Ik heb een hele prettige luteale fase... Het lijkt nl verschrikkelijk op zwanger zijn... Ik ben misselijk, ik ben duizelig, ik kan flauwvallen, pijn aan de borsten, winderigheid... moet ik nog door gaan? Heb je er wat aan? Denk het niet he? Sorry...
Wat ik vooral merk aan mezelf is dat ik het gebabbel hier ontzettend leuk en verslavend vind. Ik heb niet het idee dat ik, doordat ik hier chat, dat ik meer bezig ben met hhet zwanger worden dan dat ik hier niet zou zijn... Kortom, blijf nog wel effe
Maar wederom... hup ei! HUP EI!! Laat ze toe! HUP EI!! I feel good, I knew that I would... SO GOOD I GOT YOU!!(let niet op de schrijf fouten.. hihi) HEAY! James Brown was net op... hihi
@ muurtje, wat ben jij ontzettend MELIG vandaag zeg, hihihihihi Je hoeft niksmet mijn naam te doen, zit nog lekker op het wachtbankje. Maar zoals ik al zei, word gek van mijn lichaam, verder is hier alles in orde,haha Misschien heb je toch echt last van zwangerigheid, sorrie geintje van sjaantje haha groetjes sjaantje
Muurtje wat een geweldig mailtje heb je naar je mannetje gestuurd ik mag dat wel hahahah als ie die niet snap zou ik toch ff langs de buurman gaan (geintje) Snoopy welkom hier!! 1984 ik voel van alles en kan er geen peil aan vast knopen eigenlijk, maar ik ben er denk ook te veel mee bezig, kan t niet laten rusten
Ja ik zit ook hier iedere keer...maar doe het schoonmaken nou over meerdere dagen Normaal bijna alles in 1 dag...maar nu niet hihihihi
Sjaan; Whahaha Ik ben idd behoorlijk melig... Ik wordt ook vaak gak van mijn lichaam... hihi IEmand zin in een bakkie met hCG!?! @ Kip vul m 's met hCG!?!?
Ik denk persoonlijk dat niemand die zwanger wilt worden het met rust kan laten Groetjes en duim voor je! [-o< hoeveelste ronde is dit voor jou?
Weet je wat... ik denk dat ik er ook veel mee bezig zou zijn als ik niet op deze site zou rond beppen. Ik ga daarom ook zeker niet weg! Ik vind het HIER GEZELLLLLIGGGG!!!! Er bloeien hier gewoon vriendschappen op! Leuk joh!