Jongens... bij mij was het weer donderdag... Bud dag op het werk. Was wel lekker weer vroeg weg gegaan.. Is nieuw voor mij... Om al vóór 20.00 uur s'avonds van mijn werk weg te gaan... hihi Primeur!!! Geweldig gevoel daarbij. Verder zou ik een kar trekken ivm het examenfeest. Maar iemand anders dringt steeds voor... Nou best.. Ook goed. Hoef ik de klappen niet te vangen als het mis gaat... hihi
NEEE!! Serieus? Woon je in ZÓ'n Bocht buurt!?!? ARME JIJ!! KRIS?!?! SERIEUS? ANDErs je mond heel snel wassen met ZEEP!!! (kan er ook nog wel bij vandaag toch? )
="Tante Mars"]"Muurtje"] Dementie slaat toe? Of Altsheimer les grusssen? (moet wel iets aan mijn Duits doen hihi)[/ Wath do you mean whahaha ..[/quote] EHhhhh vergeten?!? #-o
Hahah Muurtje bocht buurt wat is dat ??? Ons dorp is even groot als een halve wijk van Den Haag haha .. Nee we hebben hast dorpsfeest, (1e) en tweede is 2 weken daarna. 1 is Christelijk andere Niet whahaha hoebedoel je *&(^@#@^)#*) domme mensen hier dom dom domd hahahahahahha ..
EHhhhh vergeten?!? #-o [/quote] You kliert me ik moet eten whahah eindelijk eindelijk eindelijke hahah doeg
Ik heb me eten in de magnetron gezet... Vandaag een niet kook dag. Moet sporten en heel veel klussen...
@ Kris; je bent echt knetter... hihi @ Tante: Bocht / bocht. wijk... Is een rot wijk. Gekke wijk, idioten wijk eh... wat kan ik er nog meer voor bedenken? Ken je de uitspraak. JE drinkt iets en je zegt. Mensekinderen (Kooolere)... wat een bocht! (niet lekker)
OEH! Da's erg... ik zie dat ik bijna op de 2000 berichtjes zit... Ik ben echt een klepper kont! hihi!
HE! Breeezer!!! WAT LEUK!! Nou,, eh iedereen vlucht nu ik er weer ben... hihi Hoe is het met jou dan???!?!?!?
Was het toch dat plaatje waarbij je iedereen aan het schrikken maakte.... Maar mij niet hoor!! Mij maak je de pis nie lauw!! Vandaag kan ik de wereld aan!
Sorry Breez.. mensen vluchten voor KRIS! hihi *Muurtje schud haar hoofd. Oei oei waar gaat dit heen...* EDIT: na wat jij allemaal al mee hebt gemaakt vandaag.. Een beetje lauwe pis... kouwe pis? Warm? ...
Met mij gaat alles goed. Ik hang s'ochtens met een big smile boven de w.c.! Momenteel een luchtweginfectie maar dat kan de pret niet drukken!! Helemaal happy dus. Hoeist met jou??