Dat zou balen zijn, dan maar hopen voor deze keer dat de pendel niet klopt. Voor jou wel natuurlijk wel maar die van mij niet. Heeft FL3x het vaak goed???
goedemorgen deze morgen! @tante mars: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg! heel veel sterkte! @miza: welkom, hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! @susan: ik weet het niet precies, bij zichzelf had ze het in ieder geval goed, en bij twee anderen geloof ik ook, maar ik weet het niet precies, sorry... hopelijk kom jij niet eens aan haar pendel toe en ben je gewoon deze maand al zwanger!
tis wel erg rustig hier zeg... in de tussentijd bijna niets gebeurd... als het straks mei is en de spanningen lopen op, wordt het vast drukker...
@ Surf; dat denk ik ook.. Ik verveel mij de tandjes. Heb zelfs een berichtje geplaatst bij zwanger worden met een ... hoe noem je dat nou? eh poll. Etos multi zwangerworden... ja of de nee. en graag ervaringen delen!!!! Ik heb 'm ook maar bij de zwangere dames geplaatst. Kijken hoe hun ervaring is. Ik hoop dat ze reageren. Lfs! ik ben even weg om te ontbijten en te douchen.
ja zag net je poll, ben ook maar een beetje over de site aan het scharrelen... ik heb geen etos multizwangerworden gebruikt de eerste keer, die doet toch iets met je cyclus ook? ik ben bang dat ik dan opeens een andere cyclus krijg, slaat mssn nergens op, maar ik ga het niet gebruiken iig... ik gebruik wel gravitamon, met foliumzuur enzo...
Joh, nergens voor nodig om die te gaan gebruiken als het niet nodig is. foliumzuur is in principe genoeg. Dat is alleen maar om te voorkomen dat het kindje minder kans heeft op een openruggetje. Ik ben die pillen gaan slikken omdat mijn lf zo kort is. En aangezien mijn huisarts mij pas over 3 maanden wil doorverwijzen naar een gyn... had ik zo iets van ik probeer het gewoon met deze pillen. Om te kijken of mijn lf wat langer wordt. Maar daarom wil ik ook zo graag de ervaringen van andere mensen horen. hè... lezen.
ow ok vandaar ik ga het ook niet nemen nee, ik wil eerst gewoon zo proberen, pas als we langer bezig zouden zijn, is het mssn een mogelijkheid mn cyclussen wat gelijker te maken, nu zijn ze tamelijk wisselend. maar goed, voel volgens mij wel meestal mn ei op het goede moment, dus kijken of het deze ronde gaat lukken (is pas de eerste ronde, dus zou wel heeeeel veel geluk zijn natuurlijk )
kleine man ligt op bed, ga ook even liggen nog, ben zoooo moe! gelukkig rustig dagje op het werk straks. Maar 2 kindjes die ik moet begeleiden en verder nog een verslag schrijven, dus dat valt mee.. Ga ook pas om 13 uur heen ofzo, lekker kort dagje, heerlijk zo voor het weekend!
goedmorgen dames of kom ik alweer te laat surf gaat alweer slapen zie ik hihihi nou truste dan maar he over die etoszwanger worden weet ik ook niks ik geloof niet dat je sneller zwanger word erdoor hoor volgens mij zijn het gewoon vitaminepillen net als anderen maar met extra voor zwanger vrouwen ik slik momenteel gewoon davitamon multivitamine daar zit ook gewoon folium zuur in en ik had het staan dus dacht dat kan ook gewoon hihihi
Goedemorgen allemaal! Hier ook een lekker rustig dagje echt super want we zijn druk met een verhuizing bezig dus dan kan ik op mijn werk wel wat meer rust gebruiken hihi. Iedereen die rond zijn eisprong zit Klussen! klussen! klussen! Groetjes
@ GEmke... goeie! dubbel klussen hihi Enne die tabletten van de etos zouden kunnen zorgen voor een regelmatigere cyclus. Ivm een extra bestanddeel in die dingen. En ze zouden ook kunnen helpen bij het verlengen van je luteale fase. En die laatste zou bij mij goed uitkomen. Dus ik ben ze nu uit gaan proberen.
oh op die fiets ja dan als je het kan gebruiken zou ik het ook vooral doen volgens mij staat er wel een topic over die pillen bij zwanger worden heb ik meen ik ergens zien staan tja niet gelezen want ik gebruik die niet
ik heb nog eens trug zitten denken van voor de mirena bij mij wat betrefd de menstruatie volgens mij moet het echt kloppen ik was altijd eind van de maand ongi en altijd op tijd dus ben benieuwd nog maar 12 dagen en ik weet het zeker