ik zie dat nikita zwanger is! GEFELICITEERD. @hier, krampjes rechts onder mijn navel. ben er ook weer vandoor, terug naar het werk. vanochtend al teamvergadering gehad, daarna HA en nu weer terug voor een vroege avonddienst.
wow wat een zwangere dames heerlijk iedereen GEFELICITEERD geweldig hoor bedankt voor jullie berichtjes ik ga even wat doen en me labformulier ophalen bij me dokter ik hou jullie op de hoogte en idd het lukte niet om van de trap af op me slippers te sirfen haha liefs redi
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama, Maartje84 10: Cristel1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Bloempje83 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Bloempje83 & Senna & Sabrine LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 & Muurtje * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 133 dames voor de ROZE HUMMER 15 Zwanger, 20 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu hey anniepannie wat goed meis gefeliciteerd joh geniet er van
Joehoe Anniepannie gefeliciteerd!!! Meiden we doen het echt super deze maand met al dat Roze, ga vooral zo door!
zo effe gegoogled niks wijzer geworden dus hmmm en dus maar effe een onderwerp geopend bij zwanger worden misschien dat er nog meer meiden zijn die dit ondekte zo onder de douche of waar ook hahaha mijn eitje zou naar schatting pas zaterdag moeten komen en heb nog niet echt een ei gevoel op het moment
Oh volgens mij vergeet ik helemaal dehaan te feliciteren joh van harte gefeliciteerd meis geniet ervan sta je ook op de lijst of niet
Heb weer een beetje in paint zitten prutsen met mijn temp kaartjes. Dit is het resultaat. Ik zit vandaag op dezelfde temperatuur als toen ik zwanger was, dus heb nog steeds een beetje hoop!
Anniepannie staat nog bij zonder datum in het blauw, daar mag ze wel weg denk ik. Wil jij dat nog ff aanpassen Gemke?
Dankjewel Sta nog niet roze op de lijst.. Ben nog een beetje voorzichtig. Morgen nog een keer testen met een Kruitvat test. Maar zou jij me 'gewoon' op de lijst willen zetten, zonder kleurtje? Dan hoop ik dat ik morgen knalroze kan
Ben er weer! Vent weg... Goedkopere premie op huis... FIJN! En hier? Anniepannie! WOEHA!! ZWANGER TOP! Ikke wil ook! hihi
Hoe heb je dat gedaan? Zelf de punten erin gezet of de ene foto opver de andere geschoven met wat hokus pokus?
Even een stomme vraag: Kun je overtijd zijn, negatief testen en daarna toch weer een eisprong hebben?
@Redi! Je bent er weer! Oei van de trap gevallen! Gaat het wel? Heb je er wat aan over gehouden? Don't hope so! Gaat het nu weer een beetje? En pokke dat die test niet duidelijker is geworden. Ben heel benieuwd wat de bloedtest uitwijst! Ik duim voor je!! *knuf!* @ Loesje13; ik zou het niet weten. bizar joh!