Dankjewel!! Maar ook als ik naar de Januari mamma's ga blijf ik hier af en toe nog even kijken hoor!!
@chicken, ja map kan ik echt niet slikken dus als het zo mocht zijn ben ik natuurlijk helemaal door het dolle heen! Dan zal ik het alleen best moeilijk krijgen omdat vriendlief veel weg zal zijn en alles op mij neer komt. Voor hem ook niet leuk want hij zal veel dingen missen. Niet ideaal, anders hadden we niet voor een stop gekozen, maar we zien wel hoe het loopt. Lief van je dat je dat nog allemaal hebt onthouden, alle berichten en reacties zijn na de verhuizing namelijk verdwenen, best jammer.
Is oud bloed. Kan gebeuren... Schrik je wel ff van he? @ hier; begin steekjes te voelen rechts onder in mijn baarmoeder... oeh... spannend? Ei op komst? De pijn zwelt langzaam aan.... niet fijn... Maar als het een ei op levert vind ik het goed.
ja schrok enorm men man gelijk wordt je al weer ongie dacht ook nee he kan niet waar zijn is veel ste vroeg wat een opluchting thanks Muurtje x x x
ja jij dus ook ik ook gek he bij mij was het echt een bruine sliert slijm had jij dat ook mijn ei moet ook nog komen eindelijk herkenning
ja ik zit ook op men ei te wachten ben benieuwd wanneer die gaat springen heb ook al wel wat steken in men onderbuik
Gemke die heeft dit ook gehad en heeft daar vanochtend nog naar gegoogled. Niks gevonden maar ze heeft wel een onderwep geopend op het zwanger worden forum. @Gemke: we hebben er nog eentje! Zie je nu wel: je bent niet de enige!
Hey dames...da's weer een tijdje geleden.... Ik ben ook zooo moe en ziek .....de hele dag misselijk...niet te doen!! Ik kom nu misschien klagend over....da's niet mijn bedoeling....want we zijn super blij met de komst van deze spruit(en) .....nog 6 nachtjes daen hebben we weer een echo....ben benieuwd of we nu goed te zien krijgen hoeveel het er zijn.....en we hopen natuurlijk wat dát er zit...goed is en mooi blijft zitten tot mistens week 37 !! Groetjes en heel veel geduld, succes en veel HCG!!!!
@Gemke ja had ik ook echt een sliert en wacht dus ook op men ei doe wel aan die ovutesten maar ze zijn zo licht dus men ei laat me mooi effe wachten
@Bloempje....het zal inderdaad wel wat lastiger zijn, maar joh, dingen komen toch uiteindelijk wel goed...in lastige situaties vindt je toch altijd wel een oplossing. Wat denk je van een webcam, kan je vriend toch heel veel dingetjes volgen!!
Nou meiden, ik had geen test nodig in mijn lunchpauze, net toen ik het mijn mannetje wou vragen om samen te testen kwamen de duiveltjes geheel onverwachts op bezoek . En 1 ding is zeker, ze waren niet welkom!!
Klein Chrisje: wat vervelend dat je er nog niet helemaal van kan genieten!! Gelukkig heb je weer iets om naar uit te kijken! Succes!! En laat je het even weten?
hihihi ja ik zat al te wachten tot er nog iemand kwam met dito probleem hihihi dus ik vlieg er gelijk bovenop dan he snap je wel ha ha ha @kleinkrisje: oeh spannend het kunnen dus meer spruitjes zijn dan leuk hoor
Oh ja! Nieuws van de tweeling! Ze zijn van het kinderziekenhuis in Utrecht naar een "gewoon" ziekenhuis in Amersfoort gebracht! Het gaat goed met de jongens! Gaaf he? Ben zo blij!