@tante mars ahhhh nooit geweten nou dan gaan we heeeeeel veeeel duimen kan het bijna niet geloven dat er al zo veel zwangeren zijn en ik tel met je mee @bink you go girl ik ga duimen
Dr zijn indd heel veel zwangeren .. Al had ik er natuurlijk zelf ook graag bij willen zitten. Maarr helaas,,, wij gaan na de operatie vrolijk verder
@tante mars ik ga ook ff me banner mooi maken heb je nog een idee waar ik een mooie banner kan vinden in het nederlands?
Goedenavond allemaal! Alles ok met iedereen? Hier wel! Weet iemand waar de laatste lijst staat, ben benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen.
uhhhhhhmmmm,, mooie banners Tik op google ff negen maanden banner in dan staan er wel een paar haha .. Ik heb de mooiste banner ik ben toch best wel heel blij dat dit soort dingen bestaan.. Wij hebben nu (eindelijk) uitzicht op een spontane zwangerschap
Ik ga verder met het lezen in mijn boek. een echte aanrader Wensdroom van een kind (geen kinderwens boek) van Henny Thijssing Boer..
@tante mars nou ik gun het jullie heeeeel erg weet dat jullie al veel te lang bezig zijn heb deze banner maar genomen ook erg leuk ben idd ook erg blij dat dit er is geeft je heel veel steun fijne avond ik ga zelf even gtst kijken en daarna hondjes uitlaten en lekker een warm bad in weet iemand trouwens of je in bad mag als je zwanger ben en zo ja hoe heet mag hij zijn ? ons bad is altijd erg heet vind ik zooo lekker
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & aecatz 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & 1984 & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & SennaLIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 138 dames voor de ROZE HUMMER 18 Zwanger, 28 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 1 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Zo even de lijst er weer bijgezocht. Nu nog even de auto erbij plaatsen. Gelukt. Jippie. Hopen dat het deze maand ook gelukt is. Hier op de wachtbank en het duurt maar...Erg moe vandaag en geen zin om iets te doen dus ook maar weinig gedaan. Hopelijk goede tekens. Ken het niet van mezelf zo. Maar ja we wachten wel af. Ik kom morgen zeker kijken bij de live test. Ben benieuwd. Ga nu effe GTST kijken aangezien ik hier lees dat het gewoon doorgaat. Tot straks en anders tot morgen.
Ik zal zo er zo even inzetten Ik zit nou op cyclusdag (CD) 39 En zit nu 26 dagen na mijn ei (DPO) Hoop dat je het een beetje snapt zo Ga nu echt eerst ff foto erin zetten van Ziggy
Ik breek meteen even in op jullie gesprekken, want ik moet iets bekennen. Ik kon het niet laten en heb toch voor mijn nod getest
Er staan 2 foto's in mijn album Zp is een beetje traag en mijn USB-poort loopt te kloten @Niene Ja echt? Wat gaat!! Van harte gefeliciteerd!!
Ik ga keihard voor je duimen [-o< dat jullie na je operatie super snel zwanger zijn! En dat je dan ook zo'n mooie 9 maanden banner mag hebben in je onderschrift!