DAmes... Ok... sorry... zal het niet meer doen vond het plaatje wel grappig... ik kon er om lachen.. hihi Senna! Welkom terug!
ARg... moet snel ff mijn brood maken... dat ik kan lunchen... En dan moet ik al weer bijna weg... Ik ben zo! TErug! niet wegggaaan !
@Nienke...ja alles goed met mij en hopelijk ook met kleine chick in buik. Volgende week vrijdag voor het eerst een echo..heel spannend!
Dan moet je snel typen... moet nl zo weg... Wat shit dat je zo'n K*t dag hebt! Anders typ en ik kijk stiekem straks op mijn werk... hihi Tot later! KUS!! STERKTE!!!
Wij hebben namelijk nog ons huisje in NL die wij gemeubileerd verhuren. Wat een gezeik is dat zeg! Maar goed, er zitten nu mensen in die willen de verhuurperiode met 2 weken verlengen. Top, alleen komt er ineens een kandidaat die het voor 3 maanden wil huren.... Dus vandaag veel heen en weer gebeld en weet je wat er uiteindelijk uitkwam? Die kandidaat had ons huis vorig jaar al een keer gehuurd, maar dat was met zijn vorige relatie. Hij kon het emotioneel niet aan om weer in hetzelfde huis te zitten. Pfffff, dus alle moeite, stress en vele telefoontjes voor niets. Ben er helemaal klaar mee..... Straks fijn naar de tandarts, dat is ook goed voor het humeur..... Kortom, ik sla vandaag even over
Wat een gedoe Chris, daar zit je niet op te wachten idd. @chicken, spannend hoor, hopelijk heb je een prachtige echo meid. Wat duurt het dan lang he voordat je voor een echo mag? @muurtje, werk ze. Ik ga ook weer wat doen, kleine man begint ook weer wakker te worden.