Hallo mag ik wat vragen... Ik moet een uitnodiging maken voor een examenfeest. En het thema is Hollywood-gala. Wat moet ik in hemelsnaam voor een plaatjes gebruiken? Wat kan ik voor Hollywood gebruiken?
Kan je niet iets doen met het James-bond-thema? Zo het wit-zwarte gat waar hij dan normaal een kogel door schiet net voor de film begint? Of iets met de oscars ofzo?
Weet ik niet muurtje maar ik test meteen om 7 uur voordat ik naar mijn werk ga en laat het hier rond half 8 meteen weten! Als ik morgen niet natuurlijk
@ Smooooky OEHHHH!! spannend duvels wegblijven!!! @ Koeky; Bedankt voor je plaatje!! GEweldig! Ik ga m gebruiken!
Weet je waar ik wel eens benieuwd naar ben, hoe iedereen aan zijn nickname komt! De mijn is omdat mijn mannetje mij altijd bink noemt, toen we elkaar net leerden kennen vond hij mij wel een stoere chick, een bink dus hihi! en 1976 is mijn geboortejaar duhhh
Ja grappig mijn kat heet zo,hoe makkelijk kan het haha niet omdat ik van roken hou want dat doe ik niet
ik lees vaak wel stilletjes mee hoor hihi pffffff ben gesloopt.... mamadag achter de rug het monster ligt op bed
Ik was vroeger helemaal gek op Ariël (de kleine zeemeermin), dus vandaar mermaid. In de lounge staat trouwens een heel topic hierover.
Rapoenzel (betekend Repelsteeltje) was mijn bijnaam toen ik nog bij de radio werkte. Ze noemen me nog steeds zo hahaa !!