NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee die Muurtje! en dan loop ik je weer net mis :) Heb ik ook vaak hoor. Het is de laatste tijd gewoon best rustig hier, denk dat het daardoor komt. Volgens mij is het wat later op de avond en s ochtend juist vaak druk, maar dat zijn precies de tijden waarop ik hier eigenlijk nooit kan zijn :( .
    Balen dat je zo moe bent. Toch maar even goed uitslapen dit weekend, want zonder klussen natuurlijk geen beeb ;)

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo,

Ik kom hier ook even om het hoekje kijken... Hoe gaat het hier allemaal? Druk aan de klus natuurlijk! :D :D :D
    Ik ben wel heel erg benieuwd wanneer alle voor mij bekende naampjes hier nu eens op Roze schieten! Ik wil namelijk dat jullie allemaal heel snel net zo gelukkig worden als ik! Dat gun ik jullie ALLEMAAL!

Dus meiden doe je best! (en omdat mijn hcg nu naar een piek stijgt in deze week strooi ik alvast wat)
    HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
    HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Succes meiden!

Liefs suus

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang*

Hee Suus! Leuk dat je hier om een hoekje komt kijken :D. Goed om te horen dat je je zo gelukkig voelt. Moet echt zo'n speciaal gevoel zijn dat je weet dat er zo'n lief wurmpje in je groeit. Ik wordt ook al helemaal gelukkig als ik er aan denk. En met de klachten alles goed? Nog steeds niet misselijk?
    Hier is ook alles ok, het is alleen steeds zo vreselijk rustig hier. Maar ja, dat is waarschijnlijk alleen maar een goed teken. en ook wel weer handig natuurlijk -hoeven we niet zoveel bij te lezen ;) .
    En ik zit alweer op dag 10, dus hopelijk hoef ik niet meer super lang te wachten op mn ei. Moet wel zeggen dat ik deze ronde (tot nu toe) iets relaxter ben over zwanger worden, omdat het super de super druk is op werk. Dus wie weet is dat positief. (aan de andere kant, ben ik wel weer voor werk aan het stressen en is dat wsl net zo slecht als over zwanger worden stressen :rolleyes:). Sjoooo, over stress gesproken- ik ga weer even verder. Hoop dat alles goed met je gaat! Lfs

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hier gaat alles goed hoor! nog niet misselijk!
    Ja je ei komt er alweer bijna aan, een verlaat paasei? Even een bericht aan nana-mannetje:

Schiet 'm raak deze maand! Go nana-mannetje, go nana-mannetje, go!

Zo, dat moet goed komen...! En al dat gestress, tja dat hoort er een beetje bij denk ik hoor! Als je maar niet zoveel stress krijgt dat je ongie uitblijft... Je ongie mag alleen uitblijven voor een BEEBJE!!!

werkze nog even en heeeeel veel succes met klussen!
    I'll be watching you!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je! Het is maar goed dat mn mannetje niet mee leest anders zou ie er nog faalangst van krijgen :). Maar dat raak schieten dat komt het wel goed, we hebben de afgelopen maanden in ieder geval genoeg geoefend ;) . Ik ga nu maar weer snel an die arbeit... Lfs.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi wat grappig dat Suus net HCG komt strooien, ik dacht net hoe zou het nu met Nana zijn :D Ik sluit me helemaal aan bij suus, je mannetje moet goed zn best doen en ik hoop voor je dat dit jullie maand wordt :D Dan krijgen jullie een heerlijk winter kindje ;) Ik zal ook nog wat HCG naar je toe sturen, maar pas op bij mij is het afnemend O:)

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wow odess al 14.4! je loopt precies 8 weekjes voor! super joh! gaat alles goed? ik hoop het! Ik stuur binnenkort wel ff pb'tjes weg, want nu ben ik weer ERG off-topic bezig geloof ik :oops:
    Sorry mei-meisjes! :confused:

8. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wij zijn gewoon een beetje jalours, maar ook heeeeel erg blij voor jullie. Voor ons allemaal gaat het ook komen, dat kan haast niet anders!! Geniet ervan, meiden!!
    Net mijn vriendinnetje aan de telefoon gehad, ze is zwanger, maar heeft een aandoening en heeft net gehoord dat er 50% kans is dat het mis is, maar dat kunnen ze pas met 12 weken met zekerheid zeggen, ze moet nu dus 4 WEKEN wachten om te horen of het goed is ja of nee, over stressvol wachten gesproken.
    Ik had haar huilend aan de telefoon en ze woont nogal ver weg, had haarzo graag even een knuffel gegeven...moeilijk hoor...

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hallo allemaal,

wat is het hier rustig :confused:
    komt vast door het mooie weer,
    snap eigenlijk ook niet wat ik achter de computer doe :rolleyes:
    wel gezellig dat de zwangeren weer even langskomen.

hier alles goed, :evil: :evil: zijn weer de deur uit, gelukkig :D

heb verder eigenlijk ook niks te melden, dus denk dat ik de tuin maar in ga, lekker genieten van het weer, het is echt warm hier, in huis helemaal, we hebben plat dak en dat merk je meteen. dat word straks weer met de tuinslang het dak op :) :)

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Foei Suus :D Hihi pb box staat open!

Tuurlijk komt het voor jullie allemaal!! Ik zag net dat Caruli zwanger is, wonderen bestaan echt! En deze maand gaat de helft van jullie al weer zwanger met de limo mee, dus het komt helemaal goed!!

Wat een rotsituatie Line... Kan me voorstellen dat je haar ff een knuffel wil geven, ik moet er niet aan denken!!

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    wat vervelend voor haar line77, laten we dan maar hopen dat alles gewoon goed is,
    en dat ze de rest van de zwangerschap er lekker van kan gaan genieten.

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee Odess! Dank je, wat lief dat je even kwam kijken en wat leuk om jou ook weer eens "te zien"! En wow al 14 en een halve week :confused: . Wat gaat de tijd toch snel... Lekker zeg, jij bent nu gewoon al zover dat je het aan iedereen kan gaan vertellen en je kunt het vast ook al redelijk zien :D . Verloopt de zwangerschap verder een beetje ok? Heb je nog erg veel last gehad van kwaaltjes de afgelopen weken? Hoe dan ook, als het goed is beginnen voor jou nu natuurlijk de weken waarin je je juist super voelt. Heerlijk, lekker van blijven genieten met je mannetje en leuke spulletjes gaan kopen voor je beebje! Lfs

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    :) niet erg hoor. Het is jullie van harte gegunt!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Line: Bah, wat moet dat naar zijn voor je vriendin zeg :( . en wat zullen die weken traag gaan. Gelukkig kun je haar een beetje proberen te steunen. Ik duim voor haar dat alles goed is...

..en nu ga ik heel snel weer even wat doen (voor zo lang het duurt, want ik blijf terugkomen, hihi)

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,
    ben een poosje niet geweest hier. Niet bewust, maar gewoon druk met werken, en veel buiten zitten en bezig in de tuin etc etc.

Heb sinds gisteren een blaasontsteking (Balen). Heb maar een kuur voor drie dagen aangezien dat ik net voor mijn eisprong zit.
    Hoop dat het voldoende is.
    Heb er flink last van gehad, nu nog een klein beetje. Plaste gewoon helder bloed. schrok me dood.
    Even een vraag ik slik vaak cranberry tabletten, kan ik dat gewoon door gebruiken als ik zwanger wil worden ivm met de zuur??????????

Einde ego, maar hoe gaat het hier meiden. zal proberen in grote lijnen terug te lezen.

groetjes

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    he ladies het is wel lekker weer vandaag ze hadden regen voorspeld nog niks gezien dus zat weer lekker van het weer te genieten.
    denk dat ik men ei heb gehad heb namelijk zere (.)(.).
    wie heeft dit ook wel en is het nou na of voor je eisprong????????
    ik weet et zelf niet.
    Nana was jij het nou die het ook had met voor menstruatie alleen maar bruin afscheiding wie het niet meer maar ieder geval zou vandaag de uitslag te horen krijgen maar men huisarts die had nascholing dus hoor het pas maandag UURRGGG vindt het erg want wou het nu eigenlijk al weten maar goed dan maar weer 3 dagen volhouden

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hallo allen,

Pfff, alweer donderdagavond.....Time flies!!!
    Hopelijk gaat de tijd tot het ei ook zo snel.......
    Mmmm, hebben jullie ook weleens dat je totaal geen zin hebt?
    Mijn vriend en ik zitten nu ff in zo'n dipje, terwijl we normaal een libido hebben van 4x per week klussen......Mmm, hebben allebei totaal geen puf. Zijn zo moe en zo toe aan vakantie.....Komt bij dat ik in afwachting ben van een nieuwe functie binnen mijn werk......Als ik nu zwanger ben gaat het er heel anders uit zien (minder goed) dan wanneer ik niet zwanger ben....Dus onbewust zal dat ook wel in mijn achterhoofd meespelen, terwijl ik dat helemaal niet wil.....Laat het zwanger worden zeker niet van mijn baan afhangen.....maar toch.....

Zo, ff van mij afgeschreven.......Baal er goed van......!

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    jeetje knorretje dat is niet leuk je ziet dan zowat te stressen. doe gewoon rustig aan alles komt goed. op dit moment kan je niet veel doen maar afwachten gewoon blijven genieten en alles komt goed Dikke KNUF van mij

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @babylove:

Thnx voor je berichie....
    Het is gewoon erg lastig. ZIjn er allebei ook echt van geschrokken dat we gewoon geen zin hebben. Dat kennen we helemaal niet van onszelf dus dan is het erg confronterend. Gisteren erover gepraat ook ivm aankomend ei enzo.....We zitten er allebei ff helemaal doorheen.

Moet je mij nou horen, zit ik te klagen, terwijl wij pas 8 maanden bezig zijn.....maar toch.....

Waren ook erg naief en dachten dat we wel ff zwanger zouden worden. Navragend bij onze moeders blijkt ook wel dat hun er erg veel moeite voor hebben moeten doen. Hebben ze het vorige week maar verteld, het wordt toch wel een last op je schouders en nu kunnen ze ons steunen......

Maar ja, komt allemaal goed. Nog een weekje werken en dan 2 weken vrij (manlief, 1 weekje vrij). Gaan ff een weekje weg. Camperen in Frankrijk.....Even weg en lekker genieten. Dan komt het allemaal wel goed.....Maar ja, zo rond naderend ei is het wel handig dat je wel zin hebt.......maar moet er nu nog ff niet aan denken! Heel vreemd!!!

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    komt wel goed lieverd begrijp je gevoelens wel wij dachten ook nou het lukt wel 123 maar ben ook aan de 8e ronde en de 9 maand alweer heb ook zo men ups and down dus ik weet hoe dat voelt en vooral als er meer dingen mee spelen dan heb je ook geen zin dat herken ik oook dus do not worry everything is gonna be alright

Deel Deze Pagina