NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

ja het is een heeeeeeel lang verhaal geworden :)

2. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    He lieverds hoe ist het hier met jullie
    gisternacht ben ik toch maar naar de nachtarts gegaan had dus wel een blaasonsteking gelukkig geen nierbekkenonsteking schrok wel van.
    heb wel wat medicijnen ervoor gehad nu gaat het wel gelukkig de arts was heel erg aardig voor me moest wel veel met em lachen doe ik normaal nooit maar hij wel heel lief en legde ook gelijk alles goed uit en niet haastig wat de meeste artsen doen.
    voor de rest heb ik vandaag wel heel erg positief ovu test streep was donkerder dan de test streep heb ook al wat vruchtbaar slijm dus wordt flink klussen vandaag.
    genoeg over mij hoe ist het hier met jullie

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Redi,
    Heb je de uitslag van je bloedtest al? Of moet je daar echt zolang op wachten? Wel stom hoor, want toen ik voor een bloedtest was geweest, kreeg ik meteen dezelfde dag nog de uitslag. Dus echt wel balen dat ze jou zo lang laten wachten. Heel veel succes!

Kus

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goed van je meid, tante mars. Gewoon doorzetten. EN hoop dat alles goed gaat.

5. puck24

puck24 Niet meer actief

ik begin toch een beetje te geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. HEt is nog erg vroeg maar vanavond had ik dus helemaal geen trek in vlees, was kots misselijk en continu die buikpijn. Ik word er zenuwachtig van. Dat geen trek meer hebben in vlees had ik ook zo ontzettend erg bij mijn zoontje er ging bij mij gelijk een lampje branden

6. ikke79

ikke79 Lid

2 mei 2009
    39
    0
    0
    We hebben hier nog niks te klagen. ik zit pas in mijn eerste ronde.

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @puck: Wanneer is je NOD?

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    spannend puck!

9. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @tante mars;ik heb gereageerd....
    @ ikke79: tja eigenlijk mag ik ook niet klagen zitten pas in ronde 5.....nee ik ga niet klagen na het verhaal van net...
    keb trouwens een k*t dag gehad op het werk ben echt op nu...
    gaat wel weer over maar mijn ventje is er niet en ik wilde het ff kwijt..
    x

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    spannend puck!
    hoe is het met leeuwtje? hoe laat is het bij jullie?
    x

11. ikke79

ikke79 Lid

2 mei 2009
    39
    0
    0
    Nou duimen dan maar dat het deze ronde raak is 3kats, voor iedereen natuurlijk die op het wachtbankje zit. Er is altijd een kans(je).
    Verveldend hé als je een slechte dag hebt op het werk werkt dat bij mij ook altijd sávonds door.

12. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ja ik hoop het ook alleen denk deze maand niet.. maar ja
    ik werk in de zorg en soms heb je een heeele drukke dag en ben je moe (lichamelijk) nu ben ik intensief bezig geweest met iemand die slecht lag en uiteindelijk is overleden met alle afhandelingen erbij... is heel mooi en ik ben heel rustig maar heb koppijn en ben op,,, verder gaat het goed hoor..haha x

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    waar kom je vandaan ikke? ben je ook 29 bijna 30? 1e kindje?
    x

14. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    t is wel rustig hier of niet? normaal moet ik 30 blz lezen en volgens mij moet de rest nu mijn gezwets aan horen hahaha!

15. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ben ik een keer online..... jullie mogen ook gewoon zeggen dat ik onzin uitkraam....
    brede rug... haha...pond humor....deze maand een ei gespot MUURTJE OOK!......ben vandaag goed bezig geweest....probeer iedereen hier te volgen....ben blij voor onze zwangeren....baal voor de ongi meiden....ben er niet vaak.... doe mijn best....vind jullie leuk....probeer het nog wel een keer...
    xxx

16. ikke79

ikke79 Lid

2 mei 2009
    39
    0
    0
    Het is inderdaad rustig hier.
    Ik ben ook bijna 30 1e kind en kom uit een heel klein plaatsje in Noord-Brabant aan de Maas.

Knap trouwens dat je dat werk kunt doen. Ik snap dat je na zo'n dag helemaal total loss bent.

17. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ach het is een roeping denk ik..je moet het willen want leren kan je niet omdat je heel veel nare en vieze dingen mee maakt.
    wat doe jij ikke?
    ik ben 30 en we gaan ook voor ons eerste kindje nadat we veel tegenslagen hebben gehad en het niet mogelijk is geweest.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Damn Shine :) Lekker hahaha ..
    wij gaan ff douche

19. ikke79

ikke79 Lid

2 mei 2009
    39
    0
    0
    Wij zijn gewoon een beetje later met een kinderwens. Eerst heb ik altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde. Twee jaar terug is dat drastisch veranderd toen er een cyste op mijn eierstok werd ontdekt. Toen ging er bij mij een knop om, van wat als ik nooit kinderen zal kunnen krijgen? Langzaam aan ging de wens groeien en werd mijn schoonzusje zwanger en een paar bij mij uit de vriendengroep. Nu is de wens bij mij enorm en is ie er gelukkig ook bij mijn vriend, maar dat heeft bij hem even wat langer geduurd. Ik heb hem dan ook die tijd gegeven. Ik vind wel dat je er beide volledig achter moet staan.

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    jij wel..... vertelde net dat mijn ventje er niet is.....
    doen jullie wel vaak samen he? haha gezellig hoor!

Deel Deze Pagina