@ Knorretje: Hè gatverdamme ROOD is altijd klote!! Sterkte meisje. En ik ga heeeeeel hard voor je duimen voor juni. @ Muurtje: gaaf zeg motor rijden. Mijn man wil ook graag zijn motorrijbewijs halen, maar dan wil ie ook echt een motor kopen en daar hebben we nu ff geen centjes voor, dus hij wacht er nog mee.
Nee hoor!!, geen !!! Zet'm op!!! Wanneer is trouwens je NOD? Ik zie je nergens op de lijst staan.... (of ik ben echt scheel)
Pfff heb me net bij 18 juni gezet......Dat duurt echt nog te lang.....Heel deprimerend ook die banner....Nog 24 dagen tot eisprong!!! Gatsiedarrie!!! Ben hier weg, wordt compleet depri hier.....
Ladies die erbij zijn gekomen Welkom zie ook dat er heel wat zwangeren bij zijn gekomen GEFELICITEERD dames die ongie zijn balen volgend maand beter. Wachtende dames hou vol nog effe en dan weten we meer. hier gaat alles goed en nog effe en heb ik ook men ei. nou moet er weer van door spreek jullie wel later Groetjes N
goedemorgen meiden! Nog roze hier???? @knorretje: balen meid, weer rood, pff, hopelijk is de komende maand jullie maand! sterkte! @nikske: hmm nega zonder bloed hoeft nog niets te betekenen hoor, ik zal voor je duimen! @alle andere meiden: ik strooi even een paar zakken vol met HCG voor jullie allemaal! *strooi zakken vol HCG* pakken jullie het en eerlijk verdelen hè! Kom dan snel naar de januarimama's!!
Goedenmorgen, Mijn ei is niet echt te vinden vind het zo vervelend dat mijn cylcus nooit is een keer gewoon precies hetzelfde is. http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a Mijn mannetje en ik klussen nu elke avond omdat ik er maar niet achter kom nu of ik mijn ei al heb gehad of niet. Nieuwe zwanger SUPER GEFELICITEERD! Degene waarvan de duiveltjes zijn gekomen zwaar kl*t* echt waar hoop dat de as ronde het raak is voor jullie! Groetjes
Hey meiden, Nog steeds een negatest...en bruinverlies is zwartverlies geworden...nog steeds maar zoooo weinig...Nu laat die duivels dan maar komen hoor! Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel hoor! Zwangeren gefeliciteerd! Groetjes, Miranda
Ja raar he, ben er ook gewoon stil van. Ik zat vanochtend nog te denken dat de tijd allemaal best snel gaat. Maar ja dat heb je al snel met een cyclus van 25-26 dagen. Als ik dan lees dat Knorretje zolang moet wachten voordat ze haar ei heeft...pfffffff......
Nee..... geen duiveltjes hoor!!! Gewoon streng zijn en ze buiten de deur houden! Op naar een posi test en Roze!!!
Hoi 1984, Ik ben mijn ei ook nog aan het zoeken. Naar is dat die cyclussen steeds anders zijn he? Ken het. Maar het is beter voor de kwaliteit van het zaad om om de dag te klussen. En sowieso kan de lol van het klussen er van af gaan en dat wil je ook niet... Gebruik je ovu testen? Die zijn echt wel handig...
Je haalt de woorden uit mijn mond, Muurtje! @1984: Als jij je ei al gehad hebt op dag 9 dan kan deze dip misschien een innesteling zijn. Hoe ziet je cyclus er normal uit?
Om de dag heb ik ook gehoord ja maar mijn mannetje en ik vinden het helemaal niet erg om elke dag teklussen hoor hihi Maarje iedereen zegt weer iets anders daarover. Toevallig gisteren even niet we waren veelste moe. Dus vanavond er weer tegen aan Ovutesten wil ik niet gebruiken heb ik wel kort gedaan maar vind ze te duur en vind temperaturen ook wel goed gaan. Groetjes en succes allemaal.