zo he he ben weer bijgelezen pff had vandaag echt geen tijd meer gehad om te reageren de jongens waren veel wakker en moest mijn dochter naar school brengen en weer op halen (dik een kwartier heen en een kwartier terug 2 x) dus drukke dag gehad en morgen word net zo druk maar goed dan had ik maar geen kids moeten krijgen he hihihi ik mag niet klagen de toppers gaan niet door zag ik ..mooi.. snap ook niet waarom ze uberhaupt nog mee willen doen politiek spelletje alle buurlanden zijn wel door namelijk en dat terwijl alle liedjes nog slechter waren dan dat schijtnummer van de toppers maar goed dat hebben we ook weer gehad dus en dan zag ik nog wat leuks hier NIENE meis ZWANGER goed man van harte gefeliciteerd geniet er lekker van vergeet ik nog iets hmmm effe denken ja heb steken maar niet in mijn zij ofzo of ergens onderin in mijn buik maar meer in mijn rug kan dat ook een ei zijn of niet hij zou der aan moeten komen ondertussen
@3kats ja gaat wel goed heel erg moe dat wel en we zitten hier samen de dagen af te tellen voor onze eerste echo dat gaan we het denk ik echt geloven hoe is het met jou ?
meiden ik ben ook gelijk weer weg ik ben moe en moet ook nog het een en ander doen dus spreek jullie morgen wel weer dikke kusssssss
Ach, had het wel leuk gevonden als ze door gingen. Maar ben benieuwd welk nummer nou gaat winnen. Vind denemarken en noorwegen wel grappig.
Ik ga mijn bed zo ook maar eens op zoeken. Nog twee nachten en dan ligt mijn mannetje weer naast me. Niet altijd even leuk die ploegendienst.
nou meiden ik zie dat iedereen haar bedje is aan het opzoeken ik ga nog ff verder pulleken met me mannetje en dan ga ik ook lekker slapen en kapot en moet er morgen weer vroeg uit fijne avond nog voor iedereen en tot denk morgen avond en anders zaterdag komt morgen een vriendin uit australie dus we hebben heel wat bij te kleppen na een jaar elkaar niet te hebben gezien liefs dikke kus redi
He jammer, denk ik redi even te spreken, is ze naar bed. Niet zo gek natuurlijk! Maarja, ik kan nu nog niet slapen denk ik.
Ja we hebben dus straks 5 katten Maar dat hadden we ook al...maar 2 maanden geleden is onze zwarte kater overleden Dus nu houden we Ziggy Enne we wonen op een flatje We zijn druk op zoek naar een huissie met een tuin...maar dat doen we voor de hond (en toekomstige kleine ) De katten komen dan als wehuis met een tuin hebben alleen buiten in een grote kattenren Ze zijn nog nooit buiten geweest...alleen met mooi weer op het balkon...het klinkt misschien zielig...maar ze zijn niet anders gewend! en ze missen het voor de rest ook niet En ze kunnen overal komen in huis...behalve in de slaapkamer Dus ze vermaken zich wel
Van harte gefeliciteerd met je 12 weken zwangerschap!! Gaat alles goed met je? Hopelijk niet al te erg last van kwaaltjes? Zag in je onderschrift dat alles weer goed was met de kleine uk
Ga nou proberen om te slapen...lukte zopas niet Enne ben nou al 14 dagen overtijd...als ik wakker word maar weer ff een testje doen!
goede morgen lady's ben een x als eerst hier ben niet verslaafd me ventje had me wakker gemaakt zoals elke ochtend maar normaal val ik weer in slaap en word ik 12 uur wakker... vandaag bleef ik wakker en ging er om 10 over 6 uit, ben 5 min blijven liggen... is ook een x lekker haha... en ben ik vanmiddag toch moe kan ik ffies gaan liggen... dit wil ik al 3 weken elke dag vroeg eruit maar t lukte me steeds niet... ik heb van nacht dag gemaakt en van dag nacht en dat moet ik nu omdraaien... maar goed hoe is t?? zijn er vandaag testers??' xxx
Hoi Dames, Jeetje wat wordt er hier veel afgekletst. Heb net de digitale test uitgevoerd en zoals jullie al in mijn banner kunnen zien, was deze hartstikke positief. Dus nu begint het langzaam door te dringen dat het ook werkelijk zo is.
Proficiat nienke18 Ik denk dat de in aantocht zijn. Woensdag 2 druppels roze en deze morgen klein beete bloed en temperatuur gedaald dus denk dak were rotweekend zal hebben . Ik sta niet op de lijst dus hoef niet op rood. Succes meiden met klussen ,wachten en testen . Groetjes Mieke