Hallo kom ook ff kijken nog... Hoop dat ik morgen geen spierpijn heb van al dat "gesport" hihi Had gewoon de slappe lach... tijdens... je weet wel... Werkt niet motiverend... hihi
Lag ik daar in bed... hihi haha whahaha! Vond hij iets minder... hihi. Is wel goed gekomen hoor... LOL!
EN dit gaat gebeuren met mijn wekker morgenvroeg... hihi (ben benieuwd hoe mijn humeur morgen is... heb gesprek met baas (slecht humeur nodig? Mmmm misschien) hihi)
Ja wij douchen meestal samen. Heel stom haha. Was eerder nooit zo We hebben vorig jaar een heftige crisis meegemaakt, waardoor het even (lees 9maanden) wat minder ging. Afgelopen zomer, heb ik toen laten blijken dat ik het beter vond om er gewoon mee te kappen! Daar is die toen zo van geschrokken dat ie een hele hoop graden is omgedraait en nu gaat het super we hebben het nog nooit zo fijn samen gehad. Efkes in gekort
n Dank je wel We zouden er eigenlijk niet eentje bijhouden...maar vriendlief zeurde wat lang door ihihhihi En het is idd echt een schatje Spannend hoor! Wanneer worden ze ongeveer geboren? Of weet je dat niet
muurtje...ik weet het niet heb heel hard op de knoppies van mijn afstandbediening gedrukt tot ik wat anders kreeg
Btw voelt iemand zich geroepen om door mij op de hoogte te worden gehouden tijdens mijn mini verblijf in het ziekenhuis ??????????? Kan geen internetverbinding daar krijgen, dus via sms.. Zodat diegene hier neer kan zetten hoe het is verlopen e.d.
he senna we hebben wat katten betreft twee sterretjes en een blijvertje maar ze blijft binnen omdat we aan een drukke weg wonen en nu kan er eindelijk een katje bij , een collega heeft een zwanger katje en die zullen deze week geboren moeten worden....dus eigelijk ben ik hooog zwanger.... x