Ja dat heb ik ook gelezen, ik heb er alleen niet extra veel, maar degene die er zitten, lijkt een piepklein puntje op te zitten. Ik dacht zelf aan huidsmeer?? :-k
@ bloempje83: ja... helaas wel..... ik voel me futloos, chagerijnig. zere borsten. en mijn termperatuur is enorm gedaald; dus mijn ongi komt er aan. Als je zwanger bent, blijft je temperatuur namelijk vrij hoog... althans dat heeft mijn ha ooit eens gezegd tegen me....
tralalie tralala! Mooi weertje meiden! Hoe gaat het ermee? Tijd voor eieren?!? Grote gezonde ronde eieren! Die uitgroeien naar grote gezonde beebjes! Groetjes, Miranda
Hey..... mijn oudcollega woont ook in Berghem..... en daar ga ik donderdag op visite..... is dat lang rijden vanuit Eindhoven?
ligt eraan...niet in de file tijd rijden whahaha. Nee ongeveer half uurtje...misschien 45 minuten...of zelfs bijna 1 uur met al die omleggingen hier :S Groetjes, Miranda
dag dames, hoe is het hier? vandaag nog testers hier geweest? @hier, deze week errug druk, vooral met werk. vanochtend ook maar een paar uurtjes extra gaan werken, omdat ik het anders niet afkrijg. komend weekend gaan we lekker 4 dagen erop uit, heb er zo'n zin in! en als we dan terug zijn is het nog maar een paar daagjes tot NOD....
@bianca, ja dat klopt, maar hij kan ook ineens weer stijgen hoor. Kijk maar eens naar mijn zwanger kaartje in FF.
He dames Hier nog steeds geen ongie...en mijn temp is weer omhoog gegaan! En heb nog steeds krampen bij mijn baarmoeder... Maar ik ga voorlopig nog niet testen...haal ze morgen wel alvast in huis...de KV testen Dat zijn toch wel de beste toch? Ik heb niet alles terug gelezen
HE Senna, spannend voor je meid. Nog geen ongie. Ik hoop dat ze wegblijven.. Bij mij weet ik niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Mijn temp is een beetje aan het schommelen. Volgens de ovulatie test heb ik em op 7 mei gehad.
@ puck, je kunt het gemiddelde van je cyclussen nemen en dan testen, of als je zeker wilt zijn je langste cyclus aanhouden, maar weet niet of die errug lang is ?? Weet je niet wanneer je je eisprong gehad hebt?
ik denk dat ik in de afgelopen dagen mijn ei heb gehad. Gisteren nog veel buikpijn en vandaag niks meer. Dus misschien met 2 wken testen ofzo??