dankjewel klein chrisje! ik hoop het ook! heb er nu echt al ontzettend veel zin in en ik vind het ook weer superspannend worden, nu het steeds dichterbij komt...
**Sorry voor mijn ego bericht** Ondanks dat we allebei nog wilde wachten....om weer voor het echie (of eggie?) te gaan.....denk ik dat ik mijn NOD toch maar even in April gezet.... We klussen de laatste tijd expres met condoom (wegens verplichte rust na 3 miskramen op 4 maand tijd) nu sinds een ruime maand mochten we weer zonder voorbehoedsmiddelen.....maar om de drukke decembermaand te vermijden....(wij hebben daar 17 verjaardagen in!) zouden we deze maand ook nog voorzichtig doen....al dan niet met of zonder condoom....ik weet precies wanneer mijn ei komt....en dus word er in die week niet geklust.....zeg ik maar..... Nu is het zo.....dat ik er van overtuigd was mijn ei gevoelt te hebben.....dus een dag of 4 later werd het erg gezellig in bed....samen lekker onbezonnen en ongeremd onder de lakens gekropen....voel ik later die nacht toch wel (weer) een eisprong! Heb ik mij dan zoo vergist vorige week? Nou goed dan.....in elk geval....denk dat ik 4 april mag testen....of afwachten tot mijn duivels komen....ik reken er niet op.....mocht het zo zijn....ben je meer dan welkom, lieve hummel! ** einde ego bericht**
Hey Chrisje! Las net je berichtje in het april NOD forum; ben daar een beetje aan het rondkijken; wij weten nog niet wat we doen deze maand, maar ik denk dat we het gewoon proberen (Hoop, hoop, hoop, duim, duim, duim!). Hey Surf! Gaaf hoor dat je nu aan de tweede kan gaan denken. Misschien kom ik snel weer in mei mee kletsen maar hoop stiekum van niet natuurlijk....We zullen zien!
hej meiden word een beetje moedeloos als ik naar me banner kijk ben je al bijna 2 jaar bezig en dan staat er nog 20 dagen tot de eisprong.. wachten duurt zo lang! Willen jullie met mij mee duimen dat ik een korte cyclus krijg deze maand? een dagje of 28.. zou super zijn en dat ik gewoon iin april posi kan testen... na we zien het wel! xxx jazy
Jeetje meid, zeker balen dat je zoveel geduld moet hebben...Ik zal zeker duimen voor een kortere cyclus. Krijgen jullie inmiddels wel hulp bij een gyn ofzo?
Hey Jazy.... Ik duim ook voor je....ik doe meteen een ik-wil-een-eisprong- en desnoods brand ik elke dag een kaarsje voor je......HET moet gewoon.....ik heb 31 dagen.....is opzich wel lekker..... Succes en hopelijk binnenkort een eisprong! dikke knufff
ik hoop dat het helpt.. neej we zitten nog niet bij de gyn. mijn man zijn zwemmers zijn wel goed gekeurd. die waren helemaal perfect. maar ik heb een langzame schildklier. dus vandaar die lange cyclussen. maar hoop dat me schildklier deze maand beter is afgesteld. en kan me cyclus dus korter worden. als het in juni nog niet is gelukt gaan we naar de gyn. xxx jazy
ik zal ook voor je duimen jazy! hopelijk een beetje normale cyclus deze keer! en chrisje, dat hadden wij dus ook vorige maand. vriendjelief wilde nog even wachten met nummer 2, en ik dacht mn ei te krijgen op donderdag, dus in het weekend ervoor was het ook erg gezellig in bed en dus ook geen connie gebruikt... kwam mn ei opeens maandag al! ook niet verwacht... maar helaas was het toch niet raak, ik hoopte het natuurlijk wel, maar nu beginnen we gewoon in mei, helemaal goed! ik zal voor je duimen dat het al raak is bij je! en dat het eindelijk goed mag gaan!
Hee hallo allemaal! Ben nieuw hier en vind het erg leuk om al jullie verhalen te volgen. Ik doe graag mee! Wij hebben net de eerste ronde gehad, ik dacht dat het gelijk raak was, maar dinsdag ongesteld geworden. Beetje lange cyclus, dus ongeveer begin Mei heb ik mijn NOD. Lang wachten, maar we zijn pas net begonnen!
Welkom Kimski, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb mijn NOD ook begin mei rond de 10 denk ik. gr BB
Dankjewel BB! Weet iemand trouwens hoe je die cyclusbanner kan veranderen, ik heb namelijk een cyclus langer dan 38, of is dat officieel onmogelijk...
Hoi Kimski, je zou een banner op ik-mama.nl aan kunnen maken en die link onder in je profiel zetten. Ik weet niet zeker of dat gaat maar daar kun je zelf de lengte van je cylcus invullen. gr BB
NOD Mei 2009 1: 2: Jazy 3: 4: Klein Chrisje 5: 6: 7: 8: 9: 10: BB10 11: 12: 13: 14: 15: 16: Happy79 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Surf 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Kimski ZONDER DATUM: TESTMARATHON: 6 dames voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Graag altijd de laatst gewijzigde NOD lijst te kopieren ivm met wegvallen van veranderingen.....(en het is al zo'n werk...!) ------------------------------------------------------------------------------------- Jullie staan erbij meiden..... Kimski...ik heb je bij datumloze gezet....zolang je nog geen datum weet.... en BB10 jij staat op 10 mei..... Succes meiden!!!!
tsja, anders zet me maar op 6 mei, dan zou m'n cyclus even lang zijn als de vorige, tis toch een beetje gokken...hi
NOD Mei 2009 1: 2: Jazy 3: 4: Klein Chrisje 5: 6: Kimski 7: 8: 9: 10: BB10 11: 12: 13: 14: 15: 16: Happy79 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Surf 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: ZONDER DATUM: TESTMARATHON: 6 dames voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Graag altijd de laatst gewijzigde NOD lijst te kopieren ivm met wegvallen van veranderingen.....(en het is al zo'n werk...!) ------------------------------------------------------------------------------------- Kimski...ik heb je bij 6 mei gezet! Succes meid!!!!
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Ik had in de bijsluiter van mijn medicijnen gelezen 'gebruik tijdens zwangerschap in overleg met arts'. Is maar goed dat ik gegaan ben want zij vond het geen goed idee om deze medicijnen te blijven gebruiken . Ik heb meteen een alternatief gekregen. Poeh ben wel blij dat ik even gegaan ben
Hoi Chrisje, het is eigenlijk best onschuldig. Ik heb astma en gebruik dus dagelijks een inhaler. Dus ik slik niets maar adem medicijnen in. Zelfs dat kan dus schadelijk zijn. Vandaar dat ik zo verbaasd was dat in de bijsluiter te lezen. Nu splitst de arts de werkzame stoffen uit deze medicatie op in twee andere soorten medicatie zodat ze medicijnen voor kan schrijven die niet (of minder) schadelijk zijn. Ik kan helaas niet zonder mijn medicijnen want dan krijg ik geen lucht meer. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet meer vrouwen met astma zijn die kinderen hebben gekregen Gr BB