Dames en heren, hier weer even een heugelijk feit: ik ben tot senior member gepromoveerd!! Hahahaha na 500 berichten ben ik oud.
Hallooooo Terug van een tijdje weggeweest. Jada, ik zie dat jij zwanger bent, gefeliciteerd! En alle andere zwangeren ook gefeliciteerd natuurlijk. Hoe is het hier? Wat heb ik gemist?
@ Dehaan: Ik zeg ook positief. Ik vind m behoorlijk duidelijk. Van mijn kant dus vast een (voorzichtige) gefeliciteerd!
ik ben ongi geworden, dus ik mag rood omdat ik nu voor de eerste keer clomid ga gebruiken weet ik niet wanneer mn nod zal zijn, dus ik geef me eerst nog maar ff niet op.
Begin 't nou wel heel spannend te vinden.. Had me er na zondag helemaal op ingesteld dat ik ongesteld zou worden, helemaal na die krampjes van gisteren. Maarja, dat kunnen natuurlijk ook innestelingskrampjes geweest zijn.. Leuk om te horen dat jullie zo positief zijn over mn streep
@dehaan; Ik vind hem ook hartstikke positief. Kon een duidelijke streep zien. Ik ga denk ik vanavond testen met mijn mannetje, weet nog niet hoe laat want we hebben visite, maar zal rond een uur of 9 zijn. Houdt jullie op de hoogte, ook als de de rode duivesl inmiddels zijn langsgekomen.
Ok, hier de uitslag van mijn ZP onderzoek: Alina21 - laatste gezien op zondag, is zeer actief op ZP en zal zich zeker melden (denk ik) Smokey - same story. An00045 - heeft zich aangemeld op 6 Mei en daarna niets...An, waar ben je??????
Even een update van de meiden rondom mij op de lijst. Eefje09: laatste bericht vrijdag 8 mei: Kiki24: laatste bericht op dinsdag 14 april Nala79: laatste bericht op 17 april Heeft zichzelf op de NOD lijst geplaatst, maar geen berichten in het forum meer geplaatst, status onbekend. Done: laatste bericht vandaag! Volgens mij kan Done op roze!