Deze week...das echt spannend!! Wij hebbben nu 8 katten rondlopen...dus inclusief de 4 kittens...hahahah...Erg drukke boel hoor Maar gaan dus 3 kittens weg...
8???? ok -3nog 5? woon je op een boederij? jeetje....moet eerlijk bekennen als ik mijn ventje niet had dat was het hier een boederij hoor....ha ha leuk hoor katjes... x
Nou ik zit nu alleen maar te ruziën met de comp hier... die wil niet doen wat ik wil... Dus ik ga maar naar bed! Welterusten allemaal! En Senna wat een skatje! Van een katje! Helemaal geweldig! ZO waren die van ons ook .... ooit... hihi
krijg hem door hoor.... wordt er een beetje peu nerveu avn..shine... ga je al slapen? nou ook niet gezelli
dat kan ik niet beloven en ligt aan mijn diensten,,maar zal wel mijn best doen ...ben eigelijk zelf heel benieuwd hoe het met je gaat...sorry ik ken je niet eens en wil al alles van je weten...maar ja ik werk ook in de zorg he...zorgzaam typje..x
Ah geef niks haha, kan je zowiezo wel op de hoogte houden. Dr is hier vast wel 1 die er wel de hele dag is (Muurtje ) hahaha ..
Ik wens iedereen een hele fijne nachtrust toe behalve muurtje die moet klussen Ik moet ook omhoog me kerel loopt de de kasten te bonken dat ik omhoog moet komen haha, hij heb het koud ik ben een straalkacheltje hihi .. Tot morgen Knuffel
zoooo ben ik weer wuaaaaaaaaa NIENE!!!!GEFELICITEERD!!!!welcome to the club !!!! te gek streep is streep zeggen ze bij mij ook ben hier me exstensions eruit aan het pulleken echt wat een drama doe ik NOOIT meer er zitten er nu van de 50 nog 15 in tussen de klitten me mannetje helpt me dus ben erg blij als ze eruit zijn @senna ahhhhh ze zijn echt super lief
MUURTJE vertel vertel.....................heb je het nog niet gehoord??????????????????????? Shine die lampies weet je? zijn NIET door kris sorry..... Nederland leer het nu een keer we winnen nooit het songfestival..............
Jammer, vond dat kattengejank wat voor de toppers was echt helemaal niks zoals meerdere liedjes, daarnaast vond ik de performens van dat 17 jarige meisje uit Albanie helemaal 0.0 stijfve plank bah.. Tis echt vriendjse politiek. De toppers waren echt swingend .. ze hadden gewoon zilvere glitterpakken aan, ze zouden in eerste instantie die lichtgevende pakken aan doen maar de LED lampies ging om het hutje mutje stuk . Ik ga nu echt op bed Doeg
@miza nou vind het niet erg hoor ze gaan idd NOOIT winnen slaan ze mooi een flater haha malle topperts haha