelmatig aan het worden. Ik hoop niet weer pas op dag 18 (Ach en eigenlijk moet ik niet zeuren , las ergsn dat iemand anders hier haar ei pas na dag 30 had, pffffff)
Hallo allemaal! Hoe is het hier? @ 1984 ; viewtopic.php?f=3&t=18431 (in nieuw tab openen) @ hier, te moe voor wat dan ook. Ik geloof dat ik hier ook weer op ei jacht zou moeten gaan. MAar we zijn zoooo moe...
Mmmm, wat is het beste tijdstip om hier aanwezig te zijn? Ik mis n.l. steeds iedereen en zit dan tegen mijzelf aan te kleppen... Maar moet nu toch weer weg. Moet werken... lfs!