Ja doe mij ook maar een GROTE mok hihihihhi Met een beetje melk en honing erin (mijn opa stijl) hihihhi
Ja morgen maar denk dat het te vroeg is hoor, vorige ronde na mk was 50 dus. Maar ben maar van het vroegst uit gegaan, en dat mijn cyclus weer normaal is/word.
Jakkie... moet over 1 uurtje naar mijn werk. En mijn man is pas laat thuis... en ik moet 2 x sporten... hihi Maar dat werken is nu nog niet! HAHA!! hihi! Oh ja trouwens de uitnodiging is leuk geworden... Weet alleen niet of ik m ergens kan sjoowen..
1984 2e ronde na mk pas en de 1e x dat ik zwanger was was het meteen de 1e ronde raak. Doe mij ook maar een lekker bakkie haha dillema moet zo naar de kapper of lang laten groeten of schaar erin pff
hihihihihiih...dat we klein waren mochten we altijd het laatste slokje hebben hihihhi Enne die hartjes wil ik ook wel hahahah *Spring*Vang*Spring*Vang*
Maandag 18 mei is mijn NOD ( is voor het eerst dat ik deze afkorting gebruik). We zijn begin maart echt begonnen om zwanger te worden. Sinds dat, werd ik drie keer een week later ongesteld, met een keer een positieve test (?) Nu heb ik voor mijzelf al voorgenomen, als ik nog niet ongesteld ben wacht ik eerst zoiezo nog een week met testen. Maar dat duurt lang, jemig. En waarom steeds een week later, snap er niks van, ben ik er dan zo mee bezig dat het uitblijft.... Het heeft geen haast, maar toch, we zijn niet zo lang bezig, die teleurstelling is vreselijk. Had ik niet verwacht. Heel veel praten dat ze hun eisprong voelen, nou ikke niet hoor. Ik denk dat ik niet zwanger ben, maar ja....afwachten dus...
1984 dit is de 2e ronde naar mijn mk de vorige zw schap was 1e ronde meteen raak Lekker doe mij ook maar een bakkie Dillema hier moet zo naar de kapper of laten groeien of schaar erin pff 2x kreeg een ERROR......foutje
Ik heb mijn haar kort... Maar betekend dat dat je nu dan weg moet naar de kapper? Bleee is niet gezellig hoor
@ Rijtje; nog een nieuwe! LEuk WELKOM!!! En ja de teleurstelling kan echt heel vervelend zijn... Kwestie van een paar dagen later jezelf een schop onder je hol geven en weer verder gaan. Althans... zo ervaar ik heb nu nog...weer? Hoe dan ook het is niet makkelijk! Makkelijker gezegd dan gedaan zo'n schop trouwens...
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & SennaLIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 138 dames voor de ROZE HUMMER 18 Zwanger, 28 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 1 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu @ Rijtje je staat erbij op de lijst... hou ons gewoon op de hoogte hoe het verloopt. Het liefs elke dag gewoon lekker gezellig mee kleppen...