Wat een gezellige boel. Ik zing ook wel even mee hoor. Nou laat ik maar een instrument bespelen, mijn zangkunsten zijn niet zo goed dus {|= . Kris, soms heb je van die dagen dat je liever in bed was gebleven en ik geloof dat er dit 1 is voor jou. Rustig aan maar de rest van de dag. Ik heb vanmorgen gesport en boodschappen gedaan. Sporten ging echt niet zoals anders, geen energie en pijn in mijn ondebuik. Baal er wel van, want vindt het heerlijk om te sporten. Hoop nu maar dat het een goede reden heeft. Heb wel last van steekjes in linker lies. En ik kan een stuk minder eten als normaal en zit dan nog nokkie vol. Nou deze zombie gaat even een kopje thee drinken op de bank en dan even naar het winkelcentum. Misschien krijg ik dan nog enigszins energie. Ik kom straks weer even spieken. Doei, doei.
hey meiden, zie dat er alweer een hoop zwangere bij zijn zeg! Wat gaat deze maand goed Ik heb dit weekend mijn ei gehad en heb sindsdien continu ongi pijn, pijn aan de zijkant van mn linker borst (brandig gevoel) en met vlagen misselijk. HErkend iemand dit?
Hey meiden! Ben vandaag voor de echo geweest en alles was schoon. Geen curretage nodig, mijn lijf doet alles the natural way. Mijn eierstokken waren ook helemaal gezond en er waren alweer eitjes in de aantocht! 29 mei chromosomenonderzoek, spannend! Ben er meteen weer vandoor! Dikke kus en fijne dag! Sue
Da's mooi Suekes! Fijn dat je lijf het nog steeds goed doet. @puck, klinkt veelbelovend. Zou zomaar op een zwangerschap kunnen duiden, maar je weet het he, je lichaam kan vreemde spelletjes met je spelen... @loontje, hopen dat die symptomen positief zijn!!
zoooooooooo jeetje wat beppen jullie veel haha heerlijk nou ik ben hier ff lekker aan de slag geweest in me huisje nog ff de badkamer een goede beurt en klaar ben ik voor een weekendje niks meer doen haha morgen komt een vriendin langs die in australie normaal zit dus denk dat ik morgen niet veel te zien ben hier maar tot die tijd lees ik en bep ik lekker mee totdat ik nog geen zekerheid heb wil ik wel hier blijven kletsen vind het veel te spannend hier zo te lezen krijgen we denk ik nog een hoop zwangeren erbij hoe meer roze hoe beter
suekes: dat is fijn dat je lichaam het goed doet! hoop dat het snel weer raak mag zijn!! succes met onderzoek de 29e!
hey redi ik zag je inderdaad online hahahaa je 1e vraag van vanmorgen: met mij gaat alles super...heb nog "geen"kwaaltjes.... verder ligt mijn man met hoge koorts op bed, en is ruben aan de diarree....erg gezellig dus ben nu voorbereidingen aan het treffen voor ruben zijn verjaardag....die is morgen jarig. ja kunnen binnekort wel ff afspreken, alleen door werk, en andere afspraken, gaat het me volgende week vrijdag, zaterdag, of zondag lukken..... hoor het wel!! hoe is het nu bij jou???ben zo benieuwd dinsdag!!wie ik je verloskundige??? liefs
@desi ow das wel naar zo koorts enz hoop dat ik die griep al voorbij ben heb hem wel gehad maar hoop dat ze snel weer beter zijn we spreken anders wel die week daarna af dan heb je het ookw eer ff wat rustiger bij mij gaat het goed niet echt veel last van kwaaltjes alleen wel erg moe met vlagen een beetje misselijk maar dat is te doen het leek gister wel of me buik knetterhard was haha naja dat zal wel zo horen en lijkt wel of me broek strakker zit dan normaal haha ik ga naar het geboorte centrum op de westzijde werd al gebeld door hun ze kwamen heeel erg leuk over echt een aanrader alvast gefeliciteerd met ruben
ja ken wel leuke en goede verhalen van het geboortecentrum, zelf moet ik naar de gynaecoloog, ach die zijn ook wel leuk hoor! maar dan heb je vaak ass. en die wisselen om de haverklap hahaha bedoel je de week daarna dan weer???richting einde van mei??? fijn dat het goed gaat met je!en dat je dinsdag een echo hebt, heel spannend hoor meid
zo even ego: Kunnen jullie met ze allen mij een boom in schieten ???? vanmorgen kwam er dus een plasje dan wel niet helderrood bloed na buiten heb lang geslapen zonder toilet bezoek geen bescherming snachts (alleen een handdoekje ) ... Toen ik met me slaperige kop op het toilet plofte hoefde ik geen druk te zetten maar het liep er gewoon uit, ook gewoon slijmerig en nog steeds dus niet Helderrood. Nou mooi ik een tampon dr in, en we zijn ff weg geweest e.d. dacht nou maar eens verschonen na 3 uurtjes dr zat wel redelijk wat in.. Die verschoning was om kwart over 2 en heb net weer verschoond en dr zit amper een druppie op dat wattenboll :S . Dus ik mag nog efkes op dat lekkere kleurtje groen blijven staan.. Maar wil ook wel dolgraag op rood nu :S .. Weet btw iemand of dit kan komen door de primolut waar ik vorige week 2 tabletten van heb geslikt
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & SennaLIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 138 dames voor de ROZE HUMMER 18 Zwanger, 28 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 1 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
he dames, eindelijk terug van een slopende dag werken! mijn misselijkheid van vanochtend is in de loop van de ochtend weggetrokken. ik hoop inderdaad dat het een goed teken is, maar volgens mij is dat nog veel te vroeg! komt zo'n misselijkheid niet pas later? maarre nu heb ik lekker 4 dagen vrij, we gaan met een hele bups naar de ardennen, mijn ouders en beide zussen met aanhang, en wij natuurlijk! ik heb er zo'n zin in! zal nu even vluchtig wat bijlezen.....
He Josjo, ben op rood gegaan? Succes de volgende ronde!! Wel fijn dat je effe kwam melden....we waren je al "kwijt". Alles goed verder??
@ Kris: dat zal zeker wel lukken. vanaf misschien maandag, anders dinsdag zal ik er weer zijn! en als we dan terug zijn is mijn NOD in zicht! ik wens bij deze iedereen een heel fijn weekend, want zal vanaaf geen tijd hebben om nog online te komen....
Hallo daar! Ik ben er weer... Hebben jullie mij gemist? (als kiespijn??? ) Oh ja! Een update van JosJo... Hallo Muurtje, Oh jee, ik ben helemaal vergeten een update te geven. Helaas nog geen goed nieuws , aan de andere kant, ik ga over 5 weken naar Indonesie op vakantie en vind het eigenlijk wel even best. is toch wel slopend iedere maand in spanning zitten... tuurlijk hoop ik dat de over 3 weken toch wegblijven maar als het niet zo is, ach, ben er iets relaxter onder geloof ik.... ik zal wel mijn info aanpassen en dat de volgende keer lekker op tijd doen Wel superleuk dat je er naar vraagt! Groetjes! Josjo