normaal heb ik niet zo een dip hoor en temp elke dag op dezelfde tijdstip. 36.4 is ook wel lager dan normaal. normaal zit ik op z'n laagst op 36.5. Moet maar even zien hoe mijn temp er morgen uitziet. Ben uit gegaan van mijn laatste cyclus die van 26 dagen. Maar 5 a 6 dagen na je ei al een innesteling? Is dat niet wat vroeg? Groetjes
@ 1984, ben het eens met Kris, zou een dip kunnen zijn. Maar heb je vaker zulke korte cyclussen zoals die er onder? edid: spannend dan... DUIM!
@ 1984; templijst...Die van 2 april was maar 16 dagen??? Die staat onder je huidige tempkaart.. Vandaar mijn vraag Mijn laatste twee cyclussen zijn 23 dus die van jou vallen mee hoor... Behalve dan die van 16 als dat idd een is...
@Muurtje, met mij alles prima! Moeheid neemt af, meteen ongerust natuurlijk, maar m'n (.)(.) groeien gestaag door...hahaha. Ik vind het ook heel leuk om hier lekker te blijven rondhangen...wil gewoon zien hoe het gaat en duim voor jullie dat jullie ook snel zwanger zijn. @Knorretje..heel erg jammer meid. Ik weet er alles van, je lichaam neemt echt een loopje met je zo nu en dan. Ik dacht ook iedere keer vanalles te voelen...tot ik echt zwanger bleek te zijn en ik helemaaaaaal geen symptomen had. Probeer de moed er in te houden...dikke kus!
@ Chicken; Ik ben zo blij voor je, dat je zwangerschap zo lekker voorspoedig verloopt! *ego* ff gillen! IK WIL OOOOKKKK!!!! (een beebje wel te verstaan...)
@klussen: Volgens mij is dagelijks het beste, zeker rondom de eisprong. Als het zaad van je man niet van al te beste kwaliteit is dan kun je het beter om de dag doen..
Hoi meiden, Ik zie weer nieuw roze!! Van harte gefeliciteerd!! Voor de ongi meiden, dikke knuf en succes in de volgende ronde. De wachters, ik zit weer bijna bij jullie denk ik. Waarschijnlijk gisteren mijn ei gehad. Voor de zekerheid vandaag ook nog maar even er tegen aan.
Die klopt niet hoor weet ook niet waarom FF dat zo doet maarje die duurde in ieder geval 26 dagen. Groetjes en allemaal bedankt voor het duimen
Knorr, wat ontzettend balen zeg , denk aan je. En suc6 in de maand juni. Hier niet gelukt om om half 8 met de bus te gaan kom net me bed uit rollen, heb helemaal geen zin ben dood op :S . Zere borsten worden minder, dus ongi zal vandaag of morgen wel komen.
Zo.. iedereen lekker aan het werk? Krijg ik er nou van... moet ik ook maar wat doen hihi. Zit Samantha who te kijken
Goedemorgen meiden, hier nog geen tekenen van ongi, temp vanmorgen gelukkig weer 0,1 graden gestegen. Laten we hopen dat ie hoog blijft @zwangeren GEFELICITEERD!! @ alle ongi's balen meiden, heel veel geluk in juni! Nou, ik heb wel zin in wat roze vandaag!
Goedemorgen / avond dames Heb een paar pagina's terug gelezen, niet allemaal natuurlijk, ik heb niet de hele avond de tijd @De nieuwe zwangeren: FELI! @De niet-zwangeren: Klote, kut, en meer in die categorie. Jullie zullen zien, volgende ronde is raak! @De rest: hoe gaat het met het wachten, afgezien van langzaam? Ben vandaag met mijn nieuwe baan begonnen, best gezellig. Had wel last van ongi-achtige krampjes, misschien innesteling? *Leeuwtje duimt heel hard*
Dat had ik ook vorige maand, die ongi achtige krampen een paar dagen na ei. Voelde heel vreemd, kan indd een innesteling zijn maar ja wie kan dat bevestigen afwachten meer kan je niet doen.. Wij gaan ff oefenen voor de marathon nee haha, We gaan ff naar zijn ouders toe wandelen :O het is alleen 30km heen en 30 km terug. tot vanvond