@ Breez; Hier een tikje hyper de pieper... Ik heb een aantal dagen lopen jagen op mijn ei... EN eindelijk vandaag een positief ovu test gehad... dus ik ga straks ff sporten... Dan hoop ik dat mijn man thuis komt en gaat rusten zodat we vanavond heel erg eh... kunnen gaan klussen... hihi
Man oh man... stel je voor ik kom er aan het eind van de maand achter dat ik zwanger ben... hihi Kunnen jullie mij al een beetje voorstellen?
Ik denk dat we je dan kunnen opdwijlen!! Doen we met alle plezier hoor! En dan zal ik weer met mijn vlaggetje wapperen!!
Whahahahahahahha,, eten is alweer op. Maar heb nog een pot appelmoes eet ik daar zo wel wat van op.. En heb nog kaasknabbels cakejes ik kom de avond wel door whaha
Ik zit even te kijken wie er nu allemaal online zijn... 1985Breezer, Kris34, Muurtje, ricmar94, Tante Mars en 2 gasten Ben altijd benieuwd wie die gasten zijn die met ons mee koekeloeren..... Joehoe, wie zijn jullie???
Ja ben er al overheen whahah .. Ah geeft niks mag ook wel even elite blijven hoor , had in dec nog maar 27 berichten ofzo geplaatst en nu dus al zoveel.. Sjeetjee.. Komt vast omdat ik een makkelijker wacht woord heb nu