nou...zie hier ff snel laatste pagina onzekere bloedingen..magk meedoen...het komt maar niet...vandaag rood verlies..maar zo weinig..echt geen bloedbad gevoel net zoals vorige cyclus...En nu net zit ik erop te wachten!! Is dit nu wel ongi of niet....bah....Ga morgen gyn bellen kijken wat die ervan vind..... Groetjes, Miranda
M dat kan ook niet ja maar ik hoop wel dat het doorzet want als ik net als anders ongi word (10 dagen) dan word ben ik bang de operatie uitgesteld :S .. Maar ja we zien wel haha. Miran wat is het toch ook wat . morgen ff bellen ben ook wel benieuwd wat ie te zeggen heeft ..
@Mgwc, daar word je onzeker van he? Je bent pas ongi als je goed rood bloed verliest. Ik heb ook altijd een paar dagen last van "spotting". Vandaag ook weer, net als gisteren. Hopelijk morgen of overmorgen gewoon ongi. Dan kunnen we er weer tegenaan!
Ik ga ook maar op bed, mischien voel ik me morgen weer helemaal beter. :S Lijk ook verhoging te hebben maar me temper is er mee gestopt :S .. duim voor mezelf voor een goeie ongi haha.. WEltrusten allemaal meisjes/ dames / vrouwen hahahahahahaha .. Toedels
Nou dan ga ik ook maar, anders sta ik straks in mijn eentje te dansen hier!! Hopelijk morgen ongi, dan kunnen we door!
ik heb net effe de lijst van april zitten updaten voor een eindstand 34 zwangere maar van de 167 is niet veel he hoop dat we daar toch overheen komen deze maand
neuh nog niet blijf nog effetjes ga zo wel effe een fles ranja pakken maar dat is weg gaan voor 5 sec hihihi
Tante Mars is nog niet echt ongi? Nou die weet het ook spannend te maken. Moeten we Tante op de lijst op Twijfel ongi zetten? Bestaat dat kleurtje al op de lijst? hihi
Smakelijk ranja drinken! Wat doe jij trouwens nog zo laat op? Moet je niet in je bedje liggen? Nog iets vernomen van de jonge dame die naar de huisartsenpost zou gaan?
nee niks meer van babylove gehoord volgens mij en ik tja wil wel naar bed maar mannetje is ook nog druk bezig op de pc hier naast mij dus tja
hmmm twijfelongi nee staat er niet op volgens mij misschien wel effe erop zetten want dat gebeurt maar al te vaak toch maar welke kleur moet dat dan zijn
van mij mag je die paars maken dan ofzo ja is idd spannend volgens mij denkt tante stiekum toch misschien wel zwanger te zijn maar houd ze zich voor het niet te zijn ivm de operatie