Heey dames, heb even in mijn oude berichten gekeken en susan heeft 2 jaar geleden voor mij gependeld en die kwam uit! Nu heb ik justfem ook een vraagje gestuurd, ben erg benieuwd!! Groetjes sjaantje
Edit: MUURTJE zoals ik uit haar verhaal kon begrijpen is die wel na de toegestane afleest tijd bekeken.. We zullen dinsdag zien..
Ja, tuurlijk... Die verdomde testen ook he Ze zouden onmiddelijk moeten knallen bij een beetje hcg Daarom dat ik aan redi vroeg of ze vanaaf niet kon bellen voor de bloeduitslag, hier duurt dat maar een 12tal uren voor je het weet
Ja jammer dat ze dat niet doen.. balen man ,hahah maarja.. Met een bloedtest komen ze een heel eind verder
Hihi heb net ff kaarten online laten leggen. Enne in mijn werk staat er veel te veranderen... hihi. Alsof ik dat nog niet wist! hihi Heb ook nog ergens mijn tarot kaarten thuis liggen. Heb vroeger best wel veel gelijk gehad in wat ik voorspelde. Was erg leuk om te doen. Waarom ben ik er mee gestopt? Gek... Werk waarschijnlijk...
hey hallo nou ben er weer ff ben op bezoek we gaan lekker bbqen heerlijk en super gezellie heb me laptop meegenomen dus kan lekker mee lezen heb net de baby van me vriendin de fles gegeven en was natuurlijk weer leuk echt zo een lief kindje @muurtje bedankt voor je lieve mail zo fijn dat iedereen zo met me meedenkt liefs redi
@suekes: gisteren had ik echt ongikrampen, maar vandaag niet echt iets gemerkt. Maar denk toch dat ongi eraan komt... Voel niets speciaals anders. Deze maand voor de eerste keer ovutesten gebruikt en toch goed idee geweest. Blijkbaar is m'n ei pas rond dag 16, dus soms hebben we echt fout geklust... Hoop toch dat het goed zit, na 10 rondes (sorry tante en alle andere meiden die al zooooooooo lang bezig zijn...ik wil jullie niet voor het hoofd stoten) mag het toch wel komen. Merk dat ik elke maand als ik toch ongi word, beetje emotioneler ben die dag... Nou, ik duim voor mezelf en voor alle andere meiden op dat verschrikkelijke wachtbankje Zo, off to work!
hoe is het met senna??? ze had zo een pijn vertelde ze en wij zeiden dat ze maar naar de huisartsenpost moest gaan vandaar
Tante: Online leggingen tarot kaarten http://www.mysticlight.nl/tarot/onlinel ... index.aspx Redi; hihi. graag gedaan.
@ Lieselke: Je ei kan per periode veranderen... (mijn ei is nu nl nog niet geweest terwijl hij de vorige 2 keer de 10e dag is geweest.) Je lf periode blijft als het goed is gelijk. v.b. mijn ei komt ipv op dag 10 nu op dag 15. Dit betekend dat ik ipv 23 dagen durende cyclus heb. Een 28 dagen cyclus zou moeten hebben. Werk ze!
Ik zou niet weten hoe het met Senna is. Dan hoop ik dat ze idd naar de ha-post is gegaan. Ben benieuwd. Hoop dat het goed gaat.
Helaas dames ik mag op rood.. ik kom af en toe nog wel even kijken hoe jullie op roze springen zelf mag ik deze maand voor clyclus monitoring. dus volgende week woensdag ei controle en bloedprikken... willen kijken of na mijn ei ik voldoende progestoron heb voor innesteling..
Ik had gelijk .. IK MAG OOK OP ROOD al sta ik niet op de lijst haha.. We gaan de 25e vol goede moed naar het ziekenhuis en kom savonds lekker weer thuis
@ricmar en tante mars k*t joh wanneer worden vrouwen nou gewoon gelijk zwanger ? hadden ze maar een pilletje waar je zwanger van werd dat zou echt heerlijk zijn