Trusten Rapoenzel!! @Muurtje: you crack me up!!! Ik duik ook mijn nest in! Morgen weer van de partij!!
Wij hebben ook praktisch geen ruzie. Wel eens onenigheid.. hihi. Maar ik geloof niet dat wij echt gillen tegen elkaar. We gaan misschien wel iets harder praten... Maar het krijsen is er niet meer bij. En als we merken dat we harder gaan praten nemen we even afstand van elkaar. Ben trouwens ook heel blij dat we de afspraak hebben dat als hij even alleen wil zijn dat hij gewoon zegt joh, ik wil ff alleen zijn. En nee het ligt niet aan jou. En ik heb ook besloten om alles te geloven wat hij zegt. Ik heb geen tijd en zin om na te gaan zitten denken voor hem. Als hij iets wil of niet moet hij het zeggen. Anders weet ik het niet. Ik kan geen gedachte lezen of ruiken of voelen. In mijn vorige relatie werd dat zo'n beete verwacht... Me hoela! Nooit meer. Maakte ik mijzelf gek mee. hihi
He! Blee saai al die meiden die lekker naar bed gaan. hihi Nou succes dan maar daar! KRIJS GILLL!!! HOREN JULLIE MIJ!!!
ok nog effe dan! Wij hebben dat ook. Ik zal trouwens eerder aangeven dat ik ff alleen wil zijn. Ik zeg dan gewoon " Je bent heel erg aanwezig......" Hij begrijpt dan onmiddelijk wat ik bedoel.
Mijn kat ligt te snurken.....dat die andere dan gewoon kan slapen.....onbegrijpelijk. Ah, die andere kat heeft er blijkelijk wel last van...keek heel erg nors om haar heen!! Zometeen met het vrouwtje naar bed, dat is wat ze willen!!
Geef ze eens ongelijk! Die van ons mogen niet in ons bed. Dan krijg ik geen adem meer. wij hebben er twee. Echt zulke leuke beesten. Hoeveel hebben jullie er? 3? De jongste van ons snurkt ook. Echt zo maf.
Mijn ei is op dag 12 geland! Nu nog uitbroeden..... Trouwens vandaag weer een dip in mijn temp. Snap je dus ook niets meer van. Morgen weer een dag. Kijken wat ik nu weer kan produceren hihihi
wij hadden hier 2 grote honden en 3 katten ik werd er helemaal gestoord van op den duur maar mijn man wilde ze niet weg doen (discussie discussie discussie) ik kon het huis gewoon niet mer bijhouden joh 2 van die bakbeesten 3 katten en 4 kids pfff ik ben gek maar zo gek nou ook weer nie hoor dus uiteindelijk de honden eruit en 2 katten ook 1 kat hebben we nu nog maar dat is een ouwe alweer en een schatje ook wel hebben we geen last mee tja ik ben niet zo'n huisdieren mens ook hoor vind het maar niks al dat haar en al dat uitlaten enz pff niks voor mij
ah muurtje ga jij ook al tja dan zit er voor mij niks anders op dan ook deze tent te sluiten (pc uit) en te gaan slapen ben ook wel moe eigenlijk nou dikke kusss alle en weltruste