veel verschil zit er nog niet he tussen die roze hokje 5 en hokje 4 hihihi en wat vind je van deze hokje 10
pfff zwp is wel traag nu zeg maar goed moet het wel effe vergelijken de kleur zwanger niet zwanger vlindertje
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & SennaLIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 135 dames voor de ROZE HUMMER 18 Zwanger, 25 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje 2 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu GEmke? Zo beter?
pfff ik denk he ... zomaar effe tussen ons.. dat hmmm ...mensen het verschil niet eens zullen zien als we die kleuren zo veranderen hihihi
Ok. Ik zie toch echt wel dat dat roze er nu uit knalt. Beter toch? Wil je overal nog btejes bij zetten? hihi
hey maar muur ik ga eens effe kijken of ik mijn mannetje kan verleiden toch een flinke sekspartij hihihi dus wens jou een fijne nacht toe hopelijk vind je snel je eitje de lijst is goed zo en als er iemand boos word stuur ze maar naar mij hihihi xxx truste
He! Wanneer ga jij je man aan zijn haren mee naar bed slepen? of doe je dat nooit? Ik heb nl een licht blauw vermoeden (mooier dan bruin) Dat de mijne zo gaat gillen of ik ook naar bed kom... hihi
hahaha nu dus alleen niet aan zijn haren want die heeft ie niet hihihi kaalgeschoren kop dus word aan zjn oren hahahaha klus ze nu ben ik echt weg
Is er nog iemand? @Muurtje & Gemke Leuk he met de kleurtjes spelen hihihhihihi Maar ik vind hem idd veel overzichtelijker! @Babylove Hoe is het gegaan? Hoop dat alles goed is! @hier De hele avond steeds een kramperig gevoel in mijn onderbuik/liezen gehad...erg irri Ik ben elke ochtend weer benieuwd wat mijn temp doet! Aankomende week bel ik de Ha sowieso...ook als ik vrijdag licht posi test Want ik wil nou wel eens zekerheid!! Wie gaan er morgen testen?...of zijn er geen testers?
Nou meiden...ik ga maar op bed En ik hoop dat de krampen snel over zijn! Nou ik kom morgen wel weer even langs ihiihhihih...hoe kan het ook anders! WElterusten allemaal
hoi dames, i ben me toch een slag misselijk! met omdraaien in bed vanochtend kwam er zelfs wat eten omhoog, terwijl ik niets gegeten heb. nu ben ik een cracker aan het eten en die krijg ik met moeite weg! nu heb ik ook nog een erg drukke dag voor de boegm met alleen maar gesprekken, nu moet ik me net deze dag beroerd voelen! sorry voor dit ego bericht.
Dag meiden, Daar ben ik weer Het is een paar dagen geleden: we zijn net verhuisd en hadden nog geen Internet. Wat heb ik gemist?
Hoi hoi! Goede morgen/avond? Wat heb je gemist? eh... gestoei met de lijst. Omdat de kleurtjes zo moeitijk te onderscheiden waren. Enne eh... Babylove voelde zich niet lekker. We zijn aan het wachten op de uitslag. En Redirosoe HAd een tweede vage test en heeft bloed laten prikken. Moet nog 1 wk op de uitslag wachten en ze heeft di een afspraak bij een vk om een ego te laten maken. Omdat die zegt twee vage testen is zwanger.(zo heb ik het begrepen) Haar banner staat in idd op zwanger! Verder tarot kaarten aan het leggen geweest hier geloof ik en vangnetjes aan het tekenen geweest. en meer weet ik niet