Grappig dat je over kiespijn begint... ik stond zostraks me te melden bij de tandarts, stond ik niet in de agenda!!! Had die muts de verkeerde adtum op mijn afspraken kaartje gezet!! Nu mag ik maandag.... Wat een dag, wat een dag! Gelukkig mogen de toppers vanavond. Het kan waarschijnlijk toch niet meer erger worden
@yootje misselijkheid kan voor zo ver ik weet altijd voorkomen ik had altijd twee weken voor mijn nod was een beetje een rare maag gewoon met vragen een beetje misselijk zeg maar dus wil niks zeggen we hopen natuurlijk allemaal dat je snel op roze mag ik ben nu ook niet echt misselijk alleen ook die vragen dat ik een beetje misselijk ben we wachten af spannend hoor @ego hier alles ok ben wel rete moe dus ga zo ff een tukkie doen wil morgen weer lekker fris en uitgerust zijn ff gtst kijken zo de herhaling van gister en vanavond om 8 uur natuurlijk ook ff kijken tot laters liefs redi
WHahaha! De toppers... slechter kan je dag niet worden.... weet je het zeker? Trouwens je kent toch het gezegde... Als er iets fout gaat dan gaat het ook goed fout... Enne... ik geloof dat jij zo'n dag nu best wel hebt.. Ben je nu trouwens lekker thuis? Of weer naar je werk gehobbelt?
Die mannen moeten vanavond toch de halve finale zingen? Of zit ik er nu helemaal naast? Twijfel twijfel
De Toppers maken zich op voor de zinderende halve finale van het Eurovisie Songfestival vanavond. (bron Telegraaf hahahahaha)
Jullie hoeven niet te twijfelen... Daarom gaat vanavond GTST niet door.. Wat denken jullie. Daarom gaat Redi morgen kijken.... Duh!
Dat heb je als iets je niet intreseerd (mij dan ) .. Ik zal me onder de tafel lachen als ze met hun (goede) nummer toch door gaan whahaha .. Hoorde gister al op het nieuws dat de licht gevende pakken defect zijn beter kan het nit beginnen ahha . Ik vind het lied niet goed goed maar de tekst vink mooi haha
Helaas hoor je het nummer hier niet zo vaak op de duitse radio Ik heb toch het gevoel dat ze geen internationale hit te pakken hebben....