Haha heel fijn al dat medeleven , Nou meiden wie weet gooi ik er in mijn lunchpauze een test tegen aan. Ze liggen hioer Ik ga dan toch nog huis even naar mijn mannetje, eens kijken wat hij ervan zegt. Durf namelijk niet zo goed, haha. Schijterd dat ik ben.
@ Nienke: 10:45 uur is volgens mij de beste tijd om te testen! Dat word hier in duitsland overal aangeraden....
Meiden... ik moet ff gaan douchen en mijzelf in model boetseren. Ik verwacht iemand vande verzekering enne... die hoeft mijn iet in pyjama te zien... hihi Ik blijf wel online want ik wil wel kunnen spieken... Dan weten jullie dat. En mensen die moeten beslissen of ze gaan testen... misschien tijd afspreken? Dan hoef je het niet alleen te doen. (en dat is makkelijker voor de live test ) KUS!
@dehaan, ik zou zeker even een testje van KV gaan kopen...als er een streep komt, dan ben je gewoon zwanger, want er komt gewoon geen streep als je geen hcg in je urine hebt. Spannend meid!!
Ik zou voor de zekerheid dan een wat duurdere test kopen bv een digitale van clearblue gewoon voor de zekerheid en duidelijkheid. Succes en ik duim voor je een mk is niet niks natuurlijk.
Hahaha Ik denk dat ik vanmiddag een ga halen, en dan morgenochtend testen. Maar ik breng jullie sowieso op de hoogte van de uitslag!!
Is maar goed dat jij niet van je eerste leugentje gestorven bent anders was je geen 5 minuten oud geworden. hihi (zegt mijn moeder altijd tegen mij... hihi)
ROl hier van de bank af van het lachen! Nee, hoor de buurman die heb ik nog nooit in pak gezien... Wil ik ook niet... EH!!! OOK NIET ZONDER!!!
Ik heb trouwens niet het idee dat wij vanochtend nog een tester krijgen....even afwachten wat de middag gaat brengen! Zet'm op meiden!!
@ dehaan2009, een duidelijke streep = zwanger. Een heeel licht lijntje kan nog wel eens een valse test zijn, maar als je hem duidelijk ziet kun je er vanuitgaan dat je zwanger bent hoor! Gefeliciteerd! Wil je ook roze op onze lijst? We willen namelijk deze maand de meest roze lijst ooit hihihihi
Ik probeer wel even om een foto in mn album te plaatsen, dan kunnen jullie kijken wat jullie er van denken! Wil wel op de lijst hoor, maar roze.. Phoe, geloof 't zelf eigenlijk nog niet dat ik zwanger kan zijn. Had vorige maand een licht streepje op mn testen en daarna kwam de miskraam, ben dus nog een btje voorzichtig.. Als ik morgen weer positief test, dan wil ik wel roze op de lijst
Ik vraag me af hoe het met deze meiden is: 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 (deze laatste weet ik natuurlijk hihi) 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 Staan allemaal rond mij op de lijst maar zie ze maar zelden hier voorbij komen, of ben ik nu zo verslaafd??
Ik had ook de Sensitest, was meteen positief. Ging lezen op internet, dat er ook valse poitieve tussen zaten, dus meteen weer helemaal onzeker. Daarna dezelde avond een KV test gedaan, deze was ook positief. Dus meid, alvast een voorzichtige gefeliciteerd