Nee maar dat heb ik eigenlijk ook niet altijd. Meestal word ik 's nachts ongesteld, dus misschien morgenochtend? Mijn temp is veel te laag voor een evt zwangerschap volgens mij. Je lijf zou zich ook eens een keer volgens de regels gedragen he?!
Heb trouwens vanmiddag toch maar een testje gedaan omdat het niet kwam maar die was negatief, dus ik ga ervan uit dat het morgen alsnog komt. Hoe is het hier? Heb ik veel gemist sinds vanmiddag?
Hoop het niet voor je bloempje... Hier zit ik op het wachtbankje, wat duren de dagen dat je moet wachten toch lang. Maar ik heb een soort buikpijn. En af en toe van die steekjes. Dus ik weet het niet.. @babylove, hoop dat alles goed is nu met je. Hopelijk is de pijn over. En nog iets nieuws hier heb niet alles terug gelezend.
Hoop het niet voor je bloempje... Hier zit ik op het wachtbankje, wat duren de dagen dat je moet wachten toch lang. Maar ik heb een soort buikpijn. En af en toe van die steekjes. Dus ik weet het niet.. @babylove, hoop dat alles goed is nu met je. Hopelijk is de pijn over. En nog iets nieuws hier heb niet alles terug gelezend.
@sweetcandy, hmm steekjes na je ei kan duiden op innesteling toch? Spannend! Balen he dat je altijd zo lang moet wachten.
Ja echt wel. Ik heb ook een beetje buikpijn. Nou je kunt het niet als buikpijn omschrijven maar een beetje rommelig daar binnen. Lijkt net spastische darm.
Mijn nick haha Ik ben Tante en mijn naam is Marscha lekker simpel. Nou nog steeds wel wat bloedverlies maar het is doorzichtig zeg maar haha niet echt knal rood maar wel weer slijmerig. Ik ga sinds vanmiddag bij het opstaan zowat van me stokkie en wederom Kotsmisselijk
euh repelsteeltje en rapoenzel zijn 2 verschillende sprookjesverhalen van hans c andersen repelsteeltje is dat vervelende kaboutertje wat de boeren dochter helpt goud te spinnen en later haar kind op eist als ze de naam niet raad en rapoenzel is duits voor raponsje dat meisje met dat hele lange haar watz e uit de hoge torenraam (waar ze opgeloten zat door de heks) liet hangen zodat haar prins naar binnen kon komen de heks knipte het haar af en verder ken ik het verhaal niet meer maar ik ken mijn sprookjes literatuur wel en rapoenzel betekend niet repelsteeltje [-X
oh mijn nicknaam gemke tja ik heet gemma dus lag voor de hand aangezien gemma niet kon werd het dus gemke zo noemde ze me als kind altijd
hahahaha ja die had ik nog nooit gehoord hoor ahum hihihi hij bllijft grappug zeg het zelf ook wel eens al heb ik helemaal niks met glitter maar soms doe ik wel eens een kauwgom op mijn tanden en ga dan net zo praten als haar hihihi oh en een vriendin van mij maakte er altijd ga effe naar de gamma van als ze naar mij ging hihi hilarisch maar ze is er mee opgehouden want na een tijdje gaat het wel vervelend natuurlijk
Whahahahhahaha ,, ook een stel mafkezen daar dus ah het is altijd goed om te horen dat je het niet erg vind haha
euhm zag ik iets over live testen op de 31ste ik denk dat ik me daar ook wel voor in kan schrijven mits ik er nog vanaf mag zien tegen die tijd als ik dus denk dat het niet raak is maar ongi wat langer uit blifjt dan de 30ste wil ik wel een vrijblijvend plaatsje op de 31ste om een uurtje of 8 s'ochtens
ja wie spoort er wel in brabant volgens mij niemand toch hoewel ze hier in het dorp wel denken te sporen en denk ik afentoe dat dat dan juist maar niet zo is hihihi of ik moet de enige gek zijn hier in het dorp kan natuurlijk ook
Jij als mammie van 4 weet toch ook vast wel, of je ook het gevoel had dat je flauw viel bij op staan e.d. ?? Ahumm heb geen hoop meer, maar voel me zo anders dan anders
Welk dorp woon je ??? Niet in Zeeland toch ,, daar ben ik wel eens op visite geweest haahaha.. Maar ze zijn daar allemaal 'goed' gek haha
ja dat ken ik heel goed heb bij de zwangerschap van mijn dochter het eens gehad toen was ik 6 maanden zwanger al hoor toen was ik in de stad en ging met mijn pa bij de mc donalds eten het was heel warm die dag ik stond in de rij en ik dacht zuiver dat ik van mijn graat zou gaan ik had gewoon te weinig gedronken sinds dien heb ik altijd een flesje water bij me hihihi en bij de jongens had ik het heel vaak en ook al vroeg in de zwangerschap nooit echt flauwgevallen maar wel licht in mijn koppie moet zeggen dat ik sinds de bevalling van de jongens het nog wel eens heb en ook slappe benen alsof je er elk moment doorheen kan zakken dat komt waarschijnlijk omdat ik dan in 1 keer 2 x 12 kilo in mijn handen heb en mijn lichaam effe aan dat extra gewicht moet wennen is niet handig als je op de trap staat met die 2 pfff