He kan iemand naar mijn temp kaartje kijken.. Ik heb toch mijn ei gehad op zaterdag 9 mei. En op Donderdag nacht heb ik geklust, dus dat telt voor vrijdag en zaterdag nacht hebben wij ook geklust. Jammer dat ik net niet op die ene dag heb geklust. Ivm met 2 kids is het moeilijk om overdag te klussen. Wat denken jullie heb ik kans.???????
@muurtje er te veel mee bezig zijn en dat het dan niet gaat lukken is volgens mij een broodje aap verhaal hoor tuurlijk ben je er mee bezig das niet raar ik ben er ook vannaf dag 1 mee bezig hoe kan je nou met allemaal zwangere dames om je heen er niet mee bezig zijn ? heerlijk toch ? verloskundige belde net dat ik 19 mei een echo krijg en 2 juni eerste afspraak controle erg spannend vertelde ze als er wat was of ik vragen had moest ik gelijk bellen heb het wel getroffen met haar die vriendin van me zat ook bij haar en verteld goede ervaringen te hebben enz alleen het is zoooooo druk dat ze me ertussen heb moeten zetten haha dan is het toch niet me verbeelding dat er zoveel zwangeren in de stad lopen hey trouwens wat een leuke plaatjes hoe doe je dat ? enne wil graag hcg strooien maar moet denk ik nog ff wachten tot ik genoeg heb haha @desi hoe is het met je? liefs redi
Eh.. als je het de donderdag en vrijdag voor je ei hebt gedaan... dan zit het wel heel goed hoor! Grote kans!
@ Kippie; ik ZING MEE UIT VOLLE BORST! KUMBAJAAA!!! WHAHAHAHA!! @ Redi; mee eens. hoe kan je er nou NIET mee bezig zijn... Via vrouwenpower.nl.
@Muurtje hoop het zo.. echt. Ik had gisteren hele tijd pijn in mijn linker lies echt onderin mijn buik en toen ik ging slapen voelde ik het echt goed. Ik ga even bijhouden wat ik allemaal voel. EN af en toe heb ik van die steekjes. En ik voel mijn heel erg moe, maar dat ben ik de laatste tijd wel erg vaak. Wil hier ook voor naar de dokter gaan. Maar wacht even af na mijn nod kan ik meteen een bloedtest nemen. Spannend.
Hahaha lekkere beppies, jullie zijn weer lollig bezig met zijn allen. Chicken, ik zing mee. Willen jullie ook nog een ongi dansje voor me doen? Het breekt maar niet door.
Hoi Nienke, Heb je al getest.. spannend dat ze niet doorbreken. IK duim voor je en dans ook meteen vreugde dans ah bah dat is vies muurtje... Ik zing mee chicken.. vrienden voor het leven
@Muurtje, ik heb deze maand rust genomen ivm de 2 MK achter elkaar. Ik was even op van de emoties en wilde dat deze maand voorkomen. Dus geen seks gehad rond eisprong en nu afwachten wanneer ongi doorbreekt. Al 3 dagen bruin/roze verlies, maar nog niet doorgezet. En dat mag nu wel, want ik wil weer verder naar de volgende ronde!
Gatverdamme muur!!! Een ongi dansje? Ik doe eigenlijk liever een duivel-uitdrijf-dansje, zodat de duivels wegblijven...
OK dan doe ik een dansje voor je! Dat de duveltjes dan maar snel mogen komen! Bij jou dan... En bij de andere hier uitblijven wel te verstaan...