He op de site staat dat GTST wel komt, Eurovisie Songfestival komt op drie toch ?? Of ben ik nou echt helemaal gek aan het worden ?? .Sweetcandle ,, Jaa helemaal verslaafd vooral met Roy en Mauss,, brrr zit soms gewoon helemaal in te lven in wat zei moet voelen.. hahaha
hey volgens mij is er vanavond gewoon een aflevering van gtst fieuuuuuuw gelukkie maar zo te zien in de online tv gids ben ik ff blij hihihihi @sweetcandie hebben jullie geen schotel of iets waar je het mee kan kijken ? wieoewwww me mannetje heeft gekookt zoooo lief doet hij nooit eten is bijna klaar heb echt gewoon super veel honger kan mezelf wel volvreten
Ja spannend .. Ja indd maar ik zag laatst dat ie ook danste bij x factor dan ziet ie er een stuk lekkerder uit hahaha
@sweetcandie ik kijk altijd op internet en kanme herrinderen dat mijn zus ook altijd op internet gtst keek toen ze in belgie woonde is weer een idee van me mannetje haha hm hoef je het ook niet te missen waar mannen wel niet aan kunnne denken haha
O ik kijk geregeld een aflevering terug haha .. Vind t gewoon leuk .. Maar als je n uitzending gemist heb ist wel heel handig Oke mijn prog. begin tot dalijk
ey dames... wie heeft er verstand van tempen?? eergister was me temp 36.6 gister was hij 36.3 en vandaag 36.5 is dat een goed teken of niet?? komt me ei er nu aan?? heb echt geen verstand van... ik moet dag 5 en dag 8 vanaf dat de temp hoog is bloed prikken, maar als hij steeds omhoog gaat en dan weer daalt snap ik t echt niet meer... ik heb ook 3x 36.8 gehad... 3 mei - 9 mei - 11 mei... (3 mei was ik ongi, 9 mei had ik te laat getemt en 11 mei was een normale temp zeg maar)
Hey daar was ik weer Ben de hele middag zoet geweest met foto's nemen van de kittens hahahhahaha Zal straks ff een foto van onze kitten in het album zetten zijn er nog nieuwe zwangeren bij gekomen?
@hier: Hmmm hoop niet dat mijn lichaam me in de maling neemt, heb echt constant sinds een paar dagen pijn in mijn linker liesstreek...Had ik de vorige ronde ook toen ik zwanger was..Verder moest ik er vannacht voor mijn zoontje uit en toen was ik ook ff beetje misseljk met opstaan?? Damn ik weet het allemaal niet hoor, ben zo benieuwd of het deze ronde gelijk weer raak is!
@bink we gaan het hopen ik vraag me alleen af kan het zo snel na een mk ? en /of is het verstandig ? i.v.m curetage of iets ? zou wel gaaf zijn
Zoals ik heb gelezen van Bink is het zelf afgestoten, het kan geen kwaad zo snel weer zwanger te zijn . alleen maar mooier want je bent de maand na de miskraam extreem vruchtbaar