NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi ja gaat super.. :D met jou??

Nee maar goed, weet toch wel dat het doorzet :D . Niks aan te doen op naar de 25e en daarna zien we wel verder

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    oke geeft niet hoor ;)

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey muur, we hadden het over tarot, pendels, vangnetjes knutselen op de pc en hondjes die van oude dametjes houden! Redi heeft zich eindelijk op zwanger gezet en ik heb een sneuwwitte test dus ik kan weer verder! De rest ben ik kwijt hihi..

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ja ze is nu zwanger inderdaad.

Heeeeeeeeeel maf inderdaad op dezelfde dag aangemeld!! Spoookyyyyyyyy

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Sjezus ik heb me even van member naar senior member geluld vandaag hahahaha. 30 derbij dan ow wat erg!

Met mij ook weer goed, heb het overleefd en ga met goede moed verder! Balen meid, maar ik weet dat jij de koningin van geduld bent! Ronde 38 alweer... pfoeh, mijn duimen draaien vor je!

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    ja echt heel freaky! en daarbij opgeteld jouw goed gevoel over mij, en ik die jou de positieve kat van de late echo laat zien :) dat moet wel wat betekenen (ik geloof wel in lotsbestemmingen).

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ronde 38 is zo goed als voorbij :D nu moet het nog even doorgaan in goed rood haha.
    Weet niet ben er niet eens terleurgesteld over na de operatie word het alleen maar beter :D .

Volgende maand doen we niks, heeft ook geen zin want word in de 2e week van de cyclus geholpen.. Dus in Julie zijn we wel weer van de partij haha.

Gelukkig dat je het overleeft heb, ze zeggen ookaltijd dat een vrouwen lichaam veel kan hebben.. Soms denk ik wel eens zoveel kunnen we helemaal niet hebben..

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sue; thanks!
    JOEPie dus Redi is echt zwanger!?! ECHT?!? COOL!!! Ze heeft de bloed test terug gehad?
    Zijn er nog meer zwangeren?
    En sneeuwwitte test? Ovu test?
    Mijne was zo wit als wat. Terwijl mijn bmhm zich terug heeft getrokken en zacht aanvoelt... Snap er de balle van...

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    suekes,
    Bij mij liggen ze zo en deze tekst staat er bij:

In een soort zoute sik vorm begin is 1 aan de linkerkant 2en 3 iets schuiner rechtsnaar beneden en dan 4 onder aan dan verder het hele rondje zeg maar. en dan in het midden ligt er ook een kaart. Dit stond er verde rbij:

Hierbij worden 13 kaarten gelegd 1 in het midden en 12 in een circel eromheen deze legging is ideaal voor het timen van gebeurtenissen en voor het voorspellen van de toekomst van de vragensteller in de 12 maanden aansluitend op de maand waarin de lezing plaatsvindt.

Maar nu vraag ik me af....welke kaart is deze maand die van het midden of nummer 1 of nummer 12??

Zou jij het weten?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee ze kan volgende week pas bellen voor de uitslag :S Maar ze had de vk gebeld en die zei zwanger.. ze moet volgende week naar ed vk als ik het goed onthouden heb krijg ze dan een echo.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tante hier draaien de duimen ook voor jou!

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks Tante, had niet opevangen hoe ze erachter kwam dat ze echt helemaal op zwanger mag! Ronde 40 is mooi rond, maarja dat ronde getal heb je al heel vaak gehad. Vindt het zo ontzettend kut voor je! Wou dat ik wat kon doen..

Mamaatje: Hmmmmzz heb echt geen idee. Lang leve internet? Misschien dat je het daar vindt. Ik denk dat kaart 1 deze maand is en kaart 12 volgend jaar april maar kan ook zijn dat kaart 1 januari is enz. aart 13 in het midden is het atwoord denk ik. Maar zoals gezegd heb echt geen idee!

Muurtje: Graag gedaan!

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Bij kaart 1 stond ridder zwaarden

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ben blij dat we zo jong begonnen zijn, en dat we geen jaren hebben gewacht anders had het nog veel langer geduurd ben ik bang..

Maar onze tijd komt wel :D :D Weet ik zeker :D Oow ben opt moment zo positief vorige maand was ik daarin tegen erg deprisief..

Me moeder zei overigens wel vanmiddag.. KOM JE TE VERTELLen DAT JE ZWANGER BENT ??
    IK ZO NEE WAAROM ??? OOWW ZO ZIE JE ER UIT :) , dombo haha

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ga voor je duimen dat het niet doorzet!!

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @redi: wow al dik 5 weken zwanger! heb je dan altijd zo'n lange cyclus? En de hoeveelste ronde zit je nu dan? Ben benieuwd naar de echo dinsdag. Maar mss kan je vanaaf eens bellen ivm de bloeduitslagen, want vindet echt gek dat je zo lang moet wachten... hoop niet dat ze je aan het lijntje houden

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
  18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb ff terug gezocht. Naar Redi. En ze had weer een ligt positive test. Maar de vk zei ook dat ze die testen mag geloven. Dus zwanger!
    Cool voor d'r!
    Traag hCG gebeurt toch vaker?

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Tante: hahhaha moeders! hihi, maaaaaaar je weet nooit! Ik droomde over een positest en die had ik afgelopen mnd! De volgende keer vraag ik niet om een positest maar om een beebje, alleen een test heb je blijkbaar niet veel aan hahaha.

@lieselke, volgens mij was redi gewon al vet over haar nod dus niet vanwege lange cyclus :)

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @tante: hey jij met je optimisme, daar zouden we nog veel van kunnen leren. Ik blijf toch nog een beetje hopen voor je hoor!

Deel Deze Pagina