Hoi, ben er weer.. heb niet gedaan wat ik had bedacht... maar ik heb eindelijk maar eens min lunch klaar gemaakt.. was ik gewoon vergeten.. en ik heb ook hoofdpijn van het te weinig drinken... slordig. hihi HOEZO VERSLAAFD?!?
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Tantemars 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: Alina 15: 16: Pearl29 17: Susan71& Patriez 18: 19: 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26[/b] &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 48 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@alina:welkom en je staat op de lijst @babylove1: meestal worden je (.)(.) pas pijnlijk een week na je ei ofzo bij mij is het tenminste ook een ongi kwaaltjes ik zoud aaraan ook niet persee merken dat ik zwanger zou zijn
whuhahahah uitdrogingsverschijnsel, vierkante ogen, knorrende maag, maar niet opgeven, blijf zitten waar je zit, zet de computer vooral niet uit. en houd mij gezelschap bij mijn verslaving
Doen we! Ik he bhet zelfs te koud! Maar de verwarming aan zetten!! DAcht hetniet! Was net ff aan het stoeien met mijn onderschrift. Is wat duidelijker toch?
Ik kon niet meer al mijn cyclussen en lf periodes meer vinden... nu nog niet allemaal maar het is in ieder geval iets completer. Whahaha ik vind het leuk hier!
ach ik kan het heel goed lezen hoor, weet niet hoe het met de rest is whuhahahahah ik heb maar eens een plaatje bij mijn profiel gezet, had een hele leuke uitgezocht op internet, maar natuurlijk doet ie het niet, dus heb nu maar een paar ogen, jammer dat ze niet vierkant zijn, whuhahahahaahah
Weet je wat nu helemaal erg is... er staat naast mij een heerlijke boterham met verse aardbeijen er op en die moet ik nu na 40 minuten verder op eten... Ai... volgens mij komt het niet meer goed met mij... hihi
@ Wgev; Je zou dat andere plaatje kunnen verkleinen als ie t daarom niet doet. Op plaatje of fotoverkleinen.nl
Er is verdorie brood langs mijn decolletee naar beneden gevallen in mijn hempie! Dat kriebelt!! FF truitjes lichten hier..
nou meiden ik had net iets geks er kwam daar beneden zomaar wat vocht uitlopen dus ik dacht nee he toch geen gelijk ben gewoon ongi nu (te vroeg dan volgens mijn berekeningen) maar ik kijk op de wc effe is het gewoon waterige afscheidng ik schrok me een een hoedje joh
vervelend is dat he, dat had ik ook. gelukkig kon ik zo via mijnkalender alles weer terug vinden, en ja, ook ik heb het teveel naar mijn zin hier waarom dan pas, ik denk dat ik hem in 1 hap op had gegeten verkleinen, wat een optie, dat ik dat zelf niet kan bedenken
ja dat is waar en mijn ei is al geweest idd hier is het nu wachten op de ongi of testen we hebben in elk geval flink geklust dus daar kan het niet aan liggen zou het helemaal geweldig vinden als het nou zomaar in 1 keer lukt ben al anderhalf jaar niet meer ongi geweest door spiraal dus als ik nou zwnager raak plak ik er gewoon nog effe 9 maanden achter aan ook hihihi
gewoon lekker doorklussen, over 12 daagjes testen, vervelend he, steeds dat wachten. meiden vriendje lief is thuis, dus ga er even vandoor, tot later xx