NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Wat een gezellige boel. Ik zing ook wel even mee hoor. Nou laat ik maar een instrument bespelen, mijn zangkunsten zijn niet zo goed dus :({|= .

Kris, soms heb je van die dagen dat je liever in bed was gebleven en ik geloof dat er dit 1 is voor jou. Rustig aan maar de rest van de dag.

Ik heb vanmorgen gesport en boodschappen gedaan. Sporten ging echt niet zoals anders, geen energie en pijn in mijn ondebuik. Baal er wel van, want vindt het heerlijk om te sporten. Hoop nu maar dat het een goede reden heeft. Heb wel last van steekjes in linker lies. En ik kan een stuk minder eten als normaal en zit dan nog nokkie vol. Nou deze zombie gaat even een kopje thee drinken op de bank en dan even naar het winkelcentum. Misschien krijg ik dan nog enigszins energie. Ik kom straks weer even spieken. Doei, doei.

2. puck24

puck24 Niet meer actief

hey meiden,

zie dat er alweer een hoop zwangere bij zijn zeg! Wat gaat deze maand goed :D
    Ik heb dit weekend mijn ei gehad en heb sindsdien continu ongi pijn, pijn aan de zijkant van mn linker borst (brandig gevoel) en met vlagen misselijk. HErkend iemand dit?

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Ben vandaag voor de echo geweest en alles was schoon. Geen curretage nodig, mijn lijf doet alles the natural way. Mijn eierstokken waren ook helemaal gezond en er waren alweer eitjes in de aantocht! 29 mei chromosomenonderzoek, spannend! Ben er meteen weer vandoor!
    Dikke kus en fijne dag!
    Sue

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Da's mooi Suekes! Fijn dat je lijf het nog steeds goed doet.

@puck, klinkt veelbelovend. Zou zomaar op een zwangerschap kunnen duiden, maar je weet het he, je lichaam kan vreemde spelletjes met je spelen...

@loontje, hopen dat die symptomen positief zijn!!

5. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    zoooooooooo jeetje wat beppen jullie veel haha heerlijk
    nou ik ben hier ff lekker aan de slag geweest in me huisje nog ff de badkamer een goede beurt en klaar ben ik voor een weekendje niks meer doen haha morgen komt een vriendin langs die in australie normaal zit dus denk dat ik morgen niet veel te zien ben hier maar tot die tijd lees ik en bep ik lekker mee
    totdat ik nog geen zekerheid heb wil ik wel hier blijven kletsen vind het veel te spannend hier
    zo te lezen krijgen we denk ik nog een hoop zwangeren erbij hoe meer roze hoe beter

6. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @desi hoe is het nou met je
    zullen we van de week ff wat afspreken ?

7. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    suekes: dat is fijn dat je lichaam het goed doet! hoop dat het snel weer raak mag zijn!!
    succes met onderzoek de 29e!

8. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hey redi
    ik zag je inderdaad online hahahaa
    je 1e vraag van vanmorgen: met mij gaat alles super...heb nog "geen"kwaaltjes....
    verder ligt mijn man met hoge koorts op bed, en is ruben aan de diarree....erg gezellig dus
    ben nu voorbereidingen aan het treffen voor ruben zijn verjaardag....die is morgen jarig.

ja kunnen binnekort wel ff afspreken, alleen door werk, en andere afspraken, gaat het me volgende week vrijdag, zaterdag, of zondag lukken.....
    hoor het wel!!

hoe is het nu bij jou???ben zo benieuwd dinsdag!!wie ik je verloskundige???

liefs

9. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ik vind het inderdaad ook gewoon nog erg gezellig om hier te blijven!

10. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @desi ow das wel naar zo koorts enz hoop dat ik die griep al voorbij ben heb hem wel gehad maar hoop dat ze snel weer beter zijn
    we spreken anders wel die week daarna af dan heb je het ookw eer ff wat rustiger
    bij mij gaat het goed niet echt veel last van kwaaltjes alleen wel erg moe met vlagen een beetje misselijk maar dat is te doen het leek gister wel of me buik knetterhard was haha naja dat zal wel zo horen en lijkt wel of me broek strakker zit dan normaal haha
    ik ga naar het geboorte centrum op de westzijde werd al gebeld door hun ze kwamen heeel erg leuk over echt een aanrader
    alvast gefeliciteerd met ruben

11. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ja ken wel leuke en goede verhalen van het geboortecentrum, zelf moet ik naar de gynaecoloog, ach die zijn ook wel leuk hoor!
    maar dan heb je vaak ass. en die wisselen om de haverklap hahaha

bedoel je de week daarna dan weer???richting einde van mei???

fijn dat het goed gaat met je!en dat je dinsdag een echo hebt, heel spannend hoor meid

12. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    bannercheck!

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Bannercheck

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zo even ego:

Kunnen jullie met ze allen mij een boom in schieten ????
    vanmorgen kwam er dus een plasje dan wel niet helderrood bloed na buiten heb lang geslapen zonder toilet bezoek geen bescherming snachts (alleen een handdoekje :) ) ...
    Toen ik met me slaperige kop op het toilet plofte hoefde ik geen druk te zetten maar het liep er gewoon uit, ook gewoon slijmerig en nog steeds dus niet Helderrood.

Nou mooi ik een tampon dr in, en we zijn ff weg geweest e.d. dacht nou maar eens verschonen na 3 uurtjes dr zat wel redelijk wat in.. Die verschoning was om kwart over 2 en heb net weer verschoond en dr zit amper een druppie op dat wattenboll :S . Dus ik mag nog efkes op dat lekkere kleurtje groen blijven staan..

Maar wil ook wel dolgraag op rood nu :S ..
    Weet btw iemand of dit kan komen door de primolut waar ik vorige week 2 tabletten van heb geslikt :oops:

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    NOD Mei 2009

1: Suekes
    2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04
    3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro
    8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine
    9: Caromama & Maartje84
    10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009
    12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie
    13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 & Tante Mars
    14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045
    15:
    16: Pearl29 & Niene & aecatz
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79
    18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje
    19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006
    23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4
    24: Mamatje77
    25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie
    26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17
    28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30: Naliey & Gemke& BB10
    31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje

ZONDER DATUM:
    P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes

TESTMARATHON:

* 4 Mei: IKKE
    * 8 Mei: Tessa8
    * 9 Mei: Crash & Redirosoe
    * 10 Mei: Wgev & Line77
    * 15 Mei: Smokey & SennaLIVETEST
    * 23 Mei: Mermaid
    * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24
    * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & Muurtje LIVETEST 8:00 uur
    * __ Mei:

138 dames voor de ROZE HUMMER
    18 Zwanger, 28 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven,
    4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 1 Twijfel Ongi

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    he dames, eindelijk terug van een slopende dag werken! mijn misselijkheid van vanochtend is in de loop van de ochtend weggetrokken. ik hoop inderdaad dat het een goed teken is, maar volgens mij is dat nog veel te vroeg! komt zo'n misselijkheid niet pas later?
    maarre nu heb ik lekker 4 dagen vrij, we gaan met een hele bups naar de ardennen, mijn ouders en beide zussen met aanhang, en wij natuurlijk! ik heb er zo'n zin in!

zal nu even vluchtig wat bijlezen.....

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Yootje: heeeeel veeeeel plezier en tot volgende weeeek!!

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

He Josjo, ben op rood gegaan? Succes de volgende ronde!!
    Wel fijn dat je effe kwam melden....we waren je al "kwijt". Alles goed verder??

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @ Kris: dat zal zeker wel lukken. vanaf misschien maandag, anders dinsdag zal ik er weer zijn! en als we dan terug zijn is mijn NOD in zicht! ik wens bij deze iedereen een heel fijn weekend, want zal vanaaf geen tijd hebben om nog online te komen....

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo daar! Ik ben er weer... Hebben jullie mij gemist? (als kiespijn??? ;))

Oh ja! Een update van JosJo...

Hallo Muurtje,

Oh jee, ik ben helemaal vergeten een update te geven. Helaas nog geen goed nieuws :( , aan de andere kant, ik ga over 5 weken naar Indonesie op vakantie en vind het eigenlijk wel even best. is toch wel slopend iedere maand in spanning zitten... tuurlijk hoop ik dat de :evil: :evil: over 3 weken toch wegblijven maar als het niet zo is, ach, ben er iets relaxter onder geloof ik.... ik zal wel mijn info aanpassen en dat de volgende keer lekker op tijd doen :D

Wel superleuk dat je er naar vraagt!

Groetjes! Josjo

Deel Deze Pagina