nee joh daar niet ben ik wel ooit op stap geweest dorpje zeeland bij de morgen zon keigezellig nee ben geboren in den bosch (waar ik nu heel graag wil wonen) heb altijd in schijndel gewoond en nu woon ik omdat mijn man daar al woonde in zevenbergschen hoek (ik had er ook nog nooit van gehoord)
maar dat flauwval gevoel kan ook door je ongi komen he misschien is het veel bloed ineens en dan moet je hart effe wat sneller aan de gang waardoor het dus kan dat je een flauw gevoel krijgt
Brrr... Nou dan schrik je ook ff als je op de trap staat. Ow ik heb de hele dag al zo'n gevoel van nu gebeurt het, me eten zit me weer in me strot te drukken blehhh..
ik snap bij mij nog steeds niet waar dat bruine slijm nou vandaan komt dat hoort er nu helemaal niet te zijn joh en het blijft maar het komt er nu zelf ook uit (sorry voor de vieze praat)
Mwah vorige keer had ik het indd toen ik in de douche dat bloedbad verloor maar nu is het glibberig slijmerige troep wat er uit komt en alleen na wc bezoekje :s .. Ik was zo trots op me lichaam maar nu niet meer hahaha
hmmm nog een vage ongi dus dat glibberige en slijmerige troep heb ik nu dus ook ik snap er niks van want ben nog geen 2 weken geleden ongi geweest en ik ben het maar 3 dagen
Naar bed naar bed zei duimelot!! Tante Mars moet gewoon slaapjes doen en zich morgen weer stukken beter voelen!!!
Mm eibloeding ???? Vreemd, nee het is nog niet een echte ongi hoop dat het morgen los barst vind deze onzekerheid maar niks :S . Ik ben er zo weer ff douchen met me kerel haha. NU ik nog niet leeg loop kunnne we nog n keer samen douche
Heb ook wel zin in cakeje met ranja, heb zelf net thee en chocoladerozijnen gegeten ook errug lekker!
Mm oververmoeid ??? Uhmmmmm, gister om half 11 op bed en vanmorgen rond 10 uur wakker en eergister lagen we ook al vroeg, en om nou te zeggen dat ik wat doe op een dag hahaha .. Brrrr
Ik stuur ze naar je toe haha, heb nog wel een paar over en nog wel een fles ranja,, zo lekker hahaha ben er verslaafd aan haha ..
IK ga iig wel naar bed, trusten allemaal. En misschien barst de ongie morgenochtend wel los bij ons beide tantemars.