@gemke nou wees niet jaloers het is heel dubbel om zo een banner neer te zetten maar het kan niet anders dat jij volgende maand aan de beurt bent dat moet gewoon ik sta erop haha @senna idd wij allemaal
Hey Gemke, het is bij iedereen anders, bij mij is het regelmatig links-links-rechts-links etc. Wel vaker links en dan voel ik em het beste. Wil dus niks zeggen hoor. xxx
hey heb net de huisartsen post gebeld en het verhaal uitgelegd ze denken dat ik misschien een blaasonsteking heb dus moet morgen met men ..... daar naar toe om te testen dat wel bij men eigen huisarts en voor nu gewoon een paracetamol voor tegen de pijn
Hadden jullie toevallig nog mijn berichtje gelezen?? Redirosoe!! Jaaa staat je echt goed de banner!! Gefeliciteerd!! Babylove, zou idd maar even het nlaten kijken bij de HA!! Liefs van Mamatje
Hey Mamatje, Ik zou uitgaan van 8 mei. Als je je eisprong achter de rug zijn kun je de samentrekkingen van je ei naar je bm voelen en die voelen ook een beetje als eisprong-pijn. Rekbaar slijm en tempdipje zegt genoeg. Daarnaast kun je gewoon blijven klussen voor de zekerheid toch! Succes xxx Sue
Nou meiden,hier ook weer even een positief bericht van mij; ik heb vandaag getest en de test was sneeuwwit dus al het oude hcg is uit mijn lijf en dat betekend dat ik met een gerust hart kan testen eind deze maand zonder dat ik een vals positest kan hebben! @ Redi: eindelijk weet jij wat wij eigenlijk al lang wisten; JE BENT ZWANGER MEID! GEFELICITEERD! Geniet ervan lieverd! Strooi ff wat hcg xxx Sue
Chicken meldt zich ook weer even!! Hallo meiden...ben helemaal naar de klote...voel me vandaag echt zo moe, heb gewoon geen puf om alles terug te lezen. Goed nieuws Sue.....nu flink klussen en voor je het weet.....YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh ja, ik kan nu wel wat missen...zit nu in de piek!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Neem het er van allemaal!! xx
Nog GEFEILICITEERD!!! en een ding wat je misschien er effe doorheen sleept. Die moeheid gaat over rond de 3 maanden!!! nog effe volhouden!!! Groetjes sjaantje
@Sjaantje..ja, gelukkig wel. In week 10 zit je op het hcg-hoogtepunt..dus ga me nu alleen maar beter voelen!! @Senna, graag gedaan!
ze lacht er zelf ook om... maar ik vind dat dan iemand die hond moet corrigeren... dat moet Sabi echt niet doen hoor, krijgt hij gelijk op z'n flikker.. maar gelukkig is hij niet zo erg (ff afkloppen whaha) bij andere honden wel maar dat is normaal...maar qua mensen ben ik blij dat t bijna niet doet... ik denk sinds we m hebben iets van 3x geprobeert... maar goed... wilde ff t filmpie laten zien
Kris kan wel want HCG gebruiken dus ze springt en vangt, springt nog een keer, en vangt nog een keer.. Kris zegt: dank dank dank!!
\OOOOOOOOO/______________________ \OOOOOOOO/ \OOOOOOO/ ------------ VANG VANG VANG, wat vinden jullie van mijn vangnetje?
Hahahaha melig en ik heb em binnen 1 minuut gemaakt, knap he, hahahahah, wat erg! Chick, heel veel beterschap! Dikke knuffel en idd, de 22ste weet je waarvoor je het doet en tegen die tijd ben je bijna over je 3 mnd grens heen! Thanks voor alle hcgtjes! xxx