Graag gedaan mevrouw Muurtje!!! @bloempje, ik heb het niet helemaal goed gevolgd, maar weet wel dat je een pauze had ingelast...zijn jullie nu toch aan het proberen?
Nou hij is niet eens licht hij is gewoon niet eens meer aanwezig dat lichte lijntje. Gewoon foetsie! Bizar he? (misschien maar goed dat ik toch weer ff aan het tempen ben geslagen...)
Jij blijft gewoon hier! Juni kan wel effe wachten hoor! Kan jij toch niets aan doen dat er zich nu een top ei aan het ontawikkelen is! Je staat hier op de lijst dus je blijft!
ja joh denk dat ik dat ook maar is ga doen dat tempen heb het nooit gedaan. wel raar ja dat i weer verdwenen is dat moet toch kunnen wanneer je eitje al is geweest of heb ik het verkeerd. zou maar klussen Muurtje kom op er tegen aan
Ik niet het idee dat ik (correctie: mijn man) dat in me /zich heb/heeft? Altijd al gedacht dat het meiden gaan worden. Laat de "ellende" maar beginnen!!
Ik ga ervan uit dat ik mijn ei heb gehad.. Maar had gisteren ook steken in mijn zij links en rechts. Maar mijn ovu test is op 7 mei positief. En mijn temp is vandaag weer gestegen en behoorlijk. Ik hoop dat het goed komt deze keer.
Ik ga ervan uit dat ik mijn ei heb gehad.. Maar had gisteren ook steken in mijn zij links en rechts. Maar mijn ovu test is op 7 mei positief. En mijn temp is vandaag weer gestegen en behoorlijk. Ik hoop dat het goed komt deze keer.
Jij ook maar aan de klus blijven he? Het ei dat het langs op zich heeft laten wachten was op dag 16 dus... Als Kris als jij je nod hebt... heb ik misschien pas mijn ei. hihi Hopelijk testen we dan allebei positief... Alleen een lichtelijk ander testje... hihi (maar ik hoop dat mijn ei toch wat vroeger komt dan de 18e mei..) Hoe dan ook. Man al laten weten dat hij vanaaf weer eh... Of zal ik het een dagje over slaan? TEst was toch negatief...
gewoon blijven klussen dat doen wij ook neem geen risico hihihihi en boven dien is het gewoon een leuke hobby om te doen.
@ meisje zijn; Ben er heel blij mee dat ik een meisje ben. Zou moe van mijzelf worden als ik een man was... hihi En dan een fixatie op borsten.... Mmm nee nergens voor nodig. hihi
Mijn man is het al zijn sport gaan noemen... hihi (voor de rest doet ie niets aan sport hihi luie donder!)
Nee, we zitten officieel nog steeds in de wachtstand, maar we vergaten iets om te doen 4 dagen voor eisprong #-o Geen map gehaald, maar besloten gewoon af te wachten. Rest van de maand wel veilig gedaan, dus toch een klein kansje deze maand. Nog steeds geen duidelijkheid over de overname van de zaak van mijn vriend. We hebben afgesproken dat we in juni de boel gaan evalueren en dan een nieuwe startdatum vaststellen. Ik wil namelijk graag wat meer zekerheid.
hihihi ja eigenlijk wel he dat is ook een goeie het is ook een soort van workout hahaha. de mijne die traint al genoeg en als i thuis komt doet ie weer effe workout hahahha dan samen de douche in
Ja natuurlijk wil je zekerheid, het is ook niet niks om je wens even opzij te zetten...maar ook wel een hele mooie beslissing omdat je het doet voor de toekomst van je beebjes. Maar toch een beetje duimen dat het gelukt is?